I pruduttori di vitture di l'UE si sò lagnati di u ritmu di sviluppustazioni di ricarica elettricain l'UE hè troppu lentu. 8,8 milioni di stazioni di ricarica saranu necessarie da u 2030 s'elli volenu stà à u ritmu di u boom di e vitture elettriche.
I fabricatori di vitture di l'UE dicenu chì u ritmu di e stazioni di ricarica in u bloccu di 27 membri ùn hà micca seguitu u passu cù u numeru crescente di novi veiculi elettrici.
Dapoi u 2017, e vendite di vitture elettriche in u bloccu sò cresciute trè volte più velocemente chè u numeru di stazioni di ricarica installate, hà dettu l'Associazione Europea di i Produttori di Automobili (ACEA) in u so ultimu rapportu.
L'ACEA hà dettu chì l'UE averà bisognu di 8,8 milionistazioni di ricarica per vitture publicheda u 2030, ciò significa chì 22 000 stazioni di ricarica saranu installate ogni settimana, ottu volte u ritmu d'installazione attuale.
A Cummissione Europea stima chì l'UE averà bisognu di 3,5 milioni di stazioni di ricarica da quì à u 2030.
U rapportu aghjusta chì l'infrastruttura hè chjave per incentivà più persone à cumprà veiculi elettrichi, ciò chì hè cruciale per chì l'UE raggiunga u so scopu di neutralità di carbone da u 2050.
Impurtanza di l'infrastruttura di i veiculi elettrici per l'ubbiettivi climatichi
A Legge Europea nantu à u Clima, aduttata in u 2021, obbliga i Stati membri di l'UE à riduce l'emissioni à u 55% di i livelli di u 1990 da quì à u 2030.
L'obiettivu di neutralità climatica di u 2050 significa chì tutta l'UE ghjunghjerà à emissioni nette zero di gas serra.
«Avemu bisognu di pupularizà i veiculi elettrichi à grande scala in tutti i paesi di l'UE per ghjunghje à l'ambiziosi obiettivi di riduzione di l'emissioni di l'Europa», hà dichjaratu a direttrice generale di l'ACEA Sigrid de Vrie in un comunicatu di stampa.
"Stu scopu ùn pò esse ottenutu senzacaricatore cummerciale evin tutta l'UE".
Betty Yang
Sichuan Green Science & Technology Co., Ltd.
E-mail:sale02@cngreenscience.com
WhatsApp/Telefunu/WeChat: +86 19113241921
Situ web:www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 16 di lugliu di u 2024