BT, a cumpagnia FTSE 100 A cumpagnia pensa à e rabbia di a strada utilizata per i cables di telecomuns in e stazioni di carica, potenzalmentu à l'aghjurnamentu finu à u 60.000 armazzi. A prima stazione di carbone EV serà lanciata questu mese cum'è parte di un prugramma di pilotu guidatu da u bracciu d'incubazione di u BT, etc.
U muvimentu vene cum'è u guvernu uK enfasizeghja u rolu cruciale di infrastruttura chì caricavanu i so scopi Net-Zero. Ancu se u ban in a vendita di vitture di nova merrò è diesel hè statu estarì à u 2035, u governu hà prumessu di u target di 300.000 carrici publichi da 2030.
L'approcciu innovatore di BT hà da utilizà l'infrastruttura esistente per risponde à a dumanda aumentata per l'ev carichi punti in tuttu u paese. U prucessu iniziale hà da piglià in u latu est lotia, Scozia. Tom Guy, direttore amministendu di Etc A BT Gruppu, hà spiegatu chì a cumpagnia hè impegnata à l'assi vicinu à a vita per furnisce servizii à a generazione di età à ghjuvanotta, in particulare in u mercatu eV.
Per indirizzà preoccupazioni nantu à l'inadegwatezza di l'infrastruttura l'informata di l'attuali di l'infrastruttu per l'EV per a 500 è 600 ev à l'unità di carica in u Regnu Unitu nantu à i prossimi 18 mesi. U prucessu implica a retroffità di e rabina di strada cù dispusitivi chì permettenu rinnuvate a spartera d'energia rinnuvabile, powering the ev chark punti. Una volta chì i cabinetti ùn sò più richiesti per i servizii di banda larga, i punti di cartulare addiziale ponu esse aghjuntu, più espansione a rete di carica.
A ricerca hà rivelatu da a dicembre hà rivelatu chì u 60% di i drivers di benzina è diesel hà trovu l'infrastruttura di l'ev di u Regnu Unitu à l'infrastruttura inadeale. Inoltre, u 78% di i rispondenti anu cunsideratu l'inconveniente di e vitture elettriche di carica una barriera significativa à l'adopzione. Cun Cunnimentu di Cabinets Street, BT per ponte u lapu trà l'infrastruttura attuale è l'esigenza anticipata cum'è transizione elettrica in e vitture elettrele.
In più di i so sforzi in u servitore di ev carici, a Divisione di a rete di Bt, apertura, seranu fornitu da 2026. A cumpagnia Pianificazione finu à u 30 milione di locu per 2030, più ingaghjamentu di a cunnessione in tuttu u RU.
L'introduzione di l'unità di carica di ev presenta una putenza opportunità per bt. Tom Guy hà spressu l'entusiasmu per esplorà sta nova categuria cum'è a cumpagnia cerca l'attenuta innovatore per l'espansione. U squadra di BT hè activamente implicatu in parechji prughjetti, cumpresi un avanzamenti in tecnologia Drone, Tecnulugia Salute, è Fintatto.
Dizione di consummer di BT, Ee, hè ancu diversificà e so offerte per vende Elettorie di l'apparecchi danni e estarie, abbonimenti, è servizi elettronici.
Ripristendu i cabinetti di u carrughju cum'è e stazioni di carica per ev, BT hè in prima parte di a ricerca sustenibili à a mancanza di carica di u Regnu Unitu. Cù i so piani ambiziosi per aghjurnà millaie di armari è espansione a rete di carica, BT hè ben posizionatu per accelerà l'adopzione di i veiculi elettrici à un futuru di u paese.
Lesley
Sichuan Green Science & Tecnulugia Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu post: Ghjennaghju 20-2024