In un muvimentu versu a prumuzione di u trasportu verde, una fabbrica di punta hà svelatu a so ultima innovazione in l'infrastruttura di ricarica di veiculi elettrici (VE). A fabbrica hà sviluppatu un caricatore per auto cù stazione di ricarica DC di 60 kW 380 V, equipatu cù una pila di ricarica CCS2 standard UE, cuncipitu per risponde à a crescente dumanda di suluzioni di ricarica convenienti è efficienti.
A pila di carica CCS2 hè un passu avanti significativu in u paisaghju di a tecnulugia di carica. Cù a so alta putenza è a cumpatibilità cù diversi mudelli di veiculi elettrici, offre una sperienza di carica più rapida è più affidabile per i pruprietarii di vitture elettriche. Sta pila di carica rispetta u standard europeu per CCS2, assicurendu a cumpatibilità è l'interoperabilità trà diverse rete di carica.
A putenza nominale di 60 kW di a stazione di ricarica assicura un prucessu di ricarica rapidu, chì permette à i pruprietarii di veiculi elettrici di ricarica i so veiculi in un tempu più cortu. Questa putenza robusta hè cruciale sia per i pruprietarii individuali di veiculi elettrici sia per l'operatori di flotte chì cercanu constantemente opzioni di ricarica efficienti per riduce i tempi di inattività.
L'introduzione di a pila di ricarica CCS2 standard di l'UE hè una realizazione rivoluzionaria per a fabbrica, postu chì espande l'offerta di infrastrutture di ricarica per veiculi elettrici è prumove l'adopzione di veiculi elettrici. Questa mossa s'allinea cù i sforzi mundiali per riduce l'emissioni di carbone è luttà contr'à u cambiamentu climaticu.
A cumpatibilità di a stazione di ricarica cù u standard UE CCS2 riflette l'impegnu di a fabbrica à furnisce una sperienza di ricarica simplificata per l'utilizatori europei di veiculi elettrichi. Questu ùn solu migliurà a cunvenienza per i pruprietarii di veiculi elettrichi, ma cuntribuisce ancu à u sviluppu di una rete di ricarica elettrica cumpleta è interconnessa in tuttu u cuntinente.
Inoltre, a dedizione di a fabbrica à pruduce apparecchiature di carica di alta qualità garantisce a sicurezza è l'affidabilità di u prucessu di carica. Cù misure rigorose di cuntrollu di qualità in piazza, i clienti ponu fidà si di a CCS2 Charging Pile per furnisce una carica consistente è sicura per i so veiculi elettrici.
L'investimentu di a fabbrica in suluzioni avanzate di ricarica di veiculi elettrici hè una testimonianza di u so impegnu per a sustenibilità è l'avvene di i trasporti. Offrendu tecnulugia d'avanguardia è aderendu à i standard di l'industria, a fabbrica hà u scopu di ghjucà un rolu cruciale in a transizione versu una mobilità più pulita è più verde.
In cunclusione, l'introduzione di a stazione di carica per vitture DC 60kw 380v di a fabbrica cù a pila di carica CCS2 standard UE rapprisenta una tappa significativa in u sviluppu di l'infrastruttura di carica avanzata per veiculi elettrici. Questa innovazione cuntribuirà à l'adopzione più larga di veiculi elettrici è faciliterà un paisaghju di trasportu più verde.
Sichuan Green Science & Technology Co., Ltd.
0086 19158819831
Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2024