L'amministrazione Biden hà fattu una mossa significativa per sustene u mercatu crescente di i veiculi elettrici (VE) annunziendu un finanziamentu sustanziale di più di 620 milioni di dollari. Stu finanziamentu hà per scopu di sustene l'installazione di nuove stazioni di ricarica per veiculi elettrici è camion di merci à longa distanza in diverse contee, cità è tribù di i Stati Uniti.
Derivatu da a lege bipartisana nantu à l'infrastrutture, u finanziamentu di a sovvenzione serà attribuitu à 47 prughjetti chì si estendenu in 22 stati è Portu Riccu. Quessi prughjetti includeranu a creazione di stazioni di ricarica per veiculi elettrici è stazioni di rifornimentu d'idrogenu. U Sicritariu di i Trasporti Pete Buttigieg hà revelatu chì sta iniziativa faciliterà u spiegamentu di 7.500 novi porti di ricarica in tuttu u paese, allargendu cusì significativamente l'accessu à l'infrastrutture di ricarica cruciali.
Parlendu à i ghjurnalisti, Buttigieg hà messu in risaltu u ricunniscimentu di l'amministrazione chì a rivoluzione di i veiculi elettrici ùn hè più à l'orizonte, ma piuttostu una realità presente. Hà messu in risaltu l'impurtanza di una robusta infrastruttura di ricarica per risponde à a crescente dumanda di veiculi elettrici è assicurà una transizione senza intoppi versu un trasportu sustenibile.
L'aumentu di l'adopzione di veiculi elettrici trà l'Americani hà incitatu l'amministrazione Biden, in partenariatu cù cumpagnie private, à accelerà l'espansione di l'infrastruttura di ricarica. Buttigieg hà rivelatu chì circa 1,4 milioni di veiculi elettrici sò stati venduti l'annu scorsu, chì rapprisentanu circa u 9% di e vendite totali di veiculi di passageri in i Stati Uniti. Questu aumentu notevule di a pruprietà di veiculi elettrici sottolinea u bisognu urgente di sviluppà una infrastruttura di ricarica accessibile è affidabile per sustene u numeru crescente di pruprietarii di veiculi elettrici.
Sicondu u cunsiglieru naziunale di a Casa Bianca per u clima, Ali Zaidi, ci eranu circa 170 000 caricatori dispunibili nantu à e strade di i Stati Uniti à a fine di u 2023. U presidente Biden avia fissatu un scopu ambiziosu à l'iniziu di u so mandatu per avè 500 000 caricatori accessibili publicamente per l'automobilisti à a fine di sta dicada. Per ghjunghje à questu scopu saranu necessarii investimenti sustanziali in l'infrastrutture di carica in tuttu u paese.
Unu di i principali ostaculi à l'adopzione generalizzata di i veiculi elettrici ferma a mancanza di stazioni di ricarica affidabili è veloci. E preoccupazioni relative à l'ansietà per l'autonomia è a dispunibilità di strutture di ricarica durante i lunghi viaghji anu dissuasu i potenziali pruprietarii di veiculi elettrici. L'espansione di l'infrastruttura di ricarica allevierà queste preoccupazioni, rendendu i veiculi elettrici una scelta più pratica è attraente per i cunsumatori.
Buttigieg hà infurmatu i ghjurnalisti chì i novi sussidi si cuncentreranu nantu à l'espansione di l'infrastrutture di carica in e zone rurale è in quelle urbane densamente popolate. Questu approcciu strategicu hà per scopu di dà un impulsu à u sviluppu di l'infrastrutture di carica in e regioni difficiuli da ghjunghje è in l'edificii di appartamenti multifamiliari chì attualmente ùn anu micca abbastanza porte di carica. Rendendu e stazioni di carica più accessibili è pratiche, l'amministrazione Biden intende incuragisce più americani à aduttà i veiculi elettrichi.
In più di u sustegnu furnitu in tuttu u cuntinente, duie tribù indiane in Alaska è Arizona riceveranu ancu finanziamenti per prughjetti di ricarica, dimustrendu l'impegnu di l'amministrazione à prumove iniziative di trasportu sustenibile in diverse cumunità in tuttu u paese.
U finanziamentu di a sovvenzione sustenerà una seria di prughjetti, cumpresi a creazione di impianti di rifornimentu di veiculi elettrichi è d'idrogenu per i camion di merci longu i principali curridori in California, l'installazione di nuove stazioni di ricarica per veiculi elettrichi in tutta Boise, Idaho, è a furnitura di caricabatterie per i residenti di appartamenti multifamiliari in varie cumunità in u New Jersey. Quessi prughjetti ùn solu migliureranu l'infrastruttura di ricarica, ma accelereranu ancu l'adozione di veiculi elettrichi in settori cum'è u trasportu cummerciale.
Ali Zaidi hà salutatu questu annunziu cum'è un "sviluppu significativu" chì allargarà sustanzialmente "a scelta di i cunsumatori per i cunduttori in i Stati Uniti". L'espansione di l'infrastruttura di ricarica furnisce à i pruprietarii di veiculi elettrici una più grande gamma di opzioni è allevia e preoccupazioni riguardu a dispunibilità di ricarica, spinghjendu cusì a nazione versu un sistema di trasportu più pulitu è più sustenibile.
L'impegnu di l'amministrazione Biden à investisce in l'infrastrutture di ricarica di i veiculi elettrici s'allinea cù i so obiettivi più ampi di riduzione di l'emissioni di gas serra, di lotta contr'à u cambiamentu climaticu è di prumuzione di suluzioni di energia pulita. Aumentendu l'accessu à e stazioni di ricarica, i veiculi elettrici diventeranu più accessibili è convenienti per tutti l'Americani, spinghjendu a nazione versu un futuru più verde è più sustenibile.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale03@cngreenscience.com
0086 19158819659
www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 30 di ghjennaghju di u 2024