• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

A cumpetizione trà e cumpagnie di stazioni di ricarica EV per i lochi principali si intensifica in Europa, i Stati Uniti

U 13 di dicembre, l'imprese di carica di i veiculi elettrici in Europa è in i Stati Uniti anu cuminciatu à disputà a megliu pusizioni in pile di carica rapida in u publicu, è l'osservatori di l'industria predicenu chì una nova volta di cunsulidazione averà da esse cum'è più grandi investitori si uniscenu à a cumpetizione.

 

Parechje cumpagnie di carica EV sò attualmente sustinute da investitori à longu andà, è più sò previsti per entre in u spaziu. L'imminenti interdizioni di i veiculi di carburanti fossili in diversi paesi anu fattu u settore più attraente per l'investitori di infrastruttura cum'è M&G Infracapital è l'EQT di Svezia.

Cumpetizione trà 1

Tomi Ristimaki, direttore generale di u fabricatore finlandese di carica di veiculi elettrici Kempower, hà dettu: "Se guardate i nostri clienti, hè cum'è una presa di terra avà. Quellu chì uttene u megliu locu assicurarà u putere per l'anni à vene. Vendita.”

 

Un analisi Reuters mostra chì ci sò più di 900 cumpagnie di carica di veiculi elettrici in u mondu. L'industria hà attiratu più di $ 12 miliardi in capitale di venture dapoi u 2012, secondu PitchBook.

 

Michael Hughes, capu di entrate è cummerciale di ChargePoint, hà dettu chì cum'è i grandi investitori finanzianu più integrazioni, "u spaziu di carica rapida serà assai sfarente da u paisaghju esistente". ChargePoint hè unu di i più grandi fornitori di equipaggiu è software di carica di veiculi elettrici.

 

Cumpagnia da Volkswagen à BP è E.ON anu investitu assai in l'industria, cù 85 acquisti chì anu fattu da u 2017.

 

Solu in u Regnu Unitu, ci sò più di 30 operatori di ricarica rapida. I dui novi fondi lanciati u mese passatu sò Jolt, sustinutu da BlackRock Infrastructure Fund, è Zapgo, chì hà ricevutu 25 milioni di lire (circa $ 31.4 milioni) da u fondu di pensione canadianu OPtrust.

 

In u mercatu di i Stati Uniti, Tesla hè u più grande attore, ma più negozi di cunvenzione è stazioni di benzina sò per unisce à a lotta, cù e rete di ricarica rapida di i Stati Uniti chì si prevede di cresce da u 2030, secondu Loren McDonald, CEO di a cumpagnia di ricerca di San Francisco. EVA adozione. U numeru aumenterà da 25 in 2022 à più di 54.

 

Quandu l'utilizazione righjunghji circa 15%, ci vole tipicamente quattru anni per una stazione di ricarica EV ben situata per diventà prufittuosa. L'imprese di l'equipaggiu di carica si lamentanu chì a burocrazia in Europa rallenta l'espansione. Tuttavia, investitori di infrastruttura à longu andà, cum'è Infracapital, chì pussede Recharge di Norvegia è hà investimenti in Gridserve di u Regnu Unitu, vedenu u settore cum'è una bona scumessa.

 

Christophe Bordes, direttore generale di Infracapital, hà dettu: "Scegliendu u locu ghjustu, hè sicuramente una mossa intelligente per fà un investimentu à longu andà in (imprese di carica)."

 

Hughes di ChargePoint crede chì i ghjucadori più grandi cumincianu à circà e novi proprietà custruite apposta per facilità più grande cù 20 o 30 dispositi di ricarica rapida, circundati da rivenditori è amenità. "Hè una corsa per u spaziu, ma truvà, custruisce è attivà novi siti per a ricarica rapida di a prossima generazione duverà più di ciò chì qualchissia aspetta", disse.

 

A cumpetizione per i migliori posti diventa feroce, cù l'ospiti di u situ chì cambianu trà l'operatori prima di decide di un vincitore. "Ci piace à dì chì ùn ci hè micca un male affare quandu negoziate cù i pruprietarii di u situ", disse Blink Charging CEO Brendan Jones.

