• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

Sviluppu di stazioni di ricarica

A rapida crescita di u numeru di veiculi d'energia nova in u mondu hà purtatu una dumanda in rapida crescitastazioni di ricarica. In 2022, a vendita tutale dii veiculi d'energia nova in u mondu serà più di 10,5 milioni, mentre chì in u 2021 ci sarà solu 1,8 milionipublicustazioni di ricarica in u mondu, a maiò parte di i quali si trovanu in Cina, è l'Europa è i Stati Uniti cuntanu solu 27%. A custruzzione dicaricapilas deve esse ottimisatu urgentemente. Ancu se u rendiment di vendita in Cina è in Europa in ghjennaghju 2023 era poviru per l'impattu di i rimborsi è a festa di u Festival di Primavera, e vendite di ferraghju anu mostratu una tendenza di ricuperazione chjara. A pulitica domestica di stimulazione di u cunsumu di l'automobile è a pruibizione europea 2035 di a vendita di veiculi di carburante furnisceranu sempre un forte sustegnu à e vendite annuali. I Stati Uniti anu un tassu di penetrazione bassu è hè sempre in un periodu di sviluppu rapidu, è pò diventà u mercatu di più veloce in u mondu. Esperemu chì e vendite glubale ghjunghjenu à 14 milioni in 2023.A dumanda di carica cuntinueghja à cresce rapidamente. Imprese chì pruducenustazioni di ricarica, l'equipaggiu hardware upstream è i vari cumpunenti prufittàranu pienamente.

Eric 图片

A custruzzione diinfrastruttura di ricarica in a maiò parte di i paesi intornu à u mondu lags daretu à u sviluppu di a nova industria di vittura energia. In u 2021, u mondupila di veiculi publichi rapportu serà altu cum'è 10: 1, è 68% di u publicu esistentistazioni di ricarica carica lenta, chì ùn pò micca bè scuntrà ubisogni di carica di i veiculi d'energia nova. Da u 2015 à u 2021, solu un picculu numeru di paesi, cum'è a Cina, a Corea di u Sud è l'Olanda mantenenu un rapportu vechju-à-pile relativamente stabile, chì pò currisponde à a crescita di l'azzioni di i veiculi elettrici. U numeru distazioni di ricarica in a maiò parte di i paesi europei ùn scontra micca i normi cunsigliati di AFID, è ustazioni di ricarica in i Stati Uniti anu ancu prublemi cum'è distribuzione irregolari è bassu proporzione dicarica rapida. In risposta à stu statu quo, l'Unione Europea hà pensatu à invistisce 172 miliardi euru in a custruzzione distazioni di ricarica prima di 2030, mentri i Stati Uniti hà introduttu u prughjettu di l'IRA per allargà i crediti fiscali è sustene a custruzzione lucale per prumove u sviluppu di l'infrastruttura di carica.

 

It'sa boni tendenzi per inizià l'affari di ricarica ev, è e stazioni di carica di alta qualità seranu a più priorità. Green Science serà una bona scelta. Venite èuttene più infurmazione.


Tempu di Postu: Aug-09-2023