Dui impurtanti fabricatori d'automobile, BMW è Mercedes-Benz, anu unitu e forze in un sforzu cullettivu per migliurà l'infrastruttura di ricarica di veiculi elettrici (VE) in Cina. Questa cullaburazione strategica trà BMW Brilliance Automotive è Mercedes-Benz Group China hà per scopu di risponde à a crescente dumanda di veiculi elettrici stabilendu una rete di ricarica cumpleta in tuttu u paese.
BMW è Mercedes-Benz anu annunziatu una joint venture 50:50 per sviluppà una vasta rete di ricarica di veiculi elettrici in Cina, u più grande mercatu per e duie cumpagnie. Sfruttendu a so cumpetenza in operazioni di ricarica mundiali è cinesi, è ancu a so cunniscenza di u mercatu cinese di i veiculi à nova energia (NEV), a cullaburazione hà l'intenzione di custruisce una robusta infrastruttura di ricarica.
L'impresa cumuna hà per scopu di stabilisce una rete di almenu 1.000 stazioni di ricarica d'alta putenza, dotate di circa 7.000 pile di ricarica d'alta putenza, da a fine di u 2026. Stu pianu ambiziosu furnisce un accessu diffusu à opzioni di ricarica veloci è efficienti per i pruprietarii di veiculi elettrici in tutta a Cina.
L'approvazione regulatoria serà dumandata per l'operazioni di a joint venture, è si prevede chì e prime stazioni di ricarica saranu operative in u 2024. L'attenzione iniziale serà focalizzata nantu à e regioni cù alti tassi d'adozione di NEV, cù una successiva espansione naziunale per assicurà una copertura cumpleta.
A rete di ricarica premium serà accessibile à u publicu generale, offrendu una sperienza di ricarica senza intoppi. Inoltre, i clienti BMW è Mercedes-Benz prufittaranu di funzioni esclusive, cumprese a funzionalità plug & charge è a prenotazione in linea, chì migliureranu a so comodità è l'esperienza di l'utente.
A sustenibilità hè un puntu chjave per a joint venture, è si feranu sforzi per acquistà elettricità da fonti rinnuvevuli induve pussibule. Questu impegnu per a ricarica ecologica hè in linea cù l'ubbiettivi di l'imprese di riduce l'impattu ambientale è di prumove a mobilità sustenibile.
L'interessu crescente di a Cina per i veiculi à nova energia hà risultatu in a più grande rete di ricarica di u mondu. Sicondu l'Associazione Cinese di i Produttori di Automobili, e consegne di veiculi elettrici è ibridi plug-in da ghjennaghju à uttrovi 2023 anu rapprisentatu u 30,4% di e vendite totali di vitture nove, righjunghjendu 7,28 milioni di unità.
Per risponde à a dumanda crescente di ricarica di veiculi elettrici, i principali produttori d'automobili cum'è Volkswagen è Tesla anu stabilitu e so propie rete di ricarica. Tesla, per esempiu, hà recentemente apertu a so rete di ricarica in Cina à i veiculi elettrici non Tesla, cù l'obiettivu di sustene l'ecosistema EV più largu.
In più di i fabricatori d'automobili, e cumpagnie petrolifere tradiziunali in Cina, cum'è China National Petroleum Corp è China Petrochemical Corp, sò ancu entrate in u settore di a ricarica di i veiculi elettrici, ricunnoscendu u putenziale di stu mercatu.
A cullaburazione trà BMW Brilliance Automotive è Mercedes-Benz Group China rapprisenta un passu significativu versu u miglioramentu di l'infrastruttura di ricarica di i veiculi elettrici in Cina. Sfruttendu e so risorse è a so cumpetenza cumminate, queste marche automobilistiche rinomate sò pronte à cuntribuisce à a crescita di a mobilità elettrica in u paese, sustinendu a transizione versu un ecosistema di trasportu più verde.
L'impresa cumuna trà BMW è Mercedes-Benz significa un avanzamentu significativu in u sviluppu di l'infrastruttura di ricarica di veiculi elettrici in Cina. Cumbinendu e so cunniscenze è risorse, sti giganti di l'automobile anu cum'è scopu di stabilisce una rete di ricarica cumpleta chì faciliterà l'adopzione generalizzata di veiculi elettrici. Mentre a Cina cuntinueghja a so transizione versu un trasportu sustenibile, sta cullaburazione ghjucherà un rolu cruciale in a furmazione di u futuru di a mobilità elettrica è in u sustegnu di l'ubbiettivi ambientali di u paese.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 15 dicembre 2023