Un rapportu recente da l'associu recente di l'automobile europea (Acea) afalcuisce l'urgenti necessanu una espansione significativa in u veiculu elettricu publicu (EV) a carica infrastruttura à traversu l'Unione Europea. In u 2023, l'au hà vistu l'aghjuntu di u 150.000 novi stazioni di carica publica, indettendu u Totale A Più di 630.000. Tuttavia, prughjetti di Alea chì per 2030, l'UE hà bisognu di 87 milioni di publicuStazioni di caricaPer scuntrà a dumanda di u cunsumadore. Questu richiede un aumentu annuali di 1,2 milioni di stazioni novi, una figura ottu volte più altu ch'è u numeru stallatu l'annu passatu.

U gap crescente trà ev vendite è carrastruttura di carica
"Carica sviluperatu Invistruttura hà ritrattunu Diverta l'inregurta in venditi per i vevolmi, elettrici, chì vale a difficultore," disse Sigorg de Diretoru di Acea. "Più impurtante, a scarica in a infrastruttura puderia allarda ancu più in u futuru, potenziale, sopraprire l'estommi di l'Argentina.
Sicondu u rapportu di l'Amaa sottolineà una realtà di a stark: mentre u cumitatu Europeu di 3,5 mesi, chì anu bisognu di circa à u 1230, chì avisa una destinazione anale, Acea avisa chì sta target hè corta. A dumanda di u cunsumadore per e stazioni di carica publica hè rapidamente esce di queste proiezioni. Da u 2017 à u 2023, a ince a rata di EV Vendite in l'UE hè stata tracci trè volte u ritmu di a stazione di carica.
Disparità in a distribuzione di stazione di carica
A distribuzione di e stazioni di carica publica in tuttu u UE hè notevale irregulare. Quasi dui terzi di e Stazioni di Charge di l'UE hè cuncentrata in solu trè paesi: Germania, Francia, e Paesi Bassi. Stu imbalanza sottolinee una correlazione trà infrastruttura cervecia carche è e vendite di novi veiculi elettrici. Germania, Francia, Paesi, Paesi Bassi, è Italia Ùn Vi Musica Un Ueu in Vendita EV ma din in u numeru di stazioni di carica dispunibule.
"Carica sviluperculu di infrastrucenza hà da consegnatu in un chiencu in vendita elettrica di i vevaggi à noi, chì hè una grande riguardante per noi", rinviatu di voce. "Più impurtante, a scarica in a infrastruttura puderia allarda ancu più in u futuru, potenziale, sopraprire l'estommi di l'Argentina.
U percorsu à 2030: Una chjama per l'investimentu acceleratu
Aonte u pupazioni trà infrastruttura è u numeru di crescita di iurs, Amua anu bisognu di un totale di e stazioni di carica pica di 83. Questa hè una sala significativa di i tassi impurtanti, evidenzializanti a necessità di l'investimentu acceleratu in infrastruttura pubblica.
"Se ciamu per chjude u sviluppu trà di sviluppu di infrastruttu è u numeru di veiculi elettrici, per a appartene l'd'investimentu in infrastruttura carcenciu publica," depite enfatizati.
Cunclusione: Incuntrà a Sfida
A chjama per 8,8 milioni di stazioni di carica publica per 2030 hè una chjama di clarion per u passu significativamente i so sforzi. Incuntrà stu scopu ùn hè micca solu di guardà u Pace cun Vendita di u Vejochju Elettricu, ma hè ancu cruciale per rializà l'obiettivi ambientali più largu. Invernu migliuratu è di i pianificazione strategiche sò essenziali per assicurà chì a cargare infrastruttura mantene cù l'adorazione rapida di i veiculi elettrici è di cuntribuisce à un fusciu sustinuibule.
Cù stu scopu ambiziosu, u focus deve esse trasfurmendu per assicurà di distribuzione edificabile di stazioni di carru, indumentu di a rivolta, è indirizzunendu a esumazione di u cunsumu crescente. A strada à u 2030 hè chjaru: un sforzu sustanziale è sustinutu hè necessariu per custruisce una rete affidabile è accessibile in l'UE.
Cuntatta ci:
Per cunsultazione persunalizata è dumanda nantu à e nostre Soluzioni di carica, per piacè cuntattate Lesley:
EMAIL:sale03@cngreenscience.com
Telefono: 0086 19158819659 (WeCat è Whatsapp)
Sichuan Green Science & Tecnulugia Ltd., Co.
www.ccngreenscience.com
Tempu post: Ghjugnu-16-2024