Sicondu China Automotive Network, u 28 di ghjugnu, i media stranieri anu signalatu chì l'Unione Europea hè sottumessa à pressioni per impone restrizioni à i veiculi elettrici chinesi per via di preoccupazioni chì i veiculi elettrici impurtati da a Cina entreranu in u mercatu europeu à una velocità è scala estremamente rapide, minaccendu a pruduzzione naziunale di veiculi elettrici in Europa.
I funzionari anziani di l'UE anu rivelatu chì u dipartimentu di prutezzione cummerciale di a Cummissione Europea, guidatu da u Chief Trade Enforcement Officer Denis Redonnet, sta discutendu se lancià una inchiesta chì permette à l'UE d'impone tariffe supplementari o restrizioni à i veiculi elettrici impurtati da a Cina. Questu hè ancu cunnisciutu cum'è inchiesta antidumping è compensatoria, è u primu batch di risultati di l'inchiesta serà annunziatu u 12 di lugliu. Questu significa chì se u dipartimentu cummerciale di l'UE determina in l'inchiesta chì certi prudutti sò sussidiati o venduti à prezzi inferiori à u costu, causendu danni à l'industria di l'UE, l'UE pò limità l'impurtazioni da paesi fora di l'UE.
Difficultà in a trasfurmazione di l'elettrificazione europea
In u 1886, a prima vittura di u mondu equipata cù un mutore à combustione interna, a Mercedes Benz 1, hè nata in Germania. In u 2035, 149 anni dopu, l'Unione Europea hà annunziatu ch'ella ùn venderebbe più vitture cù mutore à combustione interna, sunendu a campana à morte per e vitture à benzina.
In ferraghju di quest'annu, dopu à parechji dibattiti, malgradu l'uppusizione di i legislatori cunservatori, u più grande gruppu in Europa, u Parlamentu Europeu hà appruvatu ufficialmente a pruposta di piantà a vendita di novi veiculi à carburante in Europa da u 2035 cù 340 voti à favore, 279 voti contru è 21 astensioni.
In questu cuntestu, e grande cumpagnie automobilistiche europee anu iniziatu a so propria trasfurmazione di l'elettrificazione.
In maghju 2021, Ford Motor hà annunziatu durante u so Capital Markets Day chì a cumpagnia passerà cumpletamente à l'elettrificazione, cù e vendite di veiculi puramente elettrici chì rapprisentanu u 40% di e vendite totali da u 2030. Inoltre, Ford hà aumentatu e so spese cummerciale di elettrificazione à più di 30 miliardi di dollari da u 2025.
In marzu 2023, Volkswagen hà annunziatu ch'ella investirà 180 miliardi d'euri in i prossimi cinque anni, cumprese a pruduzzione di batterie, a digitalizazione in Cina è l'espansione di a so attività in America di u Nordu. Per u 2023, u Gruppu Volkswagen prevede chì u vulume tutale di consegna di automobili aumenterà à circa 9,5 milioni d'unità, cù un fatturatu di vendita chì righjunghjerà una crescita annuale da u 10% à u 15%.
Non solu què, Audi investirà ancu circa 18 miliardi d'euri in i campi di l'elettrificazione è di l'ibridi in i prossimi cinque anni. Si prevede chì da u 2030, e vendite di vitture di alta gamma in Cina aumenteranu à 5,8 milioni, di e quali 3,1 milioni saranu veiculi elettrici.
Tuttavia, u "turnu di l'elefante" ùn hè micca statu faciule. Ford si dirige versu licenziamenti per riduce i costi è mantene a cumpetitività in u mercatu di i veiculi elettrici. In aprile 2022, Ford Motor Company hà riduttu 580 posti di salariu è d'agenzia in i Stati Uniti per via di a ristrutturazione di l'imprese Ford Blue è Ford Model e; In aostu di u stessu annu, Ford Motor Company hà tagliatu altri 3000 impieghi pagati è cuntrattuali, principalmente in America di u Nordu è in India; In ghjennaghju di questu annu, Ford hà licenziatu circa 3200 impiegati in Europa, cumpresi finu à 2500 posti di sviluppu di prudutti è finu à 700 posti amministrativi, cù a regione tedesca a più affettata.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale09@cngreenscience.com
0086 19302815938
www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 23 di maghju di u 2024