I paesi europei anu fattu progressi rimarchevuli in a pupularizazione di i veiculi elettrichi è sò diventati unu di i capi di u mercatu mundiale di i veiculi elettrichi. A penetrazione di i veiculi elettrichi in u mercatu europeu hè cresciuta constantemente in l'ultimi anni.
Parechji paesi europei anu aduttatu misure pulitiche aggressive, cum'è furnisce incentivi ecunomichi è stabilisce norme rigorose in materia d'emissioni di carbone, per prumove a prumuzione di i veiculi elettrichi. Inoltre, parechji paesi europei anu ancu fattu investimenti significativi in a custruzzione d'infrastrutture di ricarica.
Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA), à partesi da u 2020, guasi a mità (46%) di a flotta mundiale di veiculi elettrici si trova in Europa. A Norvegia hè unu di i paesi cù u più altu tassu di penetrazione di veiculi elettrici in Europa. À partesi da u 2020, i veiculi elettrici rapprisentavanu più di u 50% di e vendite di vitture nove in Norvegia. Altri paesi europei cum'è i Paesi Bassi, a Svezia, l'Islanda è a Germania anu ancu fattu progressi significativi in l'adopzione di veiculi elettrici.
Sicondu i dati di l'Unione Europea, à partesi da u 2021, u numeru di pile di ricarica publiche in Europa hà superatu i 270 000, di e quali e pile di ricarica rapida rapprisentanu circa un terzu di u totale. Stu numeru hà cuntinuatu à cresce in l'ultimi anni, è i paesi europei anu investitu assai risorse in a custruzzione è a pupularizazione di e pile di ricarica.
Trà i paesi europei, a Norvegia hè unu di i paesi cù u più altu tassu di penetrazione di e pile di ricarica. U guvernu norvegese s'hè impegnatu à prumove i veiculi elettrichi, cù l'ubbiettivu di vende solu veiculi elettrichi per u 2025. A Norvegia hà investitu assai in a custruzzione di l'infrastrutture di ricarica, è u numeru di pile di ricarica publiche hè relativamente grande.
Inoltre, i Paesi Bassi sò un altru paese chì si distingue per a pupularità di e pile di ricarica. Sicondu i dati di u Ministeru Olandese di i Trasporti è di e Risorse Idriche, à partesi da u 2021, i Paesi Bassi anu più di 70 000 pile di ricarica publiche, ciò chì ne face unu di i paesi cù u più grande numeru di pile di ricarica in Europa. U guvernu olandese incuragisce i privati è l'imprese à custruisce pile di ricarica è furnisce sussidi è incentivi currispondenti.
Altri paesi europei cum'è a Germania, a Francia, u Regnu Unitu è a Svezia anu ancu fattu progressi significativi in a custruzzione è a pupularizazione di e pile di ricarica, aumentendu u numeru è a cupertura di l'impianti di ricarica.
Ancu s'è i paesi anu fattu progressi pusitivi in a pupularizazione di e pile di carica, ci sò sempre qualchi sfide, cum'è a distribuzione ineguale di e pile di carica è i prublemi d'interoperabilità trà i diversi operatori. In generale, però, i paesi europei anu fattu passi significativi in l'aumentu di a penetrazione di e stazioni di carica.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 11 d'aostu 2023