Sicondu i rapporti, l'Associazione Europea di i Custruttori d'Automobile (ACEA) hà dichjaratu chì per risponde à a dumanda futura, l'Unione Europea hà bisognu di aghjunghje guasi ottu volte u numeru dinovi stazioni di ricarica per veiculi elettriciogni annu chè in u 2023.
In u 2023, più di 150 000stazioni di ricarica publichesò stati stallati in tutta l'UE, cù un totale di più di 630 000. L'ACEA hà dichjaratu in una dichjarazione chì u pianu di l'UE hè di purtà u numeru tutale di stazioni di ricarica publiche in a regione à 3,5 milioni da u 2030. Ciò significa chì circa 410 000 stazioni di ricarica publiche saranu necessarie ogni annu. Tuttavia, l'ACEA hà avvistatu chì a dumanda di i pruprietarii di veiculi elettrici hà superatu rapidamente questu scopu, cù u tassu di crescita di e vendite di veiculi elettrici in l'UE trè volte quellu di l'installazioni di stazioni di ricarica trà u 2017 è u 2023.

"Simu assai preoccupati chì a custruzzione di l'infrastrutture ùn hà micca seguitu u passu cù a crescita di u mercatu puru."veiculu elettricuvendite in l'ultimi anni. Inoltre, hè prubabile chì sta "lacuna d'infrastruttura" si allarghi ulteriormente in u futuru ", hà dettu u Sicritariu Generale di l'ACEA in una dichjarazione.
L'ACEA stima chì l'UE hà bisognu di 8,8 milioni di nuove stazioni di ricarica da u 2030 per risponde à a dumanda di u mercatu. Questu hè equivalente à 1,2 milioni di nuove stazioni di ricarica à l'annu, ottu volte u numeru installatu l'annu scorsu. U Sicritariu Generale di l'ACEA hà aghjustatu: "L'investimentu in l'infrastrutture di ricarica publiche deve esse intensificatu urgentemente se vulemu chjude u deficit infrastrutturale è ghjunghje à i nostri obiettivi di riduzione di l'emissioni".

Betty Yang
Sichuan Green Science & Technology Co., Ltd.
Email: sale02@cngreenscience.com | WhatsApp/Phone/WeChat: +86 19113241921
situ web: www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 12 di ghjugnu di u 2024