U 13 di dicembre, e cumpagnie di ricarica di veiculi elettrici in Europa è in i Stati Uniti anu cuminciatu à cumpete per a megliu pusizione in e pile di ricarica publica rapida, è l'osservatori di l'industria prevedenu chì una nova ronda di cunsulidazione si verificerà à misura chì più grandi investitori si uniscenu à a cumpetizione.
Parechje cumpagnie di caricatore di veiculi elettrici sò attualmente sustinute da investitori à longu andà, è si prevede chì altri entreranu in u spaziu. L'imminenti pruibizioni di i veiculi à combustibili fossili in diversi paesi anu resu u settore più attrattivu per l'investitori in infrastrutture cum'è M&G Infracapital è EQT di Svezia.
Tomi Ristimaki, direttore generale di u fabricatore finlandese di caricabatterie per veiculi elettrici Kempower, hà dettu: "Sè fighjate i nostri clienti, hè cum'è un accaparramentu di terreni avà. Quellu chì uttene a megliu situazione si assicurerà l'energia per l'anni à vene. Vendita."
Un'analisi di Reuters mostra chì ci sò più di 900 cumpagnie di ricarica di veiculi elettrici in u mondu. L'industria hà attrattu più di 12 miliardi di dollari in capitale di risicu dapoi u 2012, secondu PitchBook.
Michael Hughes, direttore generale di i ricavi è cummerciale di ChargePoint, hà dettu chì, à misura chì i grandi investitori finanzianu più integrazioni, "u spaziu di a ricarica rapida serà assai differente da u paisaghju esistente". ChargePoint hè unu di i più grandi fornitori di apparecchiature è software di ricarica per veiculi elettrici.
E cumpagnie da Volkswagen à BP è E.ON anu investitu assai in l'industria, cù 85 acquisizioni realizate dapoi u 2017.
Solu in u Regnu Unitu, ci sò più di 30 operatori di ricarica rapida. I dui novi fondi lanciati u mese scorsu sò Jolt, sustinutu da BlackRock Infrastructure Fund, è Zapgo, chì hà ricevutu 25 milioni di sterline (circa 31,4 milioni di dollari) da u fondu di pensione canadianu OPtrust.
In u mercatu americanu, Tesla hè u più grande attore, ma più magazzini di cunvenienza è stazioni di benzina stanu per unisce si à a mischia, cù e rete di ricarica rapida americane chì si prevede crescenu da u 2030, secondu Loren McDonald, CEO di a sucietà di ricerca EVAdoption basata in San Francisco. U numeru aumenterà da 25 in u 2022 à più di 54.
Una volta chì l'utilizazione righjunghje circa u 15%, ci vole di solitu quattru anni per chì una stazione di ricarica EV ben situata diventi prufittuosa. E cumpagnie di apparecchiature di ricarica si lamentanu chì a burocrazia in Europa rallenta l'espansione. Tuttavia, l'investitori in infrastrutture à longu andà cum'è Infracapital, chì pussede Recharge di Norvegia è hà investimenti in Gridserve di u Regnu Unitu, vedenu u settore cum'è una bona scumessa.
Christophe Bordes, direttore generale di Infracapital, hà dettu: "Scegliendu u locu ghjustu, hè sicuramente una mossa intelligente per fà un investimentu à longu andà in (cumpagnie di ricarica)".
Hughes di ChargePoint crede chì i più grandi attori cuminceranu à circà nuove proprietà custruite apposta per strutture più grande cù 20 o 30 dispositivi di ricarica rapida, circundati da rivenditori è servizii. "Hè una corsa per u spaziu, ma truvà, custruisce è attivà novi siti per a ricarica rapida di prossima generazione piglierà più tempu di ciò chì si prevede", hà dettu.
A cumpetizione per i migliori lochi diventa feroce, cù l'ospiti di siti chì cambianu trà l'operatori prima di decide un vincitore. "Ci piace à dì chì ùn ci hè micca una cosa cum'è un cattivu affare quandu si negozia cù i pruprietarii di siti", hà dettu u CEO di Blink Charging, Brendan Jones.
