L'associazione di u fabricazione europea (Acea) hà liberatu un rapportu un rapportu chì mostra chì in u 2023, più di 150.000 novi ancori publicitariu saranu in i veiculi elettrici in u ciimu, cun un numeru cumulativu di più di 630.000. Atea prevenu quellu da u 2030, a UE milioni avarete 8,8 milioni di carichi pubblici per scuntrà à 1,2 miliere novi ogni annu, chì hè ottu volte u numeru hà installatu l'annu l'annu.
"Invece anni, a custruzzione di cargetra infrastruttura hà cunfirtu daretu à a verità di i veiculi elettrici, è ci preoccupemu per questu" Aceur Director Generale Sigrid de Vresmente hà dettu chì più impurtante, l'infrastruttura di carica insufficita Pò più aumentà più in u futuru. Espansione, ancu più à l'estimazioni di a Cummissione Europea.
Sicondu a reutatori, anu riunitu l'equipamentu europeu di un rapportu chì hà datu à un rapportu chì in u 2023, più di 150.000 novi ancori pubblici per a UEU, cù un numeru cumulativu di più di 630.000.
A cumissioni europea hà dichjaratu chì ottene u scopu di 3,5 Milioni di carichi di carichi pubblici per u 2030, apprussima 410.000 capelli di carru di novu figura sarà bisognu di ogni annu. Ma Ataa hà avvistu chì a dumanda di cunsumadore per l'attrezza di caricazione publica hà superatu rapidamente sta destinazione. «Vai 2017 è à u 2023, U UE Evenu di u vevesariu elettricule, creeranu trè volte più veloce cà a rata di caricà l'installazione di carcazione.
Inoltre, a distribuzione di e pile di carica publica in l'UE hè inghjustu. U rapportu mostra chì quasi dui terzi di e puli di carri di u UE sò cuncenterati in Germania, Francia è l'Olanda. Aca hà dettu chì ci hè una correlazione trà a bona affascentazione di carica è u numeru di veiculi elettrici venduti. Germania, Francia, Paesi Bassi è Italia era trà i tini top in e uE in termini di vendita di veiculi elettrici è carcelazione per a prople proprietà per pele.
"Invece anni, a custruzzione di cargetra infrastruttura hà cunfirtu daretu à a verità di i veiculi elettrici, è ci preoccupemu per questu" A acea di Direttore Generale Sigrid de Vresma hà dettu più impurtante, l'infrastruttura di carica hè insufficiente. Hè prubabile di espansione in più in u futuru, ancu assai oltre i stimi di a Cummissione Europea.
Atea prevenu quellu da u 2030, a UE milioni avarete 8,8 milioni di carichi pubblici per scuntrà à 1,2 miliere novi ogni annu, chì hè ottu volte u numeru hà installatu l'annu l'annu.
"Investimentu in a infrastruttura publica per l'infretrata deve esse accelerata Se ci simu chjappà u sviluppu è u sviluppu di u veiculu d'l'ambiziosu di l'Europa," di i VRIDE ADDIZIONA
Se vulete sapè di più nantu à questu, per piacè sentite liberu di cuntattateci.
TEL: +86 19113245382 (WhatsApp, Wechat)
Email: sale04@cngreenscience.com
Tempu di Post: Maghju-11-2024