I veiculi à energia nova (NEV) ghjocanu un rollu fundamentale in u sviluppu di l'industria automobilistica mundiale versu a neutralità di u carbone. A recente Cunferenza di Haikou hà servitu da catalizatore per mette in risaltu l'impurtanza di i NEV per ottene un trasportu sustenibile è prumove a cullaburazione internaziunale.
Aumentu di e vendite di NEV: Un cambiamentu di paradigma in l'industria automobilistica:
E vendite mundiali di NEV anu vistu un aumentu rimarchevule, cù 9,75 milioni d'unità vendute in i primi trè trimestri di u 2023, chì rapprisentanu più di u 15% di e vendite totali di veiculi in u mondu. A Cina, u principale mercatu di NEV, hà cuntribuitu significativamente, vendendu 6,28 milioni d'unità durante u listessu periodu, chì rapprisentanu quasi u 30% di e so vendite totali di veiculi.
Sviluppu Cuurdinatu per un Avvene Più Verde:
A Cunferenza di Haikou hà messu in risaltu l'impurtanza di un sviluppu cuurdinatu in e diverse tecnulugie NEV. I principali dirigenti di l'industria anu sottolineatu l'impurtanza di i veiculi elettrichi, ibridi plug-in è à pile à combustibile per guidà a transizione versu un trasportu sustenibile. A cunferenza s'hè cuncentrata nantu à i progressi in e batterie, i disinni di i chassis è i sistemi di guida autonoma, preparendu u terrenu per un futuru più verde.
A Carta Stradale NEV di a Cina: Un Impegnu Audace per a Neutralità di u Carboniu:
A Cina hà svelatu a so ambiziosa Carta di Strada di Sviluppu Verde è à Basse Emissioni di Carboniu per l'industria automobilistica, stabilendu un scopu chjaru di ottene a neutralità di u carbone da u 2060. Questa carta di strada s'allinea cù l'sforzi mundiali per riduce l'emissioni di carbone è sottolinea l'impegnu di a Cina per e soluzioni di mobilità sustenibile. Serve ancu cum'è pianu per altri paesi chì cercanu di fà a transizione versu i NEV.
Affruntà l'emissioni di carbone: i NEV cum'è una suluzione:
I veiculi rapprisentavanu l'8% di l'emissioni totali di carbone di a Cina in u 2022, cù i veiculi cummerciali chì cuntribuiscenu significativamente malgradu a so parte più bassa di a pupulazione. Siccomu a Cina prevede 200 milioni di veiculi supplementari nantu à e so strade da u 2055, l'adopzione di NEV rispettosi di l'ambiente diventa cruciale per frenà l'emissioni di carbone, in particulare in l'applicazioni cummerciali.
Investimenti è partenariati di l'industria: Spinghjendu a crescita di u mercatu NEV:
I pruduttori d'automobili chinesi, cum'è SAIC Motor è Hyundai, stanu facendu investimenti sustanziali in i NEV è allargendu a so presenza mundiale. I giganti automobilistici mundiali cum'è Volkswagen è BMW stanu ancu intensificendu i so sforzi, aspettendu un aumentu di a dumanda di batterie è stabilendu partenariati strategichi per accelerà a produzzione di NEV. Sta cullaburazione trà i pruduttori stabiliti è e startup emergenti sta spinghjendu in avanti u mercatu di i NEV.
Cunferenza di Haikou: Un catalizzatore per a cullaburazione internaziunale:
A Cunferenza di Haikou serve cum'è una piattaforma chjave per prumove a cullaburazione internaziunale è u scambiu di cunniscenze in u sviluppu di NEV. Rapprisentanti di 23 paesi anu participatu, cuncentrandosi nantu à temi cum'è u sviluppu à basse emissioni di carbone, novi ecosistemi, investimenti internaziunali è cummerciu. A cunferenza sustene ancu l'ambizione di a pruvincia di Hainan di diventà a prima pruvincia cinese à cessà a vendita di veiculi à benzina da u 2030.
Cunclusione:
I NEV stanu guidendu l'industria automobilistica mundiale versu un futuru sustenibile è neutru in carbone. Cù a Cina chì apre a strada à l'adopzione di NEV è a cullaburazione internaziunale chì piglia slanciu, l'industria hè testimone di progressi significativi in a riduzione di a so impronta di carbone. A Cunferenza di Haikou hà ghjucatu un rolu cruciale per mette in risaltu l'impurtanza di i NEV, prumove partenariati è accelerà a transizione versu u trasportu sustenibile in u mondu sanu.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 24 dicembre 2023