Rede d'energia Internaziunale hà amparatu chì u fundatore immubiliare Panhne gruppu accelerà u sviluppu di i veiculi elettrici in l'Arabia Saudita. L'applicazione tram per prumove u sviluppu sustinibili. Sutta l'accordu, Rosne è Eviq travaglià per evaluà e sviluppà solu soluzioni di infrastruttura di Tram-rilativi. Eviq hè prughjetti di pianificazione cum'è stazioni di carica di destinazione, e stazioni di carica di a città è e stazioni di carica di l'intercenza per assicurà chì u tramo infrastruttura hè largamente in l'Arabia Saudita.
U pede annu, u fondu di investimentu di l'investimentu publicu SAUDI è a sucità Electricità Saudi (sec) (sec) hà cudivutu chì i cuceranu di stabilisce una Cumpagnia Infrastruttura Infrastruttura Elettrotta. Pioi Predina di mantene u 75% di l'azzioni è a SEC Hold u 25% (Pif hè ancu u culturisce di cuntrollu di a cumpagnia Saudi Elettricità). A cumpagnia hà fattu per furnisce u veiculu elettricu di a classe di a classe in quantu à l'Arabia Saudita, sbloccare ancu l'ecosistevu automotivu locale è accelerà l'adopzione. A cumpagnia pensa à stallà più di 5.000 milioni di carica in l'Arabia Saudita è nantu à e strade per a cità per 2030, copre 1,000 posti in cunfurmità cù i standards.
Eviq, una sucietà di l'infrastruttura elettrovata elettrica, hà annunziatu l'apertura di un Centru di Riyadh R & D. U centru serà usatu per pruvà una seria di carichi è software per preparà u lanciamentu di e stazioni di carica sussegwenti. Servarà ancu cum'è u Centru R & D sviluppatu l'imprese di l'affari per adattà à cambià i bisogni di u mercatu di u veiculu elettricu Saudi.
Susie
Sichuan Green Science & Tecnulugia Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu post: Jan-21-2024