I veiculi elettrichi sò avà cumunu nantu à e nostre strade, è l'infrastruttura di carica hè stata custruita in u mondu per serve.
Tuttavia, suscita una quistione interessante. Pompe d'aria simpricimenti versà u liquidu in i buchi è sò stati largamente standardizati per un bellu pezzu. Ùn hè micca u casu in u mondu di i caricatori EV, per quessa, scavà in u statu attuale di u ghjocu.
A tecnulugia di i veiculi elettrichi hà subitu un sviluppu rapidu da quandu hè diventatu mainstream in l'ultimi decennii. Siccomu a maiò parte di i veiculi elettrichi anu sempre una gamma limitata, l'automobili anu sviluppatu veiculi di carica più veloce annantu à l'anni per migliurà a praticità. hardware è software. A tecnulugia di carica hà avanzatu finu à u puntu chì l'ultimi veiculi elettrici ponu avà aghjunghje centinaie di chilometri di distanza in solu 20 minuti.
In ogni casu, a carica di un veiculu elettricu à questa velocità richiede assai electricità. In u risultatu, i fabricatori di l'automobili è i gruppi di l'industria anu travagliatu per sviluppà novi standard di carica per furnisce una alta corrente à e batterie di l'auto di punta di a linea u più prestu pussibule.
Cum'è una guida, una presa di casa tipica in i Stati Uniti pò furnisce 1,8 kW. Ci vole 48 ore o più per carica un veiculu elettricu mudernu da un tali outlet di casa.
Per cuntrastu, i porti muderni di ricarica di EV ponu purtà qualcosa da 2 kW à 350 kW in certi casi, è necessitanu cunnessi altamente specializati per fà cusì. fighjate à e scelte più cumuni oghje.
U standard SAE J1772 hè statu publicatu in u ghjugnu di u 2001 è hè cunnisciutu ancu u J Plug. U connettore 5 pin supporta a carica AC monofase à 1,44 kW quandu hè cunnessu à una presa di corrente standard di a casa, chì pò esse aumentata à 19,2 kW quandu hè stallatu. in una stazione di ricarica di veiculi elettrichi à alta velocità. Stu connettore trasmette a putenza AC monofase nantu à dui fili, signali in dui altri fili, è quinta hè una cunnessione di terra protettiva.
Dopu à u 2006, u J Plug hè diventatu ubligatoriu per tutti i veiculi elettrici venduti in California è diventa rapidamente populari in i Stati Uniti è u Giappone, cù a penetrazione in altri mercati mundiali.
U connettore Type 2, cunnisciutu ancu da u so creatore, u fabricatore tedescu Mennekes, hè statu prupostu per a prima volta in u 2009 cum'è un sustitutu di u SAE J1772 di l'UE. A so funzione principale hè u so cuncepimentu di cunnessu 7-pin chì pò purtà sia monofase sia trifase. A putenza AC, chì li permette di carricà i veiculi finu à 43 kW. In pratica, assai caricatori di Type 2 superanu à 22 kW o menu. J1772, hà ancu dui pin per i signali di pre-inserzione è post-inserzione. Allora hà una terra protettiva, un neutru è trè cunduttori per e trè fasi AC.
In 2013, l'Unione Europea hà sceltu i plugs Type 2 cum'è u novu standard per rimpiazzà J1772 è l'umili connettori EV Plug Alliance Type 3A è 3C per applicazioni di carica AC. in parechji veiculi di u mercatu internaziunale.
CCS significa "Combined Charging System" è usa un connettore "combo" per permette a carica DC è AC. Rilasciatu in uttrovi 2011, u standard hè pensatu per permette una implementazione faciule di carica DC à alta velocità in i veiculi novi. un paru di cunduttori DC à u tipu di cunnessu AC esistenti. Ci sò dui formi principali di CCS, u connector Combo 1 è u connector Combo 2.
Combo 1 hè furnutu cù un connettore AC Type 1 J1772 è dui grandi cunduttori DC. Per quessa, un veiculu cù un connettore CCS Combo 1 pò esse cunnessu à u caricatore J1772 per a carica AC, o à u connettore Combo 1 per a carica DC à alta velocità. .Stu disignu hè adattatu per i veiculi in u mercatu di i Stati Uniti, induve i connettori J1772 sò diventati cumuni.
