Sicondu i rapporti, l'associu di fabbricanti europei (acaele) hà dettu chì per scuntrà a dumanda futura, l'Unione Europea hà bisognu di aghjunghje quasi ottu volte u numeru diStazioni di carica di vittura elettriche di u veiculu elettricuogni annu chì in 2023.
In 2023, più di 150.000Stazioni di carica publicasò stati stallati à traversu l'UE, cù un totale di più di 630.000. Aleone disse in una dichjarazione chì u pianu di u UE deve purtà u numeru tutale di e stazioni per a carica publica in a regione à a 3.5 Milioni di 2030. Questu significa chì duverà esse stallatu ogni annu. Tuttavia, asa negotu chì a dumanda di i pruprietarii di i veersi elettrici hà

"Semu preoccupatu chì a custruzzione di l'infrastruttura ùn hà micca mantinutu ritmu cù a crescita di puraveiculu elettricuVendita initi recenti. Ciò chì hè di più, sta "gap di infrastruttura hè prubabile di allargà in u futuru," Uriginale Ocea hà dettu generale in una dichjarazione.
ASAA L'estimazioni chì l'UE hà bisognu di 84 milioni di stazioni di carica di novi per 2030 per scuntrà a dumanda di u mercatu. Questu hè equivalente à 1,2 milioni di stazioni di carica novi per annu, ottu volte u numeru installatu l'annu passatu. Generale Acea Diregistrativa hè aghjuntu: "Investimentu in a infrastruttura publica carga deve esse chjappu d'urgente se tutti duvemu chjude l'infrastruttura falci è ottene e nostre obsettivi riduttivi di infrastruttura".

Betty Yang
Sichuan Green Science & Tecnulugia Co, Ltd.
Email: sale02@cngreenscience.com | WhatsApp/Phone/WeChat: +86 19113241921
SIDE: www.ccnreenscience.com
Tempu post: Ghjugnu-12-2024