A crescita rapida di u numeru di i novi veiculi energetichi in u mondu hà purtatu annantu à una dumanda rapida di crescenteStazioni di carica. In 2022, a vendita tutale diVeiculi novi energetichi in u mondu supera u 10,5 milioni, mentre u 2021 ci sarà solu 1,8 milioniPublicuStazioni di carica Di u mondu, a maiò di quale sò situati in Cina, è l'Europa è u solu cuntu di Stati Uniti per u 27%. A custruzzione dicaricapilas ci vole à esse ottimizatu urgente. Ancu se u rendimentu di vendita in Cina è Europa in u 2023 era poviru à causa di l'impattu di rimbondi è a festa di festival di primavera, e vendite in ferraghju anu mostratu una tendenza di ripresa chjaru. A pulitica di stimulu dispostu domesticu di l'automobile di u cunsumu di u cunsumu Europea in a vendita di i Veiculi di carburante sempre furnisce Sustegnu forti per i venditi annuali. I Stati Uniti hà una bassa penetrazione è hè sempre in un periodu di u Sviluppu rapid, è pò esse diventatu u più prestu mercatu di crescente di u mondu in u mondu. Emu aspittemu a vendita glubale per ghjunghje à 14 milioni in 2023.Carica dumanda cuntinua à cultivà rapidamente. Imprese chì pruducenuStazioni di carica, l'equipaghjghi di hardware più alloghju è i vari cumponenti pienamente benefiziu pienamente.
A custruzzione dicargatura infrastruttura In più paesi intornu à u mondu si laggini daretu à u sviluppu di a nova industria di u veiculu energinu. In 2021, u globalePile Publicu Publicu A ratio serà alta cum'è 10: 1, è u 68% di u publicu esistentiStazioni di carica sòcarica lenta, chì ùn pò micca bè incontru uCaricà i bisogni di novi veiculi energetichi. Da u 2015 à u 2021, Solu un selezziunatu Cum'è a Cina, Corea Sud è i Paesi Bassi anu da guardà un raportu di veiculi relativamente stabile, chì si pò abbiglià a crescita di u veiculu elettricu. U numeru diStazioni di carica In i paesi di a maiò parte di i paesi europei ùn cumponenu micca i standard cunsigliati di AFID, è uStazioni di carica In i Stati Uniti anu ancu prublemi cum'è a distribuzione irregulare è a proporzione bassa dicarica rapida. In risposta à questu statu quo, i piani d'unione europea per investisce 172 miliardi di euro in a custruzzione diStazioni di carica Nanzu à 2030, mentre i Stati Uniti hà introduttu u Stati Uniti hà introduttu u fardu di l'IRA per allargate crediti fiscali è supportu lucente per prumove u sviluppu di a facilità di l'infrastruttura carcing.
It'Sa boni tendenzi per inizià l'affari di l'ev, è e stazioni di carica di alta qualità seranu a più priorità. A scienza verde serà una bona scelta. Vene èuttene più infurmazione.
Tempu post: Augnu-09-2023