• Lesley: + 86 19158819659

banner

Gestione di prucedure ODM

Gestione di prucedure ODM

Gestione ODM - Prucedure è Precauzione

Passu 1 - Clarify Your Needs and Requirment

Quandu avete pensatu à inizià a vostra propria marca è persunalizà u vostru propiu disignu di EV Charger, pudete avè o bisognu di avè una mente clara in i requisiti è a pusizione di u mercatu per i vostri prudutti è marche chì vulete:

1. Quale hè u vostru gruppu di cunsumatori di destinazione ?
2. Cosa u so funziunamentu mian focused ?
3. Posizionamentu di u produttu o Posizionamentu di marca ?
4. Canali di vendita : in linea o rete di distribuzione ?
5. Target Price and Cost
... ...

Più chjaru sò i vostri bisogni, più precisa serà a direzzione di persunalizazione, se ùn avete micca una visione assai chjara in mente o sè site novu in questu campu, pudete dumandà à noi di dà un suggerimentu di produttu currispondente basatu annantu à a vostra idea attuale. .O l'infurmazioni sottu ponu aiutà à pensà megliu nantu à a vostra attività.

ev charger in metallo (9)

Quale hè adattatu per u serviziu ODM?

A maiò parte di i principianti à u campu di carica EV cum'è u serviziu ODM è custruiscenu a so propria marca, ma quale hè veramente adattatu per persunalizà un novu pruduttu da u principiu?

1. Quellu chì hà una cunniscenza è una cunniscenza assai chjara di e stazioni di ricarica EV è avè una sperienza assai ricca in cuntattu cù alcune squadre di stazioni di carica EV.
2. Una cumpagnia cù una squadra di vendita matura, canali di vendita stabile è pianificazione di vendita chjara, ùn importa micca in lineaAmazon, ebay o Walmart, o rete di vendita di distribuzione.
3. Sapete i vostri bisogni di persunalizazione è avè un mercatu di mira di vendita chjaru è carte di vendita.
4. Avè una mente pusitiva è vista nantu à l'industria di i veiculi elettrici è avè fiducia in a rapida crescita di u mercatu di stazioni di carica.
5. Cumpagnia chì pussede o prughjettanu di pussede a so propria marca di caricatore EV.
6. U voluminu di vendita annuali pianificatu hè più cà2000 pezzi.

Se pudete currisponde à 4 cundizioni di sopra, site adattatu per inizià u serviziu di persunalizazione ODM.

Passu 2- Cunfirmà i Dettagli

In generale, tutti questi punti duvete cunsiderà in un serviziu di persunalizazione ODM

1. Disegnu di l'apparizione o di l'involucro : ci pudete dà alcune caratteristiche o schizzi.
2. Funzionalità : Display, APP, Bluetooth, 4G, bilanciu dinamicu di carica, striscia di luce LED, etc.
3. paràmetri Electric: Power, rating IP, tipi RCD, Prutezzione, Dimensioni etc.
4. Certificazione: TUV, BV, RoHs, Reach, CE, UL, ETL, FCC, etc.
5. Features Esterni: LOGO, Culore, Texture Material, stickers, etc.
6. Dettagli Packaging: User manuale, disignu pacchettu, etichette, etc.
7. Periudu è Costu di persunalizazione: 5-7 settimane, 20000-50000 USD cumpresi u costu di cuncepimentu, u costu di mudificazione, u costu di certificazione

Prima di decide di principià a cutomization, avete bisognu di sapè chì sta prucedura hè abbastanza longu per avè una predizione per questu.In generale, ci vole 5-7 settimane per a prima edizione esce, è ancu piglià uni pochi di settimane per discutiri i cambiamenti di u disignu.

A cunferma di i tratti hè assai impurtante prima di inizià u cuntattu.Avemu ancu furnisce una forma di esigenze persunalizati per aiutà.

schizzo

Passu 3 - Firmà u cuntrattu

Dopu avè cunfirmatu tutti i dettagli, u cuntrattu formale di sviluppu pò esse firmatu, chì principalmente indicà i bisogni di i prudutti persunalizati, u periodu di prughjettu è u metudu di pagamentu.U prughjettu di persunalizazione principia ufficialmente dopu chì u cuntrattu hè firmatu ufficialmente.

- Una volta chì u prughjettu di persunalizazione hà iniziatu ufficialmente, in generale ùn si ponu micca aghjustamenti à i dettagli cunfirmati, una volta chì ogni cambiamentu portarà i ritardi di u periodu.Questu hè sempre accadutu quandu vene una fresca è brainstorm.Ma avemu suggerisce micca di fà cusì.

