L'Autorità Regulatoria di l'Elettricità brasiliana hà annunziatu recentemente chì hà da tene una offerta d'investimentu per un valore di 18,2 miliardi di reais (circa 5 reais per dollaru americanu) in marzu di questu annu, cù l'obiettivu di custruisce 6,460 chilometri di linee di trasmissione è novi sottostazioni. Sicondu l'ultimu rapportu di a Cumpagnia di Ricerca Energetica brasiliana, u Brasile hà da invistisce 56,2 miliardi di reais in i prossimi anni per ricustruisce è espansione e linee di trasmissione, cumprese a custruzzione di novi linee, novi substazioni è a migliurà di i prughjetti di trasmissione esistenti.
In l'ultimi anni, a dumanda di elettricità residenziale è industriale brasiliana hà cuntinuatu à cresce. Sicondu i dati da a Cumpagnia di Ricerca Energetica Brasiliana, u cunsumu naziunale di l'electricità di u Brasile superà 530 000 gigawatt-ora in 2023, un aumentu annu di 4,2%. Inoltre, u cunsumu di l'electricità hà battutu un record record per trè mesi consecutivi da uttrovi à dicembre 2023. In più di l'impattu di u clima caldu estremu, a bona prestazione di u settore industriale è cummerciale hè ancu un fattore impurtante chì porta à l'aumentu di u cunsumu di l'electricità. .
I media brasiliani anu infurmatu chì, cum'è a dumanda di l'electricità cuntinueghja à cresce, u Brasil hà bisognu di migliurà ancu u so sistema di trasmissione di energia. L'interruzioni di l'energia à grande scala in u nordu è u nord-est in l'agostu 2023 anu suscitatu discussioni generalizate nantu à rinfurzà u sistema di trasmissione di a nazione. Edma Almeida, prufissore di l'Istitutu di Ricerca Energetica di l'Università Cattolica di Rio de Janeiro, hà dettu chì in l'ultimi anni, i tipi di generazione di energia in Brasile anu dimustratu una tendenza di diversificazione, in particulare in a regione nord-est, induve a quantità di pulita. A generazione di energia, cum'è l'energia solare è eolica, hè aumentata significativamente. U monitoraghju in tempu reale è a trasmissione di l'energia A flessibilità di u sistema presenta esigenze più alte.
Per migliurà a stabilità di u sistema di trasmissione, u Brasile hà tenutu l'offerta di cuncessione di cuncessione di linea di trasmissione è l'offerta di prughjettu di trasmissione di energia in ghjugnu è dicembre 2023 rispettivamente. L'investimenti in e duie offerte eranu R $ 15,7 miliardi è R $ 21,7 miliardi rispettivamente, chì sò stati utilizati per custruisce 33 prughjetti in sette stati è espansione a capacità di trasmissione di energia pulita da a regione nord-est à i centri di cunsumu di energia in u sud-est, u centru è altre regioni. . Sandoval Fetosa, direttore di l'Autorità Reguladora di l'Elettricità Brasiliana, hà dettu chì queste offerte prumove l'interconnessione di l'energia in diverse regioni di u paese è custruiscenu un sistema di trasmissione di energia più efficiente è più sicuru.
Alexandre Silvera, Ministru brasilianu di e Mine è l'Energia, crede chì u sistema di trasmissione di u Brasile manca di stabilità è e novi linee di trasmissione anu da esse custruitu per migliurà stu prublema. À u listessu tempu, per via di a longa distanza trà a regione nord-est induve a produzzione d'energia pulita hè cuncentrata è a regione sud-est induve u cunsumu di l'electricità hè cuncentrata, a necessità di a custruzzione di a linea di trasmissione diventa ancu più prominente.
Inoltre, i media brasiliani credi chì a ricustruzzione è l'espansione di e linee di trasmissione prumove ancu l'investimentu in i prughjetti di l'idrogenu verde in Brasile. L'idrogenu verde hè cunsideratu una nova fonte d'energia pulita, abbundante è economica. U novu prughjettu di l'infrastruttura di trasmissione prumove u sviluppu di l'industria di l'idrogenu verde è hè di grande significazione per u Nordeste è ancu u Brasile in tuttu.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu di Postu: Feb-27-2024