I connettori Combo 2 presentanu un connettore Mennekes accoppiatu à dui grandi cunduttori DC. Per u mercatu europeu, questu permette à e vitture cù sockets Combo 2 per esse caricate in AC monofase o trifase via u connettore Type 2, o carica rapida DC cunnessu à u Combo. 2 cunnessu.
CCS permette a carica AC à u standard di u subconnettore J1772 o Mennekes integratu in u disignu. In ogni casu, quandu s'utilice per a carica rapida DC, permette ritmi di carica veloce di fulmini finu à 350 kW.
Hè da nutà chì un caricatore veloce DC cun un connettore Combo 2 elimina a cunnessione di fase AC è neutru in u connettore chì ùn sò micca necessarii. U connector Combo 1 li lascia in u locu, ancu s'ellu ùn sò micca usati. pins di signali usati da u cunnessu AC per cumunicà trà u veiculu è u caricatore.
Cum'è una di e cumpagnie pioniere in u spaziu di i veiculi elettrichi, Tesla hà iniziatu à cuncepisce i so cunnessi di carica per risponde à i bisogni di i so veiculi. Questu hè statu lanciatu cum'è parte di a reta Supercharger di Tesla, chì hà u scopu di custruisce una reta di carica rapida per sustene. i veiculi di a cumpagnia cù pocu o nisun altru infrastruttura.
Mentre a cumpagnia equipa i so veiculi cù connettori Type 2 o CCS in Europa, in i Stati Uniti, Tesla usa u so propiu standard di portu di carica. Puderà sustene a carica monofase AC è trifase, è ancu a carica DC d'alta velocità à l'altru. Stazioni Tesla Supercharger.
Stazioni Supercharger originali di Tesla furnì finu à 150 kilowatts per vittura, ma dopu i mudelli di putenza più bassa per i zoni urbani avianu un limitu minimu di 72 kilowatts.
U standard GB / T 20234.3 hè statu emessu da l'Amministrazione di Standardizazione di a Cina è copre i connettori capaci di carica rapida simultanea monofase AC è DC. 250 amps è carica à velocità di finu à 250 kilowatts.
Hè improbabile di truvà stu portu nantu à un veiculu micca fattu in Cina, pensatu per u mercatu propiu di a Cina o i paesi cù quale hà stretti ligami cummerciale.
Forsi u disignu più interessante di stu portu hè i pins A+ è A-. Sò valutati per tensioni finu à 30 V è currenti finu à 20 A. Sò descritti in u standard cum'è "potenza ausiliaria di bassa tensione per i veiculi elettrici furniti da. caricatori fora di bordu".
Ùn hè micca chjaru da a traduzzione quale hè a so funzione esatta, ma ponu esse pensati per aiutà à inizià una vittura elettrica cù una batteria completamente morta. Quandu a bateria di trazione di l'EV è a batteria 12V sò sguassate, pò esse difficiule di carricà u veiculu perchè l'elettronica di u carru ùn pò micca svegliate è cumunicà cù u charger.The contactors ùn pò ancu esse energized per cunnette l'unità di trazione à i diversi sottosistemi di u car.Questi dui pin sò prubabilmente pensati per furniscia abbastanza putenza à curriri l 'elettronica di basi di u vittura è putenza i contactors cusì chì a batterie principale di trazione pò esse incaricatu ancu s'è u veiculu hè cumplettamente mortu.Se sapete più nantu à questu, sentite liberu di fà sapè in i cumenti.
CHAdeMO hè un standard di connettore per EV, principalmente per applicazioni di carica rapida. Pò furnisce finu à 62,5 kW attraversu u so connettore unicu. Questu hè u primu standard cuncepitu per furnisce una ricarica rapida DC per i veiculi elettrici (indipendentemente da u fabricatore) è hà pin di bus CAN. per a cumunicazione trà u veiculu è u caricatore.
U standard hè statu prupostu per l'usu glubale in 2010 cù u sustegnu di l'automakers giapponesi. In ogni casu, u standard hà veramente chjapputu solu in Giappone, cù l'Europa attaccata cù Type 2 è i Stati Uniti utilizendu J1772 è i connettori di Tesla. À un puntu, l'UE. hà cunsideratu di furzà l'eliminazione cumpleta di i caricatori CHAdeMO, ma à a fine hà decisu di dumandà à e stazioni di carica per avè "almenu" connettori Type 2 o Combo 2.
Una aghjurnazione cumpatibile cù l'inversione hè stata annunziata in Maghju 2018, chì permetterà à i caricatori CHAdeMO di furnisce finu à 400 kW di putenza, superendu ancu i connettori CCS in u campu. è EU CCS standard.However, hà fiascatu à truvà parechje compra fora di u mercatu Japanese.
U standard CHAdeMo 3.0 hè statu in sviluppu da 2018. Hè chjamatu ChaoJi è presenta un novu disignu di cunnessu 7-pin sviluppatu in cullaburazione cù l'Amministrazione di Standardizazione Chine. Spera di aumentà a tarifa di carica à 900 kW, opera à 1.5 kV, è furnisce. i 600 amps cumpleti attraversu l'usu di cavi raffreddati à liquidu.
Mentre leghjite questu, pudete esse perdonatu per pensà chì ùn importa induve guidate u vostru novu EV, ci hè una mansa di diversi standard di carica pronti per dà un mal di testa. Per fortuna, ùn hè micca u casu. un standard di carica mentre escludendu a maiò parte di l'altri, risultatu in a maiò parte di i veiculi è di i caricatori in una determinata zona chì sò cumpatibili. Di sicuru, Tesla in i Stati Uniti hè una eccezzioni, ma anu ancu u so propria rete di carica dedicata.
Mentre chì ci sò parechje persone chì utilizanu u caricatore sbagliatu in u locu sbagliatu à u mumentu sbagliatu, ponu generalmente aduprà un tipu d'adattatore induve l'anu bisognu. Avanzate, a maiò parte di i novi EVs aderiscenu à u tipu di caricatori stabiliti in e so regioni di vendita. , rendendu a vita più faciule per tutti.
Avà u standard di carica universale hè USB-C.Tuttu deve esse carricu cù USB-C, senza eccezzioni. I prevede un plug EV 100KW, chì hè solu un inseme di 1000 connettori USB C crammed in un plug in parallelu. pesu sottu à 50 kg (110 lb) per facilità d'usu.
Parechje PHEV è veiculi elettrici anu una capacità di rimorchiu di finu à 1000 liri, cusì pudete aduprà un trailer per portà a vostra linea di adattatori è cunvertitori.
In Auropa, recensioni di Type 1 (SAE J1772) è CHAdeMO ignoranu cumplettamente u fattu chì a Nissan LEAF è Mitsubishi Outlander PHEV, dui di i veiculi elettrici più venduti, sò equipati di sti connectors.
Questi connettori sò largamente utilizati è ùn sò micca andati. Mentre u Type 1 è u Type 2 sò cumpatibili à u livellu di u signale (permettenu un cable detachable Type 2 à Type 1), CHAdeMO è CCS ùn sò micca.LEAF ùn hà micca un metudu realistu di carica da CCS. .
Se u caricatore veloce ùn hè più capaci di CHAdeMO, seriamente cunsiderà di vultà à a vittura ICE per un longu viaghju è mantene a mo LEAF solu per l'usu lucale.
Aghju un Outlander PHEV. Aghju utilizatu a funzione di carica rapida DC uni pochi di volte, solu per pruvà quandu aghju un affare di carica gratuitu. Sure, pò carricà a bateria à 80% in 20 minuti, ma chì deve dà. avete una gamma EV di circa 20 chilometri.
Parechji caricatori veloci DC sò flat-rate, cusì pudete pagà quasi 100 volte a vostra fattura di l'electricità normale per 20 chilometri, chì hè assai più cà s'è tù avia guidatu solu cù benzina. postu chì hè limitata à 22 kW.
Amu u mo Outlander perchè u modu EV copre tuttu u mo viaghju, ma a funzione di carica rapida DC hè utile cum'è u terzu capezzolu di l'omu.
