Data: [Data attuale]
Locu: [ Leader Business Times ]
1. Norme di l'interfaccia di carica: L'Europa esige chì e pile di carica supportinu l'interfacce di carica standard europee, vale à dì u Tipu 2 (Mennekes) o Combo 2 (CCS). Queste interfacce sò adatte per a maiò parte di i veiculi elettrichi.
2. Putenza di carica: L'Europa esige chì e pile di carica abbianu una putenza di carica elevata per risponde à i bisogni di carica rapida di i veiculi elettrichi. Attualmente, a putenza di e pile di carica rapida hè generalmente trà 50 kilowatt è 350 kilowatt.
3. Interoperabilità di a rete di ricarica: L'Europa incuragisce l'operatori di pile di ricarica à ottene l'interoperabilità, chì permette à e pile di ricarica di diverse marche di caricarsi trà di elle. Questu pò migliurà a comodità di l'utente è stimulà u sviluppu di e rete di ricarica di veiculi elettrici.
4. Requisiti di funzione intelligente: L'Europa richiede chì e pile di carica appena installate abbianu funzioni intelligenti, cumprese u monitoraghju è u cuntrollu in tempu reale, l'operazione remota, i sistemi di pagamentu, a gestione di l'infurmazioni di l'utente, ecc. Queste caratteristiche ponu migliurà l'efficienza è l'esperienza di l'utente di e pile di carica.
5. A dispusizione è a dispunibilità di e pile di ricarica: L'Europa richiede dunque a custruzzione di più pile di ricarica in spazii publichi è lochi publichi cum'è i parcheggi aziendali, è garantisce chì e pile di ricarica sianu faciuli d'accessu è dispunibili.
Attenti, sti requisiti ponu cambià cù u tempu, è hè cunsigliatu di verificà l'ultime leggi è regulamenti pertinenti prima di utilizà una pila di carica.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 20 di nuvembre di u 2023