U presidente di i Stati Uniti Biden hà vetu una risoluzione sponsorizzata da i Republicani u 24. A risoluzione hè destinata à annullà i novi regulamenti emessi da l'amministrazione Biden l'annu passatu, chì permettenu alcune parti necessarie per a custruzzione di pile di carica per esse micca "americani" à cortu termini. I Republicani sustennu chì sta mossa permetterà à i fondi di i Stati Uniti d'esse subvenzionati à i prudutti fatti in Cina. pruduttu. Biden crede chì a risoluzione dannerà a fabricazione è l'impieghi di i Stati Uniti.
Sicondu i rapporti di l'American Broadcasting Corporation (ABC) è u New York Times, u guvernu americanu avia previstu prima di custruisce 500 000 pile di carica di veiculi elettrici in i Stati Uniti in 2030 è furnisce sta basa di carica in cunfurmità cù l'Infrastructure Investment and Jobs Act. passatu in 2021. $ 7,5 miliardi in fondi federali sò stati investiti in a custruzzione di a facilità. U requisitu "Buy American" in u prugettu richiede chì a custruzzione di stazioni di carica di veiculi elettrici finanziati da u federale deve aduprà materie prime cum'è l'azzaru pruduciutu in i Stati Uniti. U frivaru scorsu, l'amministrazione Biden hà rinunciatu à l'esigenza di utilizà materiali americani sempre chì l'equipaggiu di carica stessu hè statu assemblatu in u paese.
I Republicani di i Stati Uniti sò opposti à questu. U senatore Rubio hà introduttu una risoluzione cumuna l'annu passatu chì cerca di abrogà l'esenzione. Rubio hà dettu chì e stazioni di ricarica di i veiculi elettrici "duveranu esse fatte in i Stati Uniti da l'Americani, utilizendu prudutti americani". "Questu ferisce l'imprese americani è permette à l'avversarii stranieri cum'è a Cina di cuntrullà a nostra infrastruttura energetica", disse in lugliu di l'annu passatu. "Ùn duvemu mai aduprà dollari per subsidià i prudutti fatti in Cina". Nuvembre scorsu è quist'annu In ghjennaghju, a risoluzione hè stata appruvata da u Senatu di i Stati Uniti è a Casa di Rapprisintanti, è hè stata finalmente sottumessa à Biden per a firma. Ma Biden hà vetu à sta risoluzione u 24. A Casa Bianca hà dichjaratu chì implementerà i requisiti domestici "Cumprate americani" per l'equipaggiu di carica di i veiculi elettrici in fasi l'annu prossimu, chì "furnisce u tempu necessariu per aumentà a produzzione (di parti di l'equipaggiu di carica di i veiculi elettrici domestici in i Stati Uniti)." In a so dichjarazione di veto, Biden hà dettu chì "a risoluzione republicana dannu a fabricazione domestica è l'impieghi" è a transizione di l'energia pulita, risultatu in chì i fondi federali sò aduprati per cumprà direttamente pile di carica fatte in paesi rivali cum'è a Cina.
U New York Times hà dichjaratu chì questu incidente vene in un mumentu chì e differenze politiche intornu à i veiculi elettrici sò allargate in i Stati Uniti. L'amministrazione Biden prumove in modu aggressivu i veiculi elettrici cum'è una parte impurtante di a lotta per rallentà u riscaldamentu glubale. I Republicani, cumpresu l'ex presidente Trump, anu criticatu i veiculi elettrichi cum'è inaffidabili è inconvenienti, affirmannu chì a prumuzione di i veiculi elettrichi hè di trasmette l'industria di a fabricazione di l'auto di i Stati Uniti à a Cina, chì domina u campu di i veiculi elettrici. ABC hà cummentatu chì a cuntruversia in quantu à e misure di esenzione mette in risaltu e sfide affrontate da u presidente Biden: da una banda, a necessità di energia più pulita, è da l'altra banda, a crescente dipendenza da a Cina. Per ghjunghje l'obiettivu di l'amministrazione Biden di assicurà chì i veiculi elettrici rapprisentanu a mità di tutte e vendite di vitture novi per u 2030, un accessu generalizatu à l'equipaggiu di carica hè criticu. U CEO di Tesla, Musk, hà dettu u 24 chì l'automobili chinesi sò i più cumpetitivi in u mondu è anu da ottene un grande successu fora di u so paese d'origine.
Reuters hà dettu ancu chì u stessu ghjornu chì Biden hà esercitatu u so putere di veto, hà ricevutu supportu publicu da i Travagliatori Auto Uniti (UAW). Sicondu i rapporti, l'UAW hè una unione puliticamenti influente in i Stati Uniti chì cerca a prutezzione di u guvernu durante a transizione di l'industria di l'auto à i veiculi elettrici. Bloomberg hà dettu chì i voti in e mani di i travagliadori di l'auto puderanu determinà direttamente u destinu di parechji stati swing chjave.
Song Guoyou, vicedirettore di u Centru di Studi Americani in l'Università di Fudan, hà dettu à u ghjurnalista di u Global Times u 25 chì i dui partiti in i Stati Uniti sò simili in a direzzione generale di restrizzione di a produzzione è a vendita di prudutti chinesi in i Stati Uniti. a prutezzione di l'industria di fabricazione di u paese, è a splutazione di l'industrii vantaghji di a Cina. Quandu Biden veta a risoluzione di u Cungressu sta volta, prima vole difende a so autorità, perchè sta risoluzione hè una opposizione à e pulitiche di l'amministrazione Biden. Soprattuttu avà chì simu à u puntu impurtante di l'elezzione generale, ci vole à fà vede a durazza. Inoltre, Biden hà ancu interessi ecunomichi da cunsiderà. In u prucessu di prumove a transizione di l'energia pulita, deve salvaguardà l'interessi di l'industria di a fabricazione di i Stati Uniti, prutege l'impieghi, è vince u sustegnu di i gruppi di interessu pertinenti. Ma à u listessu tempu, cum'è l'analista di i media americani anu dettu, Biden hè affruntatu cù un dilema. Da una banda, per via di a capacità di fabricazione relativamente debule di l'industria verde di u paese, hà bisognu à impurtà prudutti finiti o materie prime da a Cina; da l'altra parte, deve suppressione è cuntene l'industrii vantaghji di a Cina. , per evità a reazione pulitica domestica. Stu dilema ritardà a transizione verde di i Stati Uniti è intensificà i ghjochi pulitichi domestici.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu di Postu: Feb-08-2024