L'ascesa è u sviluppu di i veiculi elettrichi offrenu una opzione valida per un trasportu rispettuosu di l'ambiente. Cù u crescente bisognu di pruprietarii di vitture chì compranu veiculi elettrichi, ci hè un bisognu crescente di infrastrutture di ricarica. Tuttavia, e risorse di e stazioni di ricarica sò limitate, è u prublema di l'utilizatori chì facenu a coda davanti à e pile di ricarica hè diventatu un impurtante collu di buttiglia chì limita a pupularità di i veiculi elettrichi.
1. Relazione trà l'offerta è a dumanda di risorse di pile di carica è u fenomenu di coda
A relazione trà l'offerta è a dumanda di risorse di pile di ricarica hè una di e ragioni principali chì portanu à u prublema di u sovraccaricu. Da u latu di l'offerta, a custruzione è l'investimentu di pile di ricarica hè relativamente lenta, in particulare in e zone urbane, induve u numeru di pile di ricarica hè luntanu da esse capace di risponde à u numeru crescente di veiculi elettrichi.
2. Fattori chì influenzanu l'attitudine di l'utilizatori versu e tariffe di l'ore straordinarie è a vuluntà di pagà
Capacità finanziaria:
A capacità finanziaria di l'utilizatore hè unu di i fattori impurtanti chì determinanu s'ellu hè dispostu à pagà e spese di spaziu per l'ore supplementari. Certi persone ponu pensà chì una tale tarifa ùn vale a pena è sceglieranu d'evità e prenotazioni di ore supplementari u più pussibule. Certi utilizatori cù migliori cundizioni ecunomiche ponu esse più disposti à pagà e spese di ore supplementari per ottene un tempu di carica più longu.
Preferenze di cumpurtamentu persunale:
E preferenze cumpurtamentali persunali anu ancu un forte impattu nantu à l'attitudini di l'utilizatori. Certi utilizatori ponu esse assai cuscienti è disposti à rispettà e regulazioni di e stazioni di ricarica è pruvà à evità d'occupà e pile di ricarica per troppu tempu per sfruttà pienamente e risorse. Ma certi utilizatori ponu esse più egoisti è inconscienti chì u so cumpurtamentu causa prublemi à l'altri utilizatori.
Pressione suciale è identità:
A sucietà presta sempre più attenzione à a prutezzione di l'ambiente, è sempre più persone cumincianu à sustene a pupularizazione di i veiculi elettrichi. In questu casu, l'utilizatori anu creatu una spezia di pressione suciale nantu à a tarifa di u spaziu di l'ore straordinarie.
Speranu chì e stazioni di ricarica possinu gestisce megliu e risorse, riduce i rifiuti è sustene l'usu ghjustu pagendu e spese di spaziu per l'ore straordinarie.
Requisiti di carica di veiculi:
I bisogni di carica di veiculi di l'utilizatori individuali influenzeranu ancu a so attitudine è a so vuluntà di pagà e spese di spaziu supplementari. Certi utilizatori ponu caricà rapidamente per mezu di un caricatore è spustà u so veiculu da a strada per dà una chance à l'altri.
L'altri utilizatori puderanu avè bisognu di assai tempu per fà pagà per risponde à i so bisogni, è in questu casu puderanu esse insatisfatti di a tarifa di spaziu straordinaria.
Risposte è suluzioni à a pulitica di a tarifa d'occupazione di l'ore straordinarie di e stazioni di ricarica
[1] Migliurazione di a fissazione di e tariffe è di a trasparenza
Per riduce u cumpurtamentu d'occupazione di l'ore straordinarie, e stazioni di ricarica ponu introduce una pulitica di tariffi d'occupazione di l'ore straordinarie. In particulare, secondu l'estensione di u tempu di ricarica, a proporzione di e tariffe di spaziu per l'ore straordinarie serà aumentata gradualmente.
Inoltre, a trasparenza di e tariffe deve esse migliurata, è l'utilizatori devenu esse chjaramente infurmati di i metudi di calculu è di e norme di fatturazione per e tariffe di l'ore straordinarie per assicurà chì l'utilizatori possinu capisce chjaramente e tariffe.
[2] Introduzione è implementazione di misure d'incentivazione di sustegnu
In più di fà pagà e spese d'occupazione straordinarie, e stazioni di ricarica ponu ancu introduce incentivi per incuragisce l'utilizatori à lascià a pila di ricarica in tempu. Per esempiu, stallate una scala senza spese o cù spese ridotte per un cortu periodu di tempu per incuragisce l'utilizatori à compie a ricarica u più prestu pussibule è liberà spazii in pila per altri utilizatori.
Inoltre, un mecanismu di ricumpensa di punti pò esse messu in opera per ricumpensà l'utilizatori cù punti currispondenti basati annantu à u so cumpurtamentu di carica, è aumentà a participazione di l'utilizatori scambiendu punti per rigali.
3] Applicazione di metudi di monitoraghju è gestione in tempu reale
Per scopre è risolve rapidamente u prublema di l'occupazione straordinaria, devenu esse aduprati metudi di monitoraghju è di gestione in tempu reale per monitorà l'occupazione di e stazioni di ricarica.
A tecnulugia di l'Internet di e Cose pò esse aduprata per realizà un monitoraghju in tempu reale di u statu di a pila di carica, u tempu di carica è l'infurmazioni di l'utilizatori, è furnisce allarmi è suggerimenti di gestione in tempu reale per mezu di l'analisi di dati è algoritmi di predizione per aiutà i gestori di stazioni di carica à piglià misure puntuali per risolve u prublema di l'occupazione di l'ore straordinarie.
[4] L'impurtanza di a publicità educativa è di a participazione di l'utilizatori
Per mezu di attività educative è publicitarie, popularizeremu l'impattu di l'occupazione straordinaria di e stazioni di ricarica è l'impurtanza di e soluzioni per l'utilizatori, è guideremu l'utilizatori à rispettà cuscientemente i regulamenti è i sistemi di gestione di e stazioni di ricarica. À u listessu tempu, l'utilizatori sò incuraghjiti à participà à l'operazione è a gestione di e stazioni di ricarica, cum'è raccogliendu feedback è suggerimenti di l'utilizatori per migliurà a qualità di u serviziu di e stazioni di ricarica è l'efficienza di gestione.
[5] U rolu di a supervisione di a gestione è di u sustegnu puliticu
A gestione ghjoca un rollu impurtante in u prublema di l'occupazione straordinaria di e stazioni di ricarica. A supervisione di e stazioni di ricarica deve esse rinfurzata, e pulitiche è e norme pertinenti devenu esse formulate, e sanzioni per l'occupazione straordinaria devenu esse chiarite è e sanzioni per e violazioni devenu esse aumentate.
Inoltre, u sustegnu finanziariu pò ancu esse furnitu per prumove a custruzione è a migliurazione di e stazioni di ricarica è aumentà u numeru è a velocità di ricarica di e pile di ricarica per risponde à a crescente dumanda di veiculi elettrici.
Attraversu l'applicazione cumpleta di ste misure, u prublema di l'occupazione straordinaria di e stazioni di ricarica pò esse alleviatu efficacemente è l'esperienza di ricarica di l'utilizatori di veiculi elettrici pò esse migliurata.
Sè vulete sapè di più nantu à questu, per piacè cuntattateci.
Tel: +86 19113245382(WhatsApp, WeChat)
E-mail:sale04@cngreenscience.com
Data di publicazione: 17 d'aprile di u 2024