• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

E cumpagnie americane di pile di carica cumincianu à fà prufitti

U tassu di usu di pile di carica in i Stati Uniti hà finalmente aumentatu.

Cume a vendita di veiculi elettrici di i Stati Uniti cresce, i tassi d'utilizazione mediu in parechje stazioni di ricarica rapida anu quasi radduppiatu l'annu passatu.

Stable Auto basatu in San Francisco hè una startup chì mette in infrastruttura di veiculi elettrici per l'imprese. Sicondu i dati di a cumpagnia, a rata d'utilizazione media di stazioni di ricarica rapida operate da cumpagnie non Tesla in i Stati Uniti hà radduppiatu in 2023, da 9% in ghjennaghju 2023 à 18% in dicembre. In altre parolle, à a fine di u 2023, ogni pila di carica rapida in i Stati Uniti avarà un tempu mediu di plug-in ogni ghjornu di quasi 5 ore.

Brendan Jones, CEO di Blink Charging, chì opera circa 5,600 stazioni di ricarica in i Stati Uniti, hà dettu: "Semu à l'8% di usu, chì ùn hè micca abbastanza. ."

a

L'aumentu di l'usu ùn hè micca solu un indicatore di a pupularità di i veiculi elettrici, ma ancu un bellwether per a prufittuità di stazioni di carica. Stable Auto stima chì u tassu d'utilizazione di stazioni di carica deve esse intornu à u 15% per ottene a prufittuità. In questu sensu, l'aumentu di l'usu rapprisenta a prima volta chì un gran numaru di stazioni di carica sò diventate prufittuali, hà dettu u CEO di Stable Rohan Puri.

Cathy Zoi, ex CEO di EVgo, hà dettu nantu à una chjama di guadagnà in settembre 2023: "Questu hè assai eccitante, è credemu chì a prufittuità di a rete di carica ghjunghjerà à un piccu in u futuru". EVgo in Ci sò circa 1,000 siti chì operanu in i Stati Uniti, è quasi un terzu di elli eranu operativi almenu 20% di u tempu in settembre scorsu.

Per un bellu pezzu, a carica di i veiculi elettrichi hè stata in un statu "stalemate" sgradu. A bassa penetrazione di i veiculi elettrici hà limitatu u sviluppu di e rete di carica. "E vitture ùn ponu micca chjappà cù i fili" hè sempre statu un dilema per l'affari di pile di carica di i Stati Uniti. In particulare in i Stati Uniti, vaste autostrade interstatali è sussidi di u guvernu cunservatore anu limitatu u ritmu di espansione. E rete di carica anu luttatu per anni, postu chì l'adopzione di i veiculi elettrici hè stata lenta, è parechji cunduttori anu ancu ricusatu di cumprà veiculi elettrici per una mancanza di opzioni di carica.

Questa disconnessione hà datu l'origine à l'Iniziativa Naziunale di Infrastruttura di Veiculi Elettrichi (NEVI), chì hà appena cuminciatu à versà $ 5 miliardi in finanziamentu federale per assicurà chì ci hè una stazione di ricarica rapida publica almenu ogni 50 miglia longu i principali strade di trasportu in tuttu u paese.

Questi fondi sò stati attribuiti pocu finu à avà, ma l'ecosistema elettricu di i Stati Uniti hè digià cuminciatu à truvà un equilibriu trà i fili è e vitture. In a seconda mità di l'annu passatu, i cunduttori di i Stati Uniti anu accoltu quasi 1,100 stazioni pubbliche di ricarica rapida, un aumentu di 16%, secondu un analisi Bloomberg di dati federali.

"Ci hè un cunsensu generale in l'industria chì a carica rapida ùn hè micca una attività prufittuosa", disse Puri. "Ma ciò chì vedemu hè chì per parechje stazioni di ricarica, quella vista ùn hè più vera".

In certi stati, u tassu d'utilizazione di pile di carica hè digià assai più altu ch'è a media naziunale. In u Connecticut, l'Illinois è u Nevada, a carica rapida richiede u plug-in per 8 ore à ghjornu; u tassu d'utilizazione mediu di pile di carica in Illinois hè di 26%, u primu postu in i Stati Uniti.

Hè impurtante, ancu quandu migliaia di stazioni di ricarica rapida sò in linea, l'usu di queste stazioni hè sempre in crescita significativamente, chì significa chì l'adopzione EV supera u sviluppu di l'infrastruttura.

Tuttavia, i rivenuti da stazioni di ricarica ùn anu micca sempre cresce. Brinker's Jones hà dettu chì e stazioni di ricarica diventanu "assai occupate" una volta chì l'utilizazione si avvicina à u 30%, è quandu l'utilizazione righjunghji u 30%, e cumpagnie operative ricevenu reclami.

Mentre chì a carica insufficiente prima hà causatu feedback negativu per l'adopzione di veiculi elettrici, questu hè avà cambiatu. L'ecunumia mejorata per e rete di carica, è in certi casi u finanziamentu federale, li darà più fiducia per espansione. À u turnu, più stazioni di carica aumenteranu a vendita di veiculi elettrici.

Per determinà se un locu hè adattatu per installà caricatori veloci, Stable Auto analizà 75 variabili diffirenti, u principale trà elli quante stazioni di carica sò vicini è quante volte sò aduprate.

L'opzioni di carica si espanderanu ancu quist'annu, postu chì Tesla principia à apre a so reta di supercharge à e vitture fatte da altri produttori. Tesla cuntene un pocu più di un quartu di tutte e stazioni di ricarica rapida in i Stati Uniti, anche se i so siti tendenu à esse più grande, cusì circa dui terzi di i fili in i Stati Uniti sò dedicati à i porti Tesla.

U 29 di ferraghju, Ford hà annunziatu chì da avà, i clienti di i veiculi elettrichi Ford ponu utilizà più di 15 000 pile Tesla Supercharging in i Stati Uniti è u Canada.

Hè infurmatu chì i clienti di vendita di Ford F-150 Lightning è Mustang Mach-E sò diventati i primi automakers non Tesla à aduprà stazioni di supercharge Tesla in i Stati Uniti è in Canada.

U ghjugnu passatu, Tesla hà fattu un accordu simili cù General Motors, dendu à i clienti GM accessu à più di 12 000 Tesla Superchargers in i Stati Uniti è u Canada. U CEO Mary Barra hà dettu à l'epica chì a cullaburazione risparmiarà a cumpagnia finu à $ 400 milioni d'investimenti in piani di custruisce stazioni di carica di veiculi elettrici.

L'analisti anu indicatu chì a cooperazione di Tesla cù altre cumpagnie darà enormi ritorni. L'analista Sam Fiorani, vicepresidentu di a previsione glubale in AutoForecast Solutions, hà dettu chì questu avarà dapoi enormi benefici ecunomichi à Tesla, cumprese punti ambientali è costi di carica.

Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale09@cngreenscience.com
0086 19302815938
www.cngreenscience.com


Tempu di post: 19-03-2024