L'Associazione Europea di i Custruttori d'Automobile (ACEA) hà publicatu pocu fà un rapportu chì mostra chì in u 2023, più di 150 000 novi pilastri di ricarica publichi per i veiculi elettrichi saranu aghjunti in l'UE, cù un numeru cumulativu di più di 630 000. L'ACEA prevede chì da u 2030, l'UE averà bisognu di 8,8 milioni di pilastri di ricarica publichi per risponde à a dumanda di i cunsumatori, equivalente à 1,2 milioni di novi ogni annu, chì hè ottu volte u numeru installatu l'annu scorsu.
«In l'ultimi anni, a custruzzione di l'infrastrutture di carica hè stata in ritardu rispetto à e vendite di veiculi puramente elettrici, è simu assai preoccupati per questu.» A direttrice generale di l'ACEA, Sigrid de Vries, hà dichjaratu chì, ancu più impurtante, l'infrastrutture di carica insufficienti puderanu aumentà ulteriormente in u futuru. espansione, ancu superendu di gran lunga e stime di a Cummissione Europea.
Sicondu Reuters, l'Associazione Europea di i Custruttori d'Automobile (ACEA) hà publicatu pocu fà un rapportu chì mostra chì in u 2023, più di 150 000 novi pilastri di ricarica publichi per veiculi elettrichi seranu aghjunti in l'UE, cù un numeru cumulativu di più di 630 000.
A Cummissione Europea hà dichjaratu chì per ghjunghje à l'ubbiettivu di 3,5 milioni di pile di ricarica publiche da u 2030, saranu necessarie circa 410 000 nuove pile di ricarica ogni annu. Ma l'ACEA hà avvistatu chì a dumanda di i cunsumatori per e pile di ricarica publiche hà superatu rapidamente questu ubbiettivu. "Trà u 2017 è u 2023, e vendite di veiculi elettrici in l'UE cresceranu trè volte più velocemente di u ritmu d'installazione di pile di ricarica".
Inoltre, a distribuzione di e pile di ricarica publiche in l'UE hè ineguale. U rapportu mostra chì guasi dui terzi di e pile di ricarica di l'UE sò cuncentrate in Germania, Francia è Paesi Bassi. L'ACEA hà dichjaratu chì ci hè una currelazione trà una bona infrastruttura di ricarica è u numeru di novi veiculi elettrici venduti. Germania, Francia, Paesi Bassi è Italia sò trà i primi cinque in l'UE in termini di vendite di veiculi elettrici è pruprietà di pile di ricarica.
«In l'ultimi anni, a custruzzione di l'infrastrutture di carica hè stata in ritardu rispetto à e vendite di veiculi puramente elettrici, è simu assai preoccupati per questu.» A direttrice generale di l'ACEA, Sigrid de Vries, hà dettu chì, ancu più impurtante, l'infrastruttura di carica hè insufficiente. Hè prubabile chì si espanderà ulteriormente in u futuru, ancu ben oltre e stime di a Cummissione Europea.
L'ACEA prevede chì da u 2030, l'UE averà bisognu di 8,8 milioni di pile di ricarica publiche per risponde à a dumanda di i cunsumatori, equivalente à 1,2 milioni di nuove ogni annu, chì hè ottu volte u numeru installatu l'annu scorsu.
«L'investimentu in l'infrastrutture di ricarica publica deve esse acceleratu se vulemu chjude u fossu trà u sviluppu di l'infrastrutture è a pruprietà di veiculi elettrici per ghjunghje à l'ambiziosi obiettivi di riduzione di CO2 di l'Europa», hà aghjustatu de Vries.
Sè vulete sapè di più nantu à questu, per piacè cuntattateci.
Tel: +86 19113245382 (whatsAPP, wechat)
Email: sale04@cngreenscience.com
Data di publicazione: 11 di maghju 2024