- U serviziu post-vendita serà indicatu in u cuntrattu.

Passu 4 - Customization Starting

Dopu chì u cuntrattu hè firmatu, è i seguenti punti seranu assai impurtanti durante u prugettu tutale:

1. Struttura è persunalizazione di muffa: u primu campione serà appruvatu da mostra stampata 3D
2. Circuit board design è prugrammazione di software: U primu campionu serà utilizatu i PCB di saldatura manuale per l'appruvazioni di a funzione.
3. Dopu chì a mostra hè stata appruvata, u moldu serà ancu pruduttu.U muffa una volta cunfirmata, se ci sò cambiamenti durante a produzzione, ci anu avutu tariffu supplementu.Dunque, a decisione deve esse presa cù cura durante u cuntrollu di mostra.

PCB

Passu 5 - Sample Test

Ci saria dui cuntrolli di mostra quì: U primu campione serà mostra stampata in 3D per u cuntrollu di u disignu;U sicondu sarà mostra modellu cù funzione cumpleta.Tutte queste caratteristiche sò verificate:

1. Se a tessitura di materiale è l'apparenza di u pruduttu hè in cunfurmità cù u disignu.
2. Sè u gradu IP, waterproof, workmanship di a struttura vi suddisfà.
3. Sè u circuit board è cumpunenti elettricu sò wired bè.
4. Se a prestazione elettrica di u charger EV pò scuntrà u standard.
5. Se u caricatore di mostra hà a funzione chì indichemu in u cuntrattu.u più impurtante hè di carricà a vittura elettrica bè.
6. Sè tutta a prutezzione pò esse attivatu nurmalmente.

Passu 6 - Pruva Proudct Small Batch

Ùn importa micca a mostra stampata in 3D o a mostra stampata, sò assemblate manualmente da un ingegnere di sviluppu.Ùn hè micca u pruduttu standard.A pruduzzione di picculu batch serà assemblata à a linea di assemblaggio di produzzione.È a pruduzzione di picculu batch seguitarà a prova di sviluppu unu per unu da ingegneri di sviluppu per verificà a stabilità, a rata di fallimentu èanalisi di difetti.

Qualchì tempu a prova di mostra hè bè, ma durante a prova di u picculu batch, parechji fallimenti esceranu, cusì stu periodu hè assai impurtante per un novu pruduttu di design.In generale, stu periodu deciderà a rata di fallimentu per a produzzione massiva.Normalmente a prova di sviluppu hà un standard più altu cù e cundizioni estreme per truvà i diversi prublemi chì ponu accade.Allora l'ingegneri ponu ottimisà u disignu per fà u novu Charger EV più stabile è affidabile.

Passu 7 - Prucedura di Certificazione

Dopu à a fine di a pruduzzione in batch è u periodu di prova, i prudutti sò quasi stabili.Allora u prucessu di certificazione pò esse cuminciatu.In generale, u periodu di certificazione duverà un periodu diversu.Per esempiu, TUV CE, duverà 3-4 mesi da u primu batch of samples di prova consegnati.Per UL o ETL, piglià 4-6 Mesi da u primu batch di mostra di prova consegnata, o ancu più longu per via di l'appuntamentu di i Labs.

In generale, e fabbriche cù una sperienza pertinente ponu passà a prova è uttene u rapportu per 2-3 volte.à u cuntrariu, pò esse bisognu di 5-6 volte o ancu più.Dipende da a familiarità di l'ingegnere è a professione cù i metudi standard è di prova.

 

TUV-SUD-Tiruppur-NABL-Certified

Passu 8 - Prughjettu Accomplishment

Dopu à u longu periodu di certificazione, quandu avete a certificazione, chì significa chì u pruduttu cutomized hè finitu è ​​stallatu da u hardware è e funzioni.U software pò esse aghjurnatu da u tempu à u tempu per ottimisà l'esperienza d'utilizatore.È u pruduttu pò esse vende è prumove è pruduzzione massiva.

U disignu di u pacchettu, u disignu di l'etichetta è u disignu di u manuale d'utilizatore seranu finiti durante u prucessu di certificazione.Duranti stu longu periodu, u cliente avarà un pianu assai cumpletu per cumu vende è prumove u caricatore EV, è u pianu d'inventariu.Tutti i materiali è cumpunenti persunalizati anu bisognu di tempu per esse preparatu.È a fabbrica hà ancu bisognu di fà u pianu di produzzione per mantene un inventariu di materiale sicuru secondu u pianu di vendita di u cliente.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi