• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

"Le stazioni di ricarica EV vedenu un usu aumentatu è a prufittuità in i Stati Uniti"

E stazioni di carica di i veiculi elettrici (EV) sò infine cugliendu i benefici di l'adopzione crescente di EV in i Stati Uniti. Sicondu i dati da Stable Auto Corp., l'utilizazione media di stazioni di ricarica rapida non Tesla duppiò da 9% in ghjennaghju à 18% in dicembre di l'annu passatu. Questa crescita di l'usu indica chì e stazioni di ricarica sò diventate prufittuali, postu chì anu da esse aduprate attivamente circa 15% di u tempu per fà un prufittu.

Brendan Jones, CEO di Blink Charging Co., chì opera 5,600 stazioni di ricarica in i Stati Uniti, hà nutatu l'aumentu notevuli di a penetrazione di u mercatu EV. Ancu s'è u mercatu ferma à una penetrazione di 8%, ùn ci sarà micca abbastanza infrastruttura di carica per risponde à a dumanda. Questa crescita di l'utilizazione hà incitatu numerosi stazioni di carica à diventà prufittuamente per a prima volta.

A situazione marca una tappa impurtante per l'industria. Cathy Zoi, ex CEO di EVgo Inc., hà spressu u so ottimisimu durante una chjama di earnings, affirmannu chì a prufittuità di e rete di carica hè più forte chì mai. EVgo, cù circa 1,000 stazioni in i Stati Uniti, avia quasi un terzu di e so stazioni chì operanu almenu 20% di u tempu in settembre.

a

A carica di l'EV hà affruntatu sfide per una mancanza di infrastruttura è l'adopzione lenta di EV. Tuttavia, u prugramma National Electric Vehicle Formula Infrastructure (NEVI), chì distribuisce $ 5 miliardi in finanziamentu federale, hà u scopu di assicurà chì una stazione publica di ricarica rapida esiste almenu ogni 50 chilometri longu i principali rotte di viaghju. Questa iniziativa, cumminata cù 1,100 stazioni di ricarica rapida pubbliche novi aghjunte in a seconda mità di l'annu passatu, hà avvicinatu i Stati Uniti à ottene a parità trà l'infrastruttura di carica EV è u numeru di EV in strada.

Stati cum'è Connecticut, Illinois è Nevada anu digià superatu a media naziunale per i tassi d'utilizazione di i caricatori. L'Illinois vanta u tassu mediu più altu à 26%. Malgradu l'aumentu di e stazioni di carica, u so usu hè cresciutu, chì indica chì l'adopzione EV supera l'espansione di l'infrastruttura.

Mentre chì e stazioni di ricarica anu da ghjunghje à circa u 15% di l'utilizazione per esse prufittuali, una volta chì l'utilizazione si avvicina à u 30%, pò purtà à a congestione è a lagnanza di i cunduttori. Tuttavia, l'ecunumia mejorata di e rete di ricarica, alimentata da un usu aumentatu è un finanziamentu federale, incuraghjerà a custruzzione di più stazioni di ricarica, guidandu più l'adopzione EV.

Stable Auto, una startup di San Francisco, analizeghja diversi fattori per determinà i lochi adattati per i caricatori veloci. Cù u so mudellu chì dà u lume verde à più siti, a dispunibilità di lochi attrattivi per stazioni di carica hè prevista per aumentà. Inoltre, a decisione di Tesla d'apre a so rete Supercharger à altri produttori di l'auto espansione l'opzioni di carica. Tesla opera attualmente più di un quartu di tutte e stazioni di ricarica rapida di i Stati Uniti, cù circa dui terzi di tutti i cordi cuncepiti specificamente per i veiculi Tesla.

Siccomu l'infrastruttura di ricarica EV cuntinueghja à cresce è a prufittuità diventa più evidenti, l'industria hè pronta à risponde à a crescente dumanda di opzioni di carica convenienti è accessibili, accelerà a transizione à a mobilità elettrica in i Stati Uniti.

Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale03@cngreenscience.com
0086 19158819659
www.cngreenscience.com


Tempu di Postu: 22-Mar-2024