Cù u cambiamentu climaticu, a cunvenienza è l'incentivi fiscali chì anu purtatu à un aumentu di l'acquisti di veiculi elettrichi (VE), i Stati Uniti anu vistu a so rete di ricarica publica più chè radduppiata dapoi u 2020. Malgradu sta crescita, a dumanda di infrastrutture di ricarica per VE supera l'offerta. Consumer Affairs hà analizatu i dati nantu à e registrazioni di VE è e stazioni di ricarica in tuttu u paese per identificà i stati cù e migliori è e peggiori infrastrutture per sustene u crescente mercatu di i VE.
I migliori stati per a ricarica di veiculi elettrici:
1. Dakota di u Nordu:À a testa di a nazione in a dispunibilità di stazioni di ricarica per veiculu elettricu registratu, u Dakota di u Nordu hà sfruttatu 26,9 milioni di dollari da fondi federali per sviluppà l'infrastrutture in tutte e so autostrade.
2. Wyoming:Malgradu a so piccula pupulazione è menu di 1.000 veiculi elettrici, u Wyoming vanta un altu rapportu di stazioni di ricarica per veiculu elettrico. E sfide fermanu cù e pulitiche federali chì richiedenu stazioni ogni 50 chilometri d'autostrada.
3. Maine:Cù un rapportu impressiunante di stazioni di ricarica à veiculi elettrici, u Maine prevede d'installà quasi 600 stazioni cù l'aiutu di 15 milioni di dollari in sussidi, ancu s'ellu hà recentemente rigettatu una pruposta per l'82% di vendite di veiculi elettrici entro u 2032.
4. Virginia Occidentale:Cunnisciuta per u so altu tassu di stazioni di ricarica per veiculu electricu, a Virginia Occidentale espande a so rete cù finanziamenti federali, cuncentrandosi nantu à l'infrastrutture per sustene l'aumentu di l'adopzione di veiculi electrici.
5. Dakota di u Sud:Cù 82 stazioni per 1.000 veiculi elettrici, u South Dakota prevede di utilizà 26 milioni di dollari di finanziamenti federali per rinfurzà a so infrastruttura EV finu à u 2026.
Stati inferiori per a ricarica di EV:
1. Nova Jersey:Malgradu l'alta adopzione di veiculi elettrici, u New Jersey hè l'ultimu in u rapportu di stazioni di ricarica per veiculu elettrico, cù una cumpetizione significativa per l'infrastrutture dispunibili.
2. Nevada:Cù una grande superficia è 33 000 veiculi elettrici, u Nevada hà difficultà cù un bassu rapportu di stazioni di ricarica. U finanziamentu federale hà per scopu di risolve i prublemi di cunnessione rurale.
3. California:In testa à u totale di i veiculi elettrici è di e stazioni di ricarica, a California hà un rapportu di 18 stazioni per 1.000 veiculi elettrici chì indica chì l'infrastruttura hè in ritardu rispetto à a dumanda. U statu prevede stazioni supplementari per risponde à i bisogni futuri.
4. Arkansas:Simile à a California, l'Arkansas hà un bassu rapportu di stazioni di ricarica malgradu avè ricevutu fondi federali per riempie i buchi longu l'autostrade interstatali.
5. Hawai'i:Cù un rapportu sottu à a media di 19 stazioni per 1.000 veiculi elettrici, Hawaii espande a so infrastruttura attraversu prughjetti finanziati da NEVI.
Sfide di l'infrastruttura è sustegnu federale:
L'aumentu rapidu di l'adopzione di i veiculi elettrici ùn hè statu accumpagnatu da un aumentu proporzionale di l'infrastrutture di ricarica. Da u 2030, i Stati Uniti averanu bisognu di 1,2 milioni di punti di ricarica publichi per sustene a crescita di i veiculi elettrici. L'Amministrazione Federale di l'Autostrade risponde à questu bisognu cù 25 miliardi di dollari attribuiti à investimenti publichi è privati in a ricarica di i veiculi elettrici.infrastruttura.
Cuntatta ci:
Per cunsultazioni persunalizate è dumande nantu à e nostre suluzioni di carica, cuntattateLesley:
E-mail:sale03@cngreenscience.com
Telefunu: 0086 19158819659 (Wechat è Whatsapp)
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
Data di publicazione: 29 di maghju di u 2024