A marca serà diversa
L'imprese cercanu ancu cuntratti esclusivi cù i pruprietarii di siti.
Per esempiu, a cumpagnia britannica InstaVolt (pusseduta da EQT) hà cuntratti cù cumpagnie cum'è McDonald's (MCD.N) per custruisce stazioni di ricarica in i so lochi. "Sè vincete sta cullaburazione, hè vostra finu à chì ùn a sfracicate micca", hà dettu u CEO di InstaVolt, Adrian Keen.
Cù e "risorse finanziarie prufonde" di EQT, InstaVolt prevede di custruisce 10.000 caricabatterie in u Regnu Unitu da u 2030, hà caricabatterie attivi in Islanda è hà operazioni in Spagna è Portugallu, hà dettu Keen. L'integrazione puderia cumincià in l'annu prossimu o più, aghjunse. "Questu puderia potenzialmente apre opportunità in i mercati induve simu, ma ancu apre a porta à novi mercati per noi", hà dettu Keen.
A divisione di ricarica di a cumpagnia energetica EnBW hà 3.500 stazioni di ricarica per veiculi elettrici in Germania, chì rapprisentanu circa u 20% di u mercatu. L'unità investe 200 milioni d'euri (21,5 miliardi di dollari) à l'annu per ghjunghje à 30.000 stazioni di ricarica entro u 2030 è si basa nantu à u persunale lucale per difendesi da a cuncurrenza per i siti. L'unità hà ancu furmatu partenariati di rete di ricarica in Austria, Repubblica Ceca è Italia settentrionale, hà dettu Lars Walch, vicepresidente di e vendite. Walch hà dettu chì, mentre a cunsulidazione hè in arrivo, ci serà sempre spaziu per parechji operatori.
A Norvegia, un mercatu principale di veiculi elettrici, hà patitu un "eccessivu spiegamentu" à cortu termine quest'annu, postu chì e cumpagnie si precipitanu à custruisce stazioni di ricarica, hà dettu u CEO di Recharge, Hakon Vist. U mercatu hà aghjustatu 2.000 nuove stazioni di ricarica per un totale di 7.200, ma e vendite di veiculi elettrici sò calate di 2,7% quest'annu finu à uttrovi.
Recharge hà circa u 20% di a quota di mercatu in Norvegia, seconda solu à Tesla. "Certe cumpagnie si truveranu troppu chjuche per risponde à i bisogni di i clienti è si ne anderanu o venderanu", hà dettu Vist. Altri creeranu cumpagnie sapendu chì ponu acquistà altre cumpagnie o esse acquistate.
Un novu attore britannicu, u schema Zapgo sustinutu da OPTrust, hà cum'è scopu e zone sottuservite in u suduveste di l'Inghilterra, offrendu à i pruprietarii una parte di e so spese per assicurà boni lochi.
U CEO Steve Leighton hà dettu chì a cumpagnia prevede di custruisce 4.000 caricabatterie da u 2030, prevedendu chì a cunsulidazione intornu à u 2030 "dipenderà tutta da u finanziamentu".
«I finanziatori cù e tasche più prufonde saranu rispunsevuli di sta integrazione», hà dettu Leighton, aghjunghjendu chì OPTrust «hà assai scala, ma i fondi d'infrastruttura più grandi puderanu vulè acquistà Zapgo à un certu puntu».
U mercatu americanu cambierà, cù e catene di magazzini cum'è Circle K è Pilot Company è u gigante di a vendita al dettaglio Walmart chì investenu assai in stazioni di ricarica, hà dettu McDonald di EVAdoption.
«Cum'è qualsiasi industria chì principia cum'è un gruppu di piccule startup, cù u tempu si facenu participà cumpagnie più grande... è si cunsulidanu», hà dettu McDonald. «Intornu à u 2030, i marchi saranu assai diversi».
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 21 dicembre 2023