Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

L'Europa è a Cina averanu bisognu di più di 150 milioni di stazioni di ricarica da u 2035

Recentemente, PwC hà publicatu u so rapportu "Electric Vehicle Charging Market Outlook", chì mette in risaltu a crescente dumanda di infrastrutture di ricarica in Europa è in Cina, postu chì i veiculi elettrici (EV) diventanu più pupulari.U rapportu prevede chì da u 2035, l'Europa è a Cina averanu bisognu di più di 150 milionistazioni di ricaricaè circa 54 000 stazioni di scambiu di batterie.Questa previsione sottolinea l'immensu putenziale di u futuru mercatu di i veiculi elettrici è l'impurtanza critica di custruisce l'infrastruttura necessaria.

Ci vole più di 150 milioni di stazioni di ricarica1

U rapportu indica chì, da u 2035, a pruporzione di veiculi elettrichi ligeri (menu di sei tunnellate) in Europa è in Cina duveria ghjunghje trà u 36% è u 49%, mentre chì a pruporzione di veiculi elettrichi medii è pesanti (più di sei tunnellate) serà trà u 22% è u 26%. In Europa, u tassu di penetrazione di e vendite di novi veiculi elettrichi ligeri è medii/pesanti duveria ghjunghje rispettivamente à u 96% è à u 62%. In Cina, spinta da l'ubbiettivi di "doppiu carbone", si prevede chì sti tassi ghjunghjenu rispettivamente à u 78% è à u 41%.

Harald Wimmer, u capu mundiale di l'automobile di PwC, hà indicatu chì l'attuale mercatu europeu hè principalmente guidatu da vitture di passageri di segmentu B è C di prezzu mediu, è chì più novi mudelli di veiculi elettrici saranu lanciati è prudutti in massa in u futuru. Hà suggeritu chì l'industria europea di i veiculi elettrici duveria fucalizza si nantu à quattru aree chjave: accelerà u sviluppu è u lanciu di mudelli di veiculi elettrici accessibili è diversi, riduce e preoccupazioni riguardu u valore residuale è u mercatu di i veiculi elettrici di seconda manu, allargà a rete di ricarica per migliurà a cunvenienza è migliurà l'esperienza di ricarica di l'utente, in particulare in quantu à u costu.

U rapportu stima ancu chì, da u 2035, a dumanda di carica in Europa è in Cina righjungerà rispettivamente più di 400 TWh è 780 TWh. In Europa, u 75% di a dumanda di carica per i veiculi medii è pesanti serà soddisfatta da imprese private dedicate.stazioni di ricarica, mentre chì in Cina, e stazioni di ricarica private dedicate è di scambiu di batterie domineranu u mercatu, coprendu rispettivamente u 29% è u 56% di a dumanda d'elettricità. Ancu s'è a ricarica cablata ferma a tecnulugia principale, u scambiu di batterie hè digià statu applicatu in u settore di i veiculi di passageri in Cina è mostra un putenziale per i camion pesanti.

Ci vole più di 150 milioni di stazioni di ricarica2

A catena di valore di a carica di i veiculi elettrici include sei fonti principali di ricavi: hardware di carica, software di carica, situ è ​​​​assi, furnimentu di elettricità, servizii ligati à a carica è servizii di software à valore aghjuntu. PwC hà prupostu sette strategie per cumpete in u mercatu di a carica di i veiculi elettrici:

1. Vende u più numeru pussibule di dispositivi di carica attraversu diversi canali è ottene redditività attraversu un marketing intelligente in tuttu u ciclu di vita di l'attivu.
2. Aumentà a penetrazione di l'ultimu software in i dispusitivi installati è fucalizza nantu à l'usu è a tarifa integrata.
3. Generà entrate affittendu siti à operatori di rete di ricarica, utilizendu u tempu di parcheghju di i cunsumatori è esplorendu mudelli di pruprietà spartuta.
4. Installà u più numeru pussibule di stazioni di ricarica è furnisce assistenza à i clienti è servizii di manutenzione di l'hardware.
5. À misura chì u mercatu matura, ottene una spartera di i rivenuti sustenibile da i participanti esistenti è l'utilizatori finali per mezu di l'integrazione di u software.
6. Offre suluzioni cumplete di carica per aiutà i pruprietarii terrieri à monetizà e so pruprietà.
7. Assicurà u più grande numeru pussibule di siti di ricarica per massimizà u flussu di elettricità mantenendu a redditività di a rete di ricarica è cuntrullendu i costi di serviziu.

Jin Jun, capu di l'industria automobilistica cinese di PwC, hà dichjaratu chì a ricarica di i veiculi elettrici pò ghjucà un rolu in un ecosistema più largu, sbloccendu ulteriormente u valore di a ricarica.Stazioni di ricarica per veiculi elettricis'integrerà sempre di più cù u almacenamentu d'energia distribuitu è ​​a rete, ottimizendu in una rete energetica più larga è esplorendu u mercatu in evoluzione di a flessibilità energetica. PwC collaborerà cù i clienti in l'industria di a carica è di u scambiu di batterie per esplorà opportunità di crescita di i profitti in u mercatu in rapida espansione è cumpetitivu.

Cuntatta ci:

Per cunsultazioni persunalizate è dumande nantu à e nostre suluzioni di carica, cuntattateLesley:

E-mail:sale03@cngreenscience.com

Telefunu: 0086 19158819659 (Wechat è Whatsapp)

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

www.cngreenscience.com


Data di publicazione: 30 di maghju di u 2024