Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

L'industria di e pile di carica sperimenta una crescita esplosiva: pulitica, tecnulugia è mercatu chì portanu nuove opportunità

Statu di l'industria: Ottimizazione in scala è struttura

Sicondu l'ultime statistiche di a China Electric Vehicle Charging Infrastructure Promotion Alliance (EVCIPA), à a fine di u 2023, u numeru tutale di pile di ricarica in Cina avia superatu...9 milioni, cù e pile di ricarica publiche chì rapprisentanu circa u 35% è e pile di ricarica private chì custituiscenu u 65%. U numeru di pile di ricarica installate di recente in u 2023 hè aumentatu di più di u 65% annantu à l'annu precedente, dimustrendu u robustu momentum di crescita di l'industria.

Geograficamente, a custruzzione di l'infrastrutture di ricarica s'hè allargata gradualmente da e cità di primu livellu cum'è Pechino, Shanghai, Guangzhou è Shenzhen à e cità di secondu è terzu livellu è ancu à i mercati à livellu di contea. E pruvince sviluppate cum'è Guangdong, Jiangsu è Zhejiang sò in testa à a nazione in a cupertura di e pile di ricarica, mentre chì e regioni cintrali è occidentali stanu ancu accelerendu u so spiegamentu. Inoltre, a pruporzione di pile di ricarica rapida hè aumentata significativamente, cù e pile di ricarica di alta putenza (120 kW è più) chì sò aumentate da u 20% in u 2021 à u 45% in u 2023, alleviendu efficacemente l'ansietà di l'utilizatori per via di l'autonomia.

Supportu di e pulitiche: U cuncepimentu di primu livellu accelera a crescita di l'industria

U sviluppu rapidu di l'industria di e pile di carica hè fortemente sustinutu da e pulitiche naziunali. In u 2023, l'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu hà publicatu uLinee guida per a custruzzione ulteriore di un sistema d'infrastruttura di ricarica di alta qualità, stabilendu un scopu chjaru di ottene unrapportu veiculu-pila di 2:1 per u 2025è assicurendu una copertura cumpleta di e strutture di ricarica in e zone di serviziu autostradale.

I guverni lucali anu ancu rispostu attivamente cù misure di sustegnu:

  • Pechinooffre sussidi finu à u 30% per a custruzzione di infrastrutture di ricarica publica è incuragisce l'imprese è l'istituzioni à sparte e so pile di ricarica interne.
  • Pruvincia di Guangdongprevede d'installà più di 1 milione di novi pali di ricarica durante u 14esimu periodu di u Pianu Quinquennale, cù un focus nantu à u miglioramentu di e rete di ricarica urbane è rurale.
  • Pruvincia di Sichuanhà lanciatu una iniziativa "Charging Piles to the Countryside" per prumove l'infrastrutture di carica in e zone rurale. Inoltre, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hà inclusu i pali di carica in a so lista di prughjetti chjave di "nova infrastruttura", cù un investimentu tutale di l'industria chì si prevede supererà120 miliardi di yuanin i prossimi trè anni, injectendu un forte impulsu in u settore.

    Innuvazione Tecnologica: Soluzioni Intelligenti è Verdi Guidanu u Futuru

    1. Avanzate in a tecnulugia di carica ultraveloce
      E cumpagnie principali cum'è CATL è Huawei anu introduttuPile di ricarica ultraveloci raffreddate à liquidu da 600 kW, chì permette una "ricarica di 5 minuti per 300 km di autonomia". E stazioni di carica V4 di Tesla sò state ancu implementate in parechje cità cinesi, migliurendu ulteriormente l'efficienza di carica.
    2. Modelli Integrati di Ricarica Solare
      Cumpagnie cum'è BYD è Teld stanu esplorendu suluzioni di carica verde chì combinanu l'energia solare, u almacenamentu d'energia è a carica, riducendu significativamente l'emissioni di carbone. Per esempiu, una stazione di dimostrazione in Shenzhen pò riduce l'emissioni annuali di carbone di 150 tunnellate.
    3. Ricarica intelligente è tecnulugia V2G
      I sistemi di gestione di a carica alimentati da l'IA ottimizanu dinamicamente a putenza di carica per impedisce u sovraccaricu di a rete. I pruduttori d'automobili cum'è NIO è XPeng anu introduttu a tecnulugia Vehicle-to-Grid (V2G), chì permette à i veiculi elettrici di furnisce energia à a rete durante l'ore di bassa tensione, migliurendu l'efficienza energetica.

      Sfide di l'industria: Prublemi di redditività è standardizazione

      Malgradu e so prospettive promettenti, l'industria di e pile di carica hè sempre cunfruntata à parechje sfide:

      1. Prublemi di redditivitàÀ parte i scenarii d'altu usu, a maiò parte di e pile di ricarica publica soffrenu di bassi tassi d'utilizazione, lascendu l'operatori in difficultà per ottene a redditività.
      2. Mancanza di standardizazioneL'interfacce di carica, i protokolli di cumunicazione è i sistemi di pagamentu inconsistenti creanu una sperienza d'utilizatore frammentata.
      3. Pressione di a reteL'usu cuncintratu di pile di carica d'alta putenza pò mette à prova e rete elettriche lucali, richiedendu migliuramenti di l'infrastruttura elettrica.

      Per risolve questi prublemi, l'esperti di l'industria cunsiglianu di aduttàmudelli di "custruzzione è funziunamentu unificati", meccanismi di prezzi dinamici è tecnulugie di centrali elettriche virtuali per ottimizà l'efficienza operativa è migliurà l'esperienza di l'utente.

      Prospettive future: Globalizazione è sviluppu di l'ecosistema

      L'imprese cinesi di pile di ricarica stanu accelerendu a so espansione glubale. In u 2023, cumpagnie cum'è Star Charge è Wanbang New Energy anu vistu ordini d'oltremare in Europa è in u Sudeste Asiaticu cresce di più di 150% annantu à l'annu precedente. Intantu, i prughjetti di rete di ricarica ultraveloce di Huawei Digital Power in u Mediu Oriente mettenu in risaltu a crescente influenza glubale di a tecnulugia cinese.

      À u livellu naziunale, l'industria di e pile di ricarica si evolve da una semplice struttura di furnimentu d'energia à un nodu criticu in l'ecosistema energeticu intelligente. Cù a maturazione di tecnulugie cum'è V2G è l'energia distribuita, e pile di ricarica diventeranu una cumpunente chjave di e future reti intelligenti.

       


Data di publicazione: 10 d'aprile di u 2025