A putenza di e pile di carica varieghja da 1 kW à 500 kW. In generale, i livelli di putenza di e pile di carica cumuni includenu pile portatili (AC) di 3 kW; Wallbox (AC) murale di 7/11 kW, pile di pali AC operative di 22/43 kW, è pile à corrente continua (DC) di 20-350 o ancu 500 kW.
A putenza (massima) di a pila di carica hè a putenza massima pussibule ch'ella pò furnisce à a batteria. L'algoritmu hè tensione (V) x corrente (A), è a trifase hè multiplicata per 3. 1,7/3,7 kW si riferisce à una pila di carica monofase (110-120V o 230-240V) cù una corrente massima di 16A, 7 kW/11 kW/22 kW si riferisce à pile di carica cù alimentazione monofase di 32A è alimentazione trifase di 16/32A rispettivamente. A tensione hè relativamente faciule da capisce. I standard di tensione domestica in diversi paesi, è a corrente sò generalmente i standard di l'infrastruttura elettrica esistente (prese, cavi, assicurazioni, apparecchiature di distribuzione di energia, ecc.). U mercatu in America di u Nordu, in particulare in i Stati Uniti, hè abbastanza particulare. Ci sò parechji tippi di prese in e famiglie americane (a forma, a tensione è a corrente di e prese NEMA). Dunque, i livelli di putenza di e pile di carica AC in e famiglie americane sò più abbundanti, è ùn ne parleremu micca quì.
A putenza di a pila DC dipende principalmente da u modulu di putenza internu (cunnessione parallela interna). Attualmente, ci sò moduli di 25/30 kW in u mainstream, dunque a putenza di a pila DC hè un multiplu di a putenza di i moduli sopra menzionati. Tuttavia, hè ancu cunsideratu chì currisponde à a putenza di carica di e batterie di i veiculi elettrici, dunque e pile di carica DC di 50/100/120 kW sò assai cumuni nantu à u mercatu.
Ci sò diverse classificazioni per l'equipaggiu di carica di veiculi elettrici in i Stati Uniti/Europa. I Stati Uniti generalmente utilizanu u Livellu 1/2/3 per classificà; mentre chì fora di i Stati Uniti (Europa) generalmente utilizanu a Modalità 1/2/3/4 per distingue.
U livellu 1/2/3 hè principalmente per distingue a tensione di u terminal d'entrata di a pila di carica. U livellu 1 si riferisce à a pila di carica alimentata direttamente da a spina domestica americana (monofase) 120V, è a putenza hè generalmente da 1,4 kW à 1,9 kW; U livellu 2 si riferisce à a pila di carica alimentata da a spina domestica americana. E pile di carica AC à alta tensione 208/230V (Europa)/240V anu una putenza relativamente alta, 3kW-19,2kW; U livellu 3 si riferisce à e pile di carica DC.
A classificazione di a Modalità 1/2/3/4 dipende principalmente da s'ellu ci hè cumunicazione trà a pila di carica è u veiculu elettricu.
U Modu 1 significa chì i fili sò usati per carica a vittura. Una estremità hè una spina cumuna cunnessa à a presa murale, è l'altra estremità hè a spina di carica di a vittura. Ùn ci hè micca cumunicazione trà a vittura è u dispusitivu di carica (ùn ci hè micca dispusitivu in fattu, solu u cavu di carica è a spina). Avà in parechji paesi a carica di veiculi elettrichi in u modu 1 hè pruibita.
U Modu 2 si riferisce à una pila di carica AC portatile cù installazione micca fissa è cumunicazione veiculu-pila, è u prucessu di carica di a pila di u veiculu hà cumunicazione;
U modu 3 si riferisce à altre pile di carica AC chì sò installate fissamente (muntate à u muru o verticali) cù cumunicazione veiculu-pila;
U modu 4 si riferisce specificamente à i pali DC installati fissi, è ci deve esse una cumunicazione trà veiculi è pali.
Data di publicazione: 04/08/2023