Dui pruduttori di l'automobile prominenti, BMW è Mercedes-Benz, anu unitu forze in un sforzu di cullaburazione per rinfurzà l'infrastruttura di carica di i veiculi elettrici (EV) in Cina. Questa cullaburazione strategica trà BMW Brilliance Automotive è Mercedes-Benz Group China hà u scopu di affruntà a crescente dumanda di EVs stabilendu una rete di carica cumpleta in tuttu u paese.
BMW è Mercedes-Benz anu annunziatu una joint venture 50:50 per sviluppà una vasta rete di carica di EV in Cina, u più grande mercatu per e duie cumpagnie. Sfruttendu a so cumpetenza in l'operazioni di carica glubale è cinese, è ancu a so cunniscenza di u mercatu cinese di i veiculi d'energia nova (NEV), a cullaburazione intende di custruisce una infrastruttura di carica robusta.
A joint venture hà u scopu di stabilisce una reta di almenu 1 000 stazioni di ricarica d'alta putenza, dotate di circa 7 000 pile di carica di alta putenza, à a fine di u 2026. Stu pianu ambiziosu furnisce un accessu generalizatu à l'opzioni di carica veloce è efficiente per i pruprietarii di EV. in tutta a Cina.
L'appruvazioni regulatori seranu cercate per l'operazioni di l'impresa cumuna, è i primi stazioni di carica sò previsti per esse operativi in 2024. L'enfasi iniziale serà nantu à e regioni cù tassi d'adopzione NEV elevati, cù espansione successiva in tuttu u paese per assicurà una cobertura completa.
A rete di carica premium serà accessibile à u publicu generale, offre una sperienza di carica senza saldatura. Inoltre, i clienti BMW è Mercedes-Benz goderanu di funzioni esclusive, cumprese a funziunalità plug & charge è a riservazione in linea, aumentendu a so cunvenzione è l'esperienza d'utilizatore.
A sustenibilità hè un focus chjave per a joint venture, è i sforzi seranu fatti per acquistà l'electricità da fonti rinnuvevuli induve pussibule. Stu impegnu per a carica ecologica si allinea cù l'ubiettivi di e cumpagnie di riduce l'impattu ambientale è prumove a mobilità sostenibile.
L'interessu crescente di a Cina in i veiculi d'energia nova hà risultatu in a più grande rete di carica di u mondu. Sicondu l'Associazione Chinesa di i Produttori di l'Automobile, e spedizioni EV è plug-in hybrid da ghjennaghju à uttrovi 2023 rapprisentanu u 30,4% di e vendite totali di vitture novi, righjunghjendu 7,28 milioni di unità.
Per risponde à a crescente dumanda di ricarica EV, i grandi automobilisti cum'è Volkswagen è Tesla anu stabilitu a so propria rete di carica. Tesla, per esempiu, hà apertu recentemente a so rete di carica in Cina à i veiculi elettrici non Tesla, cù u scopu di sustene l'ecosistema EV più largu.
In più di l'automakers, e cumpagnie petrolifere tradiziunali in Cina, cum'è China National Petroleum Corp è China Petrochemical Corp, anu ancu intrutu in u settore di carica EV, ricunnoscendu u putenziale di stu mercatu.
A cullaburazione trà BMW Brilliance Automotive è Mercedes-Benz Group China rapprisenta un passu significativu versu a rinfurzà l'infrastruttura di ricarica EV in Cina. Sfruttendu e so risorse cumminate è e so cumpetenze, queste marche di l'automobile rinumate sò pronti à cuntribuisce à a crescita di a mobilità elettrica in u paese, sustenendu a transizione à un ecosistema di trasportu più verde.
A joint venture trà BMW è Mercedes-Benz significa un avanzu significativu in u sviluppu di l'infrastruttura di ricarica EV in Cina. Cumminendu e so cunniscenze è e risorse, questi giganti di l'automobile anu u scopu di stabilisce una rete di carica cumpleta chì faciliterà l'adopzione generalizzata di veiculi elettrici. Mentre a Cina cuntinueghja a so transizione versu u trasportu sustenibile, sta cullaburazione hà da ghjucà un rolu cruciale in furmà u futuru di a mobilità elettrica è sustene l'ubiettivi ambientali di u paese.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu di post: Dec-15-2023