Un rapportu recente di l'Associazione Europea di i Custruttori d'Automobile (ACEA) mette in risaltu u bisognu urgente di una espansione significativa di l'infrastruttura di ricarica di veiculi elettrici publichi (VE) in tutta l'Unione Europea. In u 2023, l'UE hà vistu l'aghjunta di più di 150 000 nuove stazioni di ricarica publiche, purtendu u totale à più di 630 000. Tuttavia, l'ACEA prevede chì, da u 2030, l'UE averà bisognu di 8,8 milioni di stazioni di ricarica publiche.stazioni di ricaricaper risponde à a dumanda di i cunsumatori. Questu richiede un aumentu annuale di 1,2 milioni di nuove stazioni, una cifra ottu volte più alta di u numeru installatu l'annu scorsu.

U crescente divariu trà e vendite di veiculi elettrici è l'infrastruttura di ricarica
«U sviluppu di l'infrastrutture di ricarica hè statu in ritardu rispetto à l'aumentu di e vendite di veiculi elettrici in l'ultimi anni, ciò chì hè una questione di grande preoccupazione per noi», hà dettu Sigrid de Vries, Direttrice Generale di l'ACEA. «Ancu più impurtante, a carenza di infrastrutture di ricarica puderia allargassi ancu di più in u futuru, superendu potenzialmente di gran lunga e stime di a Cummissione Europea».
Sicondu Reuters, u rapportu di l'ACEA sottolinea una cruda realità: mentre a Cummissione Europea hà per scopu di ghjunghje à 3,5 milioni di stazioni di ricarica publiche da u 2030, ciò chì richiede l'aghjunta di circa 410 000 nuove stazioni ogni annu, l'ACEA avverte chì questu scopu ùn hè micca riesciutu. A dumanda di i cunsumatori per e stazioni di ricarica publiche supera rapidamente queste previsioni. Da u 2017 à u 2023, u ritmu di crescita di e vendite di veiculi elettrici in l'UE hè statu trè volte u ritmu di l'installazioni di stazioni di ricarica.
Disparità in a distribuzione di e stazioni di ricarica
A distribuzione di e stazioni di ricarica publiche in tutta l'UE hè particularmente irregulare. Quasi dui terzi di e stazioni di ricarica di l'UE sò cuncentrate in solu trè paesi: Germania, Francia è Paesi Bassi. Stu squilibriu sottolinea una currelazione trà una robusta infrastruttura di ricarica è e vendite di novi veiculi elettrici. Germania, Francia, Paesi Bassi è Italia ùn sò micca solu in testa à l'UE per e vendite di veiculi elettrici, ma ancu per u numeru di stazioni di ricarica dispunibili.
«U sviluppu di l'infrastrutture di ricarica hè statu in ritardu rispetto à l'aumentu di e vendite di veiculi elettrici in l'ultimi anni, ciò chì hè una questione di grande preoccupazione per noi», hà ribaditu de Vries. «Ancu più impurtante, a carenza di infrastrutture di ricarica puderia allargassi ancu di più in u futuru, superendu potenzialmente di gran lunga e stime di a Cummissione Europea».
A strada versu u 2030: Un appellu per investimenti accelerati
Per colmà u fossu trà l'infrastruttura è u numeru crescente di veiculi elettrici, l'ACEA prevede chì, da u 2030, l'UE averà bisognu di un totale di 8,8 milioni di stazioni di ricarica publiche, chì equivalenu à un aumentu annuale di 1,2 milioni di stazioni. Questu hè un saltu significativu rispetto à i tassi d'installazione attuali, chì mette in risaltu a necessità di investimenti accelerati in infrastrutture di ricarica publiche.
"Sè vulemu chjude u fossu trà u sviluppu di l'infrastrutture è u numeru crescente di veiculi elettrichi, ottenendu cusì l'ambiziosi obiettivi di riduzione di CO2 di l'Europa, duvemu accelerà l'investimentu in l'infrastrutture di ricarica publica", hà enfatizatu de Vries.
Cunclusione: Affrontà a sfida
A dumanda di 8,8 milioni di stazioni di ricarica publiche da u 2030 hè un appellu chjaru per chì l'UE intensifichi significativamente i so sforzi. Raggiungere questu scopu ùn significa micca solu tene u passu cù e vendite di veiculi elettrici, ma hè ancu cruciale per ghjunghje à l'ubbiettivi ambientali più ampi stabiliti da l'Unione Europea. Un investimentu rinfurzatu è una pianificazione strategica sò essenziali per assicurà chì l'infrastruttura di ricarica stia à u passu cù a rapida adozione di i veiculi elettrici, furnendu u sustegnu necessariu à i cunsumatori è cuntribuendu à un futuru sustenibile.
Cù questu scopu ambiziosu in mente, l'attenzione deve esse focalizzata nantu à assicurà una distribuzione equa di e stazioni di ricarica, investimenti robusti in infrastrutture è risponde à a crescente dumanda di i cunsumatori. A strada per u 2030 hè chjara: hè necessariu un sforzu sustanziale è sustinutu per custruisce una rete di ricarica di veiculi elettrici affidabile è accessibile in tutta l'UE.
Cuntatta ci:
Per cunsultazioni persunalizate è dumande nantu à e nostre suluzioni di carica, cuntattate Lesley:
E-mail:sale03@cngreenscience.com
Telefunu: 0086 19158819659 (Wechat è Whatsapp)
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 16 di ghjugnu 2024