U cunnessu CHAdeMO deve esse u listessu nantu à tutte e foglie (foglia?), Ma ùn vi preoccupate micca di Outlanders.
Tesla vende ancu adattatori chì permettenu à Tesla d'utilizà J1772 (di sicuru) è CHAdeMO (più sorprendentemente). Eventualmente anu discontinuatu l'adattatore CHAdeMO è introduttu l'adattatore CCS ... ma solu per certi veiculi, in certi mercati. L'adattatore necessariu per carica US Teslas da un caricatore CCS Type 1 cù un socket patentatu Tesla Supercharger hè apparentemente vendutu solu in Corea (!) è funziona solu nantu à u l'ultime vitture.https://www.youtube.com/watch?v=584HfILW38Q
American Power è ancu Nissan hà dettu ch'elli sò phasing out Chademo in favore di CCS. U novu Nissan Arya serà u CCS, è u Leaf cesserà prestu a pruduzzione.
Olandese EV specialista Muxsan hà ghjuntu cun un CCS add-on per a Nissan LEAF per rimpiazzà u portu AC. Questu permette a carica di Type 2 AC è CCS2 DC mentre priservà u portu CHAdeMo.
Cunnoscu 123, 386 è 356 senza circà. Eppo, in realtà, aghju avutu l'ultimi dui mischiati, cusì bisognu di verificà.
Iè, ancu di più quandu si assume chì hè ligatu in u cuntestu ... ma aghju avutu à cliccà nantu à ellu stessu è supponu chì hè quellu, ma u numeru ùn mi dà nisuna idea.
U connettore CCS2 / Type 2 hè intrutu in i Stati Uniti cum'è u standard J3068. U casu d'usu destinatu hè per i veiculi pesanti, postu chì a putenza di 3 fasi furnisce una velocità significativamente più veloce. -to-phase.DC charging hè u listessu cum'è CCS2.Voltages è currenti chì superanu i standard Type2 necessanu signali digitale per chì u veiculu è EVSE pò determinà a cumpatibilità. À un currente potenziale di 160A, u J3068 pò ghjunghje à 166kW di putenza AC.
"In i Stati Uniti, Tesla usa u so propiu standard di portu di carica. Pò supportà a carica monofase AC è trifase "
Hè solu una sola fase. Hè basicamente un plug-in J1772 in un layout sfarente cù funziunalità DC aghjuntu.
J1772 (CCS type 1) pò veramente sustene DC, ma ùn aghju mai vistu nunda chì l'implementa. U protokollu "stupitu" j1772 hà un valore di "Modu Digitale Required" è "Tipu 1 DC" significa DC nantu à L1 / L2. pins "Tipu 2 DC" richiede pin extra per u connettore combo.
I connettori US Tesla ùn supportanu micca l'AC trifase. L'autori cunfondenu i connettori americani è europei, l'ultimi (cunnisciutu ancu CCS Type 2).
Nantu à un tema cunnessu: E vitture elettriche sò permesse di chjappà in a strada senza pagà l'impositu stradale? Se sì, perchè? Assumindu una utopia ambientalista (completamente insostenibile) induve più di 90% di tutte e vitture sò elettriche, induve serà a tassa per mantene a strada. andà vi vene da?Pudete aghjunghje chì à u costu di carica pùbblicu, ma a ghjente pò ancu aduprà pannelli solari in casa, o ancu 'agricoltura' generators diesel-run (senza tassa stradale).
Tuttu dipende di a ghjuridizione. Certi lochi paganu solu l'impositu di carburante. Certi paganu una tarifa di registrazione di u veiculu cum'è un supplementu di carburante.
À un certu puntu, alcuni di i modi in quale sti costi sò ricuperati averà bisognu di cambià. Mi piacerebbe vede un sistema ghjustu induve i tariffi sò basati nantu à u chilometru è u pesu di u veiculu, chì determina quant'è l'usura si mette nantu à a strada. .Un tributu di carbone nantu à u carburante pò esse più adattatu per u campu di ghjocu.
Tempu di post: 21-ghjugnu-2022