L'amministrazione Biden hà fattu una mossa significativa per rinfurzà u mercatu crescente di i veiculi elettrici (EV) annunziendu un finanziamentu sustinibili di più di $ 620 milioni. Stu finanziamentu hà per scopu di sustene l'installazione di novi stazioni di ricarica per i veiculi elettrici è i camioni di merci à longu andà in diverse contee, cità è tribù in i Stati Uniti.
Derivatu da a lege di l'infrastruttura bipartisana, u finanziamentu di cuncessione serà attribuitu à 47 prughjetti chì copre 22 stati è Portu Riccu. Questi prughjetti includeranu a creazione di stazioni di ricarica di EV è stazioni di rifornimentu di idrogenu. U Sicritariu di Trasportu Pete Buttigieg hà revelatu chì sta iniziativa faciliterà l'implementazione di 7,500 novi porti di ricarica in tuttu u paese, allargandu cusì significativamente l'accessu à l'infrastruttura di carica cruciale.
Parlendu à i ghjurnalisti, Buttigieg hà enfatizatu a ricunniscenza di l'amministrazione chì a rivoluzione di i veiculi elettrichi ùn hè più in l'orizzonte ma piuttostu una realità attuale. Hà sottolineatu l'impurtanza di una infrastruttura di carica robusta per risponde à a crescente dumanda di veiculi elettrici è assicurà una transizione senza saldatura à u trasportu sustenibile.
L'aumentu di l'adopzione EV trà l'Americani hà incitatu l'amministrazione Biden, in partenariatu cù cumpagnie private, per accelerà l'espansione di l'infrastruttura di carica. Buttigieg hà divulgatu chì circa 1,4 milioni di EV sò stati venduti l'annu passatu, chì rapprisentanu circa 9% di e vendite totali di veiculi di passageru in i Stati Uniti. Questu aumentu notevuli di a pruprietà di l'EV mette in risaltu a necessità urgente di sviluppà una infrastruttura di carica accessibile è affidabile per sustene u numeru crescente di pruprietarii di EV.
Sicondu u cunsigliu climaticu naziunale di a Casa Bianca, Ali Zaidi, ci era circa 170 000 caricatori dispunibili nantu à e strade di i Stati Uniti à a fine di u 2023. U presidente Biden avia stabilitu un ambiziosu scopu prima di u so mandatu per avè 500 000 caricatori accessibili publicamente per i motoristi à a fine di sta dicada. . A realizazione di questu scopu richiederà investimenti sustinibili in l'infrastruttura di carica in tuttu u paese.
Unu di l'ostaculi primari à l'adopzione generalizata di EV resta a mancanza di stazioni di carica affidabili è veloci. E preoccupazioni relative à l'ansietà di a gamma è a dispunibilità di strutture di carica durante i viaghji longu anu dissuasatu i pussibuli pruprietarii di EV. L'espansione di l'infrastruttura di carica alleviarà queste preoccupazioni, facendu i veiculi elettrici una scelta più pratica è attraente per i cunsumatori.
Buttigieg hà infurmatu à i ghjurnalisti chì e novi subvenzioni si focalizeghjanu nantu à l'espansione di l'infrastruttura di carica in e zone rurale è urbane densamente populate. Stu approcciu strategicu hà da scopu di inizià u sviluppu di l'infrastruttura di ricarica in regioni difficili da ghjunghje è in edifici di appartamenti multifamiliari chì attualmente mancanu di porti di carica sufficienti. Facendu e stazioni di ricarica più accessibili è convenienti, l'amministrazione Biden intende incuragisce più americani à abbraccià i veiculi elettrici.
In più di u sustegnu furnitu in u cuntinente, duie tribù indiane in Alaska è Arizona riceveranu ancu finanziamenti per prughjetti di carica, chì mostra l'impegnu di l'amministrazione à prumove iniziative di trasportu sustenibili in diverse comunità in tuttu u paese.
U finanziamentu di cuncessione sustenerà una serie di prughjetti, cumprese l'istituzione di impianti di alimentazione di EV è di idrogenu per i camioni di merci lungo i principali corridoi in California, l'installazione di novi stazioni di ricarica EV in Boise, Idaho, è a fornitura di caricatori per i residenti di multi- appartamenti di famiglia in diverse cumunità in New Jersey. Questi prughjetti ùn solu migliurà l'infrastruttura di carica, ma ancu accelerà l'adopzione di veiculi elettrici in settori cum'è u trasportu cummerciale.
Ali Zaidi hà salutatu questu annunziu cum'è un "sviluppu significativu" chì espansione sostanzialmente "a scelta di i cunsumatori per i cunduttori in i Stati Uniti". L'espansione di l'infrastruttura di carica furniscerà à i pruprietarii di EV una gamma più grande di opzioni è allevia i preoccupazioni riguardanti a dispunibilità di carica, propulsendu cusì a nazione versu un sistema di trasportu più pulitu è sustenibile.
L'impegnu di l'amministrazione Biden à investisce in l'infrastruttura di ricarica di EV si allinea cù i so scopi più ampi di riduce l'emissioni di gasi di serra, di cumbattimentu di u cambiamentu climaticu è di prumove soluzioni di energia pulita. Aumentendu l'accessu à e stazioni di ricarica, i veiculi elettrici diventeranu più accessibili è convenienti per tutti l'Americani, guidandu a nazione versu un futuru più verde è sustenibile.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale03@cngreenscience.com
0086 19158819659
www.cngreenscience.com
Tempu di post: 30-Jan-2024