In l'ultimi anni, l'industria cinese di i veiculi elettrici s'hè sviluppata rapidamente, essendu à a testa di u mondu in tecnulugia. Di cunsiguenza, l'infrastruttura di carica per i veiculi elettrici hà ancu vistu a so espansione. A Cina hà custruitu a più grande è a più distribuita rete d'infrastruttura di carica in u mondu, è cuntinueghja à custruisce vigorosamente una rete altamente efficiente di pile di carica.
Sicondu l'introduzione di Liang Changxin, portavoce di l'Amministrazione Naziunale di l'Energia, u numeru di infrastrutture di carica in Cina hà righjuntu 5,2 milioni in u 2022, un aumentu annuale di quasi u 100%. Trà elle, l'infrastruttura di carica publica hè aumentata di circa 650.000 unità, è u numeru tutale hà righjuntu 1,8 milioni; l'infrastruttura di carica privata hè aumentata di circa 1,9 milioni di unità, è u numeru tutale hà superatu i 3,4 milioni di unità.
L'infrastruttura di carica hè una garanzia impurtante per prumove u sviluppu di a nova industria di i veiculi energetichi, è hè di grande impurtanza per prumove a trasfurmazione pulita è à bassu carbonu di u campu di i trasporti. A Cina hà fattu progressi significativi in l'investimenti è a custruzzione cuntinui in a trasfurmazione à bassu carbonu di u settore di i trasporti. L'entusiasmu di i cunsumatori per i veiculi elettrichi cuntinueghja à cresce.
U portavoce hà ancu introduttu chì u mercatu di carica cinese mostra una tendenza di sviluppu diversificatu. Attualmente, ci sò più di 3.000 cumpagnie chì operanu pile di carica in Cina. U vulume di carica di veiculi elettrici cuntinueghja à cresce, è u vulume di carica annuale in u 2022 hà superatu i 40 miliardi di kWh, un aumentu annuale di più di 85%.
Liang Changxin hà ancu dettu chì a tecnulugia è u sistema standard di l'industria stanu maturendu gradualmente. L'Amministrazione Naziunale di l'Energia hà stabilitu un cumitatu tecnicu per a standardizazione di l'installazioni di carica di veiculi elettrici in l'industria energetica, è stà stabilendu un sistema standard di infrastrutture di carica cù i diritti di pruprietà intellettuale indipendenti di a Cina. Hà publicatu un totale di 31 standard naziunali è 26 standard industriali. U standard di carica DC di a Cina hè trà i quattru principali schemi di standard di carica di u mondu cù l'Europa, i Stati Uniti è u Giappone.
Data di publicazione: 24 di ferraghju 2023