 

A marca serà diversu

 

L'imprese sò ancu in lotta per cuntratti esclusivi cù i pruprietarii di u situ.

 

Per esempiu, InstaVolt di Gran Bretagna (proprietà di EQT) hà cuntratti cù cumpagnie cum'è McDonald's (MCD.N) per custruisce stazioni di carica in i so locu. "Se vincite sta cullaburazione, hè u vostru finu à ch'ella vi sguassate", disse Adrian Keen, CEO di InstaVolt.

 

Cù e "risorse finanziarie profonde" di EQT, InstaVolt pensa à custruisce 10,000 caricatori in u Regnu Unitu da u 2030, hà caricatori attivi in ​​Islanda è hà operazioni in Spagna è Portugallu, Keen hà dettu. L'integrazione puderia principià in l'annu prossimu o più, aghjunse. "Questu puderia pudè apre l'opportunità in i mercati induve simu, ma ancu apre a porta à novi mercati per noi", disse Keen.

 

A divisione di carica di a cumpagnia di energia EnBW hà 3,500 stazioni di ricarica EV in Germania, chì rapprisentanu circa 20% di u mercatu. L'unità investe 200 milioni d'euros ($ 21,5 miliardi) à l'annu per ghjunghje à 30,000 stazioni di ricarica per u 2030 è s'appoghjanu à u persunale lucale per difende a cumpetizione per i siti. L'unità hà ancu furmatu partenarii di rete di carica in Austria, a Repubblica Ceca è l'Italia di u Nordu, hà dettu Lars Walch, vicepresidentu di vendita. Walch hà dettu chì mentre a cunsulidazione vene, ci sarà sempre spaziu per parechji operatori.

 

A Norvegia, un mercatu di punta di EV, hà patitu di "spiegamentu eccessiva" à cortu termine quist'annu, postu chì e cumpagnie scramble per custruisce stazioni di ricarica, hà dettu u CEO di Recharge Hakon Vist. U mercatu hà aghjustatu 2,000 stazioni di ricarica per un totale di 7,200, ma a vendita di EV hè calata di 2,7% questu annu finu à uttrovi.

 

Recharge hà circa 20% di cota di mercatu in Norvegia, secondu solu à Tesla. "Alcune cumpagnie truveranu chì sò troppu chjuchi per risponde à i bisogni di i clienti è lascià o vende", disse Vist. Altri principiaranu cumpagnie sapendu chì ponu acquistà altre cumpagnie o esse acquistate.

 

Un novu ghjucadore di u Regnu Unitu, u schema Zapgo sustinutu da OPTrust mira à e zone svantaggiate in u suduvestu di l'Inghilterra, offre à i pruprietarii una parte di e so tariffi per assicurà boni posti.

 

U CEO Steve Leighton hà dettu chì a cumpagnia pensa à custruisce 4 000 caricatori per u 2030, predichendu chì a cunsulidazione intornu à u 2030 "tuttu vene à u finanziamentu".

 

"I finanziatori cù i sacchetti più profondi seranu rispunsevuli di sta integrazione", hà dettu Leighton, aghjustendu chì OPTrust "hà assai scala, ma i fondi infrastrutturali più grande puderanu vulete acquistà Zapgo à un certu puntu". "

 

U mercatu di i Stati Uniti cambierà, cù catene di magazzini di cunvenzione cum'è Circle K è Pilot Company è u gigante di vendita Walmart chì investenu assai in stazioni di ricarica, McDonald di EVAdoption hà dettu.

 

"Cum'è qualsiasi industria chì principia cum'è una mansa di picculi startups, cù u tempu, avete e cumpagnie più grandi chì si uniscenu ... è cunsulidate", disse McDonald. "Intornu à u 2030, i marchi seranu assai diffirenti".

 

 

Susie

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale09@cngreenscience.com

0086 19302815938

www.cngreenscience.com


Tempu di Postu: Dec-21-2023