U tassu d'usu di e pile di carica in i Stati Uniti hè finalmente aumentatu.
Mentre e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti crescenu, i tassi medii di utilizzazione in parechji paesi sò rapidi.stazione di ricaricasguasi radduppiatu l'annu scorsu.
Stable Auto, basata in San Francisco, hè una startup chì sviluppa infrastrutture di veiculi elettrici per l'imprese. Sicondu i dati di a cumpagnia, u tassu mediu di utilizzazione di i veiculi velocistazione di ricaricasgestiti da cumpagnie micca Tesla in i Stati Uniti sò radduppiati in u 2023, da 9% in ghjennaghju 2023 à 18% in dicembre. In altre parolle, à a fine di u 2023, ogni pila di carica rapida in i Stati Uniti avarà un tempu mediu di cunnessione ghjurnata di quasi 5 ore.
Brendan Jones, CEO di Blink Charging, chì gestisce circa 5.600stazioni di ricaricain i Stati Uniti, hà dettu: "Semu à 8% d'usu, chì ùn hè micca abbastanza".
L'aumentu di l'usu ùn hè micca solu un indicatore di a pupularità di i veiculi elettrichi, ma ancu un indicatore di a prufittuità distazioni di ricaricaStable Auto stima chì u tassu d'utilizazione distazioni di ricaricadeve esse intornu à u 15% per ottene a prufittuità. U CEO di Stable, Rohan Puri, hà dettu chì in questu sensu, l'aumentu di l'usu rapprisenta a prima volta chì un gran numeru distazioni di ricaricasò diventati prufittuali.
Cathy Zoi, anziana CEO di EVgo, hà dettu in una chjamata di guadagni in settembre 2023: "Questu hè assai eccitante, è credemu chì a redditività di a rete di ricarica righjunghjerà un piccu in u futuru". EVgo in Ci sò circa 1.000 siti chì operanu in i Stati Uniti, è quasi un terzu di elli eranu operativi almenu u 20% di u tempu in settembre scorsu.
Tassa media d'utilizazione di faststazioni di ricaricain i Stati Uniti. Veiculu elettricu americanu rapidu-stazioni di ricaricaserà duie volte più occupatu in u 2023 postu chì più di 1 milione di veiculi elettrichi sò ghjunti in strada per a prima volta ▼
Per un bellu pezzu, a ricarica di i veiculi elettrici hè stata in un statu di "stallo" imbarazzante. U bassu tassu di penetrazione di i veiculi elettrici hà limitatu u sviluppu di e rete di ricarica. "E vitture ùn ponu micca ghjunghje à i fili" hè sempre statu un dilema per l'affari di pile di ricarica di i Stati Uniti. In particulare in i Stati Uniti, e vaste autostrade interstatali è i sussidi guvernamentali cunservatori anu limitatu u ritmu di espansione. E rete di ricarica anu avutu difficultà annantu à l'anni, postu chì l'adopzione di veiculi elettrici hè stata lenta, è parechji cunduttori anu ancu rifiutatu di cumprà veiculi elettrici per via di a mancanza di opzioni di ricarica.
Questa disconnessione hà datu nascita à l'Iniziativa Naziunale per l'Infrastrutture di Veiculi Elettrici (NEVI), chì hà appena cuminciatu à distribuisce 5 miliardi di dollari in finanziamenti federali per assicurà chì ci sia un publicu rapidu.stazione di ricaricaalmenu ogni 50 chilometri longu e principali vie di trasportu in tuttu u paese.
Sè vulete sapè di più nantu à questu, per piacè cuntattateci.
Tel: +86 19113245382 (whatsAPP, wechat)
Email: sale04@cngreenscience.com
Data di publicazione: 31 di marzu di u 2024