Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

E cumpagnie americane di pali di carica cumincianu à fà prufitti

U tassu d'usu di e pile di carica in i Stati Uniti hè finalmente aumentatu.

Mentre e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti crescenu, i tassi medii di utilizzazione in parechje stazioni di ricarica rapida sò guasi radduppiati l'annu scorsu.

Stable Auto, basata in San Francisco, hè una startup chì sviluppa infrastrutture per veiculi elettrici per l'imprese. Sicondu i dati di a cumpagnia, u tassu mediu di utilizzazione di e stazioni di ricarica rapida gestite da cumpagnie non Tesla in i Stati Uniti hè radduppiatu in u 2023, da 9% in ghjennaghju 2023 à 18% in dicembre. In altre parole, à a fine di u 2023, ogni pila di ricarica rapida in i Stati Uniti avarà un tempu mediu di cunnessione ghjurnata di quasi 5 ore.

Brendan Jones, CEO di Blink Charging, chì gestisce circa 5.600 stazioni di ricarica in i Stati Uniti, hà dettu: "Semu à 8% di usu, chì ùn hè micca abbastanza".

un

L'aumentu di l'usu ùn hè micca solu un indicatore di a pupularità di i veiculi elettrichi, ma ancu un indicatore di a prufittuità di e stazioni di ricarica. Stable Auto stima chì u tassu d'utilizazione di e stazioni di ricarica deve esse intornu à u 15% per ottene a prufittuità. In questu sensu, l'aumentu di l'usu rapprisenta a prima volta chì un gran numeru di stazioni di ricarica sò diventate prufittuali, hà dettu u CEO di Stable, Rohan Puri.

Cathy Zoi, anziana CEO di EVgo, hà dettu in una chjamata di guadagni in settembre 2023: "Questu hè assai eccitante, è credemu chì a redditività di a rete di ricarica righjunghjerà un piccu in u futuru". EVgo in Ci sò circa 1.000 siti chì operanu in i Stati Uniti, è quasi un terzu di elli eranu operativi almenu u 20% di u tempu in settembre scorsu.

Per un bellu pezzu, a ricarica di i veiculi elettrici hè stata in un statu di "stallo" imbarazzante. U bassu tassu di penetrazione di i veiculi elettrici hà limitatu u sviluppu di e rete di ricarica. "E vitture ùn ponu micca ghjunghje à i fili" hè sempre statu un dilema per l'industria di e pile di ricarica in i Stati Uniti. In particulare in i Stati Uniti, e vaste autostrade interstatali è i sussidi guvernamentali cunservatori anu limitatu u ritmu di espansione. E rete di ricarica anu luttatu per anni postu chì l'adopzione di veiculi elettrici hè stata lenta, è parechji cunduttori anu ancu rifiutatu di cumprà veiculi elettrici per via di a mancanza di opzioni di ricarica.

Questa disconnessione hà datu nascita à l'Iniziativa Naziunale per l'Infrastrutture di Veiculi Elettrici (NEVI), chì hà appena cuminciatu à distribuisce 5 miliardi di dollari in finanziamenti federali per assicurà chì ci sia una stazione publica di ricarica rapida almenu ogni 50 chilometri longu e principali vie di trasportu in tuttu u paese.

Questi fondi sò stati attribuiti cù parsimonia finu à avà, ma l'ecosistema elettricu di i Stati Uniti principia digià à truvà un equilibriu trà i fili è e vitture. In a seconda metà di l'annu scorsu, i cunduttori americani anu accoltu cù favore guasi 1.100 nuove stazioni pubbliche di ricarica rapida, un aumentu di 16%, secondu un'analisi di Bloomberg di i dati federali.

«Ci ​​hè un cunsensu generale in l'industria chì a carica rapida ùn hè micca un'attività prufittuosa», hà dettu Puri. «Ma ciò chì vedemu hè chì per parechje stazioni di carica, sta visione ùn hè più vera».

In certi stati, u tassu d'utilizazione di e pile di carica hè digià assai più altu ch'è a media naziunale. In Connecticut, Illinois è Nevada, a carica rapida richiede di cunnette si per 8 ore à ghjornu; u tassu mediu d'utilizazione di e pile di carica in Illinois hè di 26%, classificatu primu in i Stati Uniti.

Impurtantemente, ancu s'è migliaia di stazioni di ricarica rapida sò messe in linea, l'usu di queste stazioni hè sempre in crescita significativa, ciò chì significa chì l'adozione di i veiculi elettrici supera u sviluppu di l'infrastrutture.

Tuttavia, i rivenuti di e stazioni di ricarica ùn aumenteranu micca sempre. Brinker's Jones hà dettu chì e stazioni di ricarica diventanu "moltu occupate" una volta chì l'utilizazione s'avvicina à u 30%, è quandu l'utilizazione righjunghje u 30%, e cumpagnie operative ricevenu lagnanze.

Mentre chì a carica insufficiente prima hà causatu feedback negativu per l'adopzione di veiculi elettrici, questu hè avà cambiatu. Una migliore ecunumia per e rete di carica, è in certi casi u finanziamentu federale, li darà più fiducia per espansione. À u so tornu, più stazioni di carica aumenteranu e vendite di veiculi elettrici.

Per determinà s'ellu un locu hè adattatu per l'installazione di caricatori rapidi, Stable Auto analizza 75 variabili diverse, frà e quali u numeru di stazioni di ricarica vicine è a frequenza di so usu.

L'opzioni di carica si stenderanu ancu quest'annu, postu chì Tesla cumencia à apre a so rete di Supercharger à e vitture fatte da altri fabricatori d'automobili. Tesla rapprisenta pocu più di un quartu di tutte e stazioni di carica rapida in i Stati Uniti, ancu s'è i so siti tendenu à esse più grandi, dunque circa dui terzi di i fili in i Stati Uniti sò dedicati à i porti Tesla.

U 29 di ferraghju, Ford hà annunziatu chì à partesi da avà, i clienti di veiculi elettrichi Ford ponu aduprà più di 15 000 pile di supercharger Tesla in i Stati Uniti è in Canada.

Hè statu signalatu chì i clienti di vendita al dettaglio di Ford F-150 Lightning è Mustang Mach-E sò diventati i primi fabbricanti d'automobili non Tesla à aduprà e stazioni di ricarica Tesla in i Stati Uniti è in Canada.

In ghjugnu scorsu, Tesla hà cunclusu un accordu simile cù General Motors, dendu à i clienti di GM accessu à più di 12 000 Superchargers Tesla in i Stati Uniti è in Canada. A CEO Mary Barra hà dettu à l'epica chì a cullaburazione risparmierebbe à a cumpagnia finu à 400 milioni di dollari d'investimenti in piani per custruisce stazioni di ricarica per veiculi elettrici.

L'analisti anu signalatu chì a cuuperazione di Tesla cù altre cumpagnie li purterà enormi ritorni. L'analista Sam Fiorani, vicepresidente di e previsioni mundiali in AutoForecast Solutions, hà dettu chì questu purterà in fine enormi benefici ecunomichi à Tesla, cumpresi i punti ambientali è i costi di ricarica.

Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale09@cngreenscience.com
0086 19302815938
www.cngreenscience.com


Data di publicazione: 19 di marzu di u 2024