BT, a cumpagnia di telecomunicazioni FTSE 100, face un passu audace per affruntà a carenza di l'infrastruttura di carica di i veiculi elettrici (EV) in u Regnu Unitu. A cumpagnia pensa à ripurtà l'armarii di strada tradizionalmente utilizati per i cavi di telecomunicazioni in stazioni di ricarica EV, potenzialmente aghjurnà finu à 60,000 armari in tuttu u paese. A prima stazione di ricarica EV in strada serà lanciata stu mese cum'è parte di un prugramma pilotu guidatu da l'iniziu è u bracciu di incubazione digitale di BT, Etc.
A mossa vene cum'è u guvernu di u Regnu Unitu enfatiza u rolu cruciale di l'infrastruttura di ricarica per ottene i so scopi net-zero. Ancu se a pruibizione di a vendita di novi vitture di benzina è diesel hè stata recentemente allargata à u 2035, u guvernu hà stabilitu un scopu di 300 000 caricatori publichi per u 2030.
L'approcciu innovativu di BT hà u scopu di utilizà l'infrastruttura esistente per risponde à a crescente dumanda di punti di ricarica EV in tuttu u paese. U prucessu iniziale si farà in East Lothian, in Scozia. Tom Guy, Managing Director di Etc in BT Group, hà spiegatu chì a cumpagnia hè impegnata à ripurtà l'assi vicinu à a fine di a vita per furnisce servizii di a prossima generazione, in particulare in u mercatu EV.
Per affruntà e preoccupazioni annantu à l'inadeguatezza di l'infrastruttura di ricarica EV attuale, Etc pensa à installà trà 500 è 600 unità di ricarica EV in u Regnu Unitu in i prossimi 18 mesi. U prucessu implica a retrofitting di l'armarii di strada cù i dispositi chì permettenu a spartera di l'energia rinnuvevule, alimentandu i punti di carica EV. Una volta chì i cabinetti ùn sò più richiesti per i servizii di banda larga, i punti di carica supplementari EV ponu esse aghjuntu, espansione ulteriormente a rete di carica.
A ricerca realizata da BT in dicembre hà revelatu chì u 60% di i cunduttori di benzina è diesel indagati anu truvatu l'infrastruttura di carica di l'EV in u Regnu Unitu inadegwata. Inoltre, u 78% di i rispondenti anu cunsideratu l'inconveniente di carricà i veiculi elettrici una barriera significativa per l'adopzione. Ripurtendu l'armarii di strada, BT hà da scopu di colma a distanza trà l'infrastruttura attuale è a dumanda anticipata in quantu più cunduttori passanu à vitture elettriche.
In più di i so sforzi in u settore di a carica di l'EV, a divisione di rete di BT, Openreach, face un prugressu significativu versu u so scopu di furnisce una banda larga full-fiber à 25 milioni di locali per 2026. A cumpagnia pensa à espansione a so portata finu à 30 milioni di locali. per u 2030, rinfurzendu ancu a connettività in u Regnu Unitu.
L'intruduzione di unità di carica EV presenta una opportunità di crescita potenziale per BT. Tom Guy hà manifestatu entusiasmu per l'esplorazione di sta nova categuria postu chì a cumpagnia cerca strade innovatrici per espansione. A squadra di BT hè attivamente implicata in diversi prughjetti, cumpresi l'avanzamenti in a tecnulugia di drone, a tecnulugia di salute è fintech.
A divisione di cunsumu di BT, EE, diversificà ancu e so offerte pianificendu a vendita di l'apparecchi di cucina è espansione a so gamma di beni elettronichi, abbonamenti, ghjoculi è servizii d'assicuranza.
Ripurtendu l'armarii di strada cum'è stazioni di ricarica EV, BT hè in prima linea per truvà suluzioni sostenibili à a carenza di carica di u Regnu Unitu. Cù i so piani ambiziosi per aghjurnà migliaia di armadi è espansione a rete di carica, BT hè ben posizionatu per accelerà l'adopzione di veiculi elettrici, sustenendu a transizione di u paese à un futuru più verde.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu di post: 20-Jan-2024