• Eunice: +86 19158819831

banner

nutizie

"E stazioni di ricarica EV aumentanu di 7% in 2023"

Mentre chì certi costruttori di l'automobili in i Stati Uniti ponu rallentà a produzzione di veiculi elettrici (EV), un avanzamentu significativu in l'infrastruttura di carica si sviluppa rapidamente, affruntendu un ostaculu chjave per l'adopzione generalizata di EV.

Sicondu un analisi da Bloomberg Green di e dati federali, quasi 600 stazioni di ricarica rapida pubbliche sò state attivate per i cunduttori di i Stati Uniti in u primu trimestre di questu annu, marchendu un aumentu di 7,6% da a fine di u 2023. Attualmente, ci sò vicinu à 8 200 rapidu. - ricarica stazioni EV in tuttu u paese, equivale à circa una stazione per ogni 15 stazioni di benzina. Tesla conta un pocu più di un quartu di sti stazioni.

Chris Ahn, capu di cunsultazione di l'elettrificazione in Deloitte, hà rimarcatu: "A dumanda di EV hè rallentata, ma ùn si ferma micca. Ùn ci sò assai spazii senza infrastruttura di carica. Parechji sfidi di locu sò stati risolti ".

asd

Parzialmente guidanu l'aumentu di u primu trimestre in u sviluppu di l'infrastruttura hè u prugramma Naziunale di Infrastruttura di Veiculi Elettrici Naziunale di l'amministrazione Biden, una iniziativa di $ 5 miliardi destinata à affruntà i lacune rimanenti in a rete di carica. Recentemente, u finanziamentu federale hà permessu l'attivazione di una stazione di ricarica rapida in u Kahului Park & ​​Ride in Maui è un altru fora di u Supermercatu Hannaford in Rockland, Maine.

Cume i stati cumincianu à utilizà i fondi attribuiti, i cunduttori americani ponu anticipà una onda di aperture di stazioni di carica simili. Attualmente, però, a crescita di stazioni di ricarica hè principalmente alimentata da e forze di u mercatu. A prevalenza crescente di i veiculi elettrici nantu à e strade aumenta a viabilità ecunomica di l'operatori di rete di carica. In cunseguenza, sti operatori allarganu a so infrastruttura è avvicinanu a prufittuità.

BloombergNEF predice chì i rivenuti annuali glubale da a carica publica ghjunghjeranu à $ 127 miliardi da u 2030, cù Tesla prevista per cuntà $ 7,4 miliardi di quella somma.

"Avemu avvicinendu u puntu induve parechje di queste stazioni di ricarica diventanu prufittuali", hà dettu Philipp Kampshoff, capu di u Centru di McKinsey per a Mobilità Futura. "Avà, ci hè un percorsu chjaru in avanti, rendendu più scalabilità sensu".

Kampshoff anticipa chì a prossima onda di cumpratori di EV includerà più abitanti di l'appartamenti chì si basanu assai in stazioni di ricarica pubbliche piuttostu cà suluzioni di carica di casa.

I rivenditori cuntribuiscenu ancu à l'aumentu di l'infrastruttura di carica installendu caricatori in i so locu, offrendu à i clienti a cunvenzione di carica mentre pranzi. In u primu trimestre solu, dece caricatori sò stati installati in i magazzini di cunvenzione di Buc-ee, è altri nove in i punti di vendita Wawa.

Grazie à questi sforzi, u paisaghju di carica publica in i Stati Uniti si estende oltre e regioni costiere. Indiana, per esempiu, hà aghjustatu 16 stazioni di ricarica rapida nova trà ghjennaghju è aprile. In listessu modu, Missouri è Tennessee anu inauguratu 13 stazioni novi, mentre chì l'Alabama hà introduttu 11 punti di carica supplementari.

Malgradu a crescita di l'infrastruttura di carica publica, i EVs sò sempre in lotta cù a percepzione di una dispunibilità inadeguata di carica, secondu Samantha Houston, analista senior di veiculi in l'Unione di Scientisti Concerned. "Ci hè spessu un ritardu trà quandu l'infrastruttura di carica hè stabilita è visibile, è quandu a percepzione publica si allinea cun ella", spiegò. "In certe regioni di u paese, a visibilità di l'infrastruttura di carica resta una sfida".

Cuntatta ci:

Per cunsultazioni persunalizati è dumande nantu à e nostre soluzioni di carica, cuntattate Lesley:

E-mail:sale03@cngreenscience.com

Telefono: 0086 19158819659 (Wechat è Whatsapp)

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

www.cngreenscience.com


Tempu di post: May-04-2024