A Francia hà annunziatu piani per investisce 200 milioni d'euri supplementari per accelerà u sviluppu di stazioni di ricarica elettrica in tuttu u paese, secondu u ministru di i Trasporti Clément Beaune. A Francia hè attualmente u secondu paese megliu equipatu in Europa, cù 110 000 terminali di ricarica publichi installati, un aumentu quadruplicatu in quattru anni. Tuttavia, solu u 10% di sti terminali sò di ricarica rapida, ciò chì hè cruciale per incuragisce l'automobilisti à passà da i motori à combustione interna à i veiculi elettrici.
U novu investimentu hà per scopu d'accelerà u spiegamentu di e stazioni di ricarica, cuncentrandosi in particulare nantu à l'infrastrutture di ricarica rapida. U presidente francese Emmanuel Macron hà fissatu l'ubbiettivu di avè 400 000 terminali di ricarica publichi in u paese da u 2030. In listessu tempu, si prevede chì u numeru di veiculi elettrichi aumenterà di dece volte à 13 milioni da u 2030, secondu e pruiezioni di Avere, una urganizazione chì prumove l'usu di veiculi elettrichi è ibridi.
U pacchettu di 200 milioni d'euri sustenerà u sviluppu di stazioni di ricarica rapida, installazioni in alloggi cullettivi, stazioni di ricarica in strada è stazioni di ricarica per veiculi pesanti. Inoltre, u bonus ecologicu offertu à i cunduttori à bassu redditu per cumprà un veiculu elettricu, attualmente fissatu à 7.000 euri, serà aumentatu, ancu s'è l'importo specificu ùn hè ancu statu decisu. U creditu d'imposta per l'installazioni di terminali di ricarica in casa serà ancu aumentatu da 300 à 500 euri.
Inoltre, u ministeru prevede di pubblicà decreti chì delineanu e regule per un sistema di leasing suciale in i prossimi ghjorni. Stu sistema permetterà à i cunduttori à bassu redditu di cumprà vitture elettriche per 100 € à u mese. Altre misure, cumprese incentivi fiscali per e cumpagnie per adattà i veiculi à combustione interna cù motori elettrichi o à idrogenu, sò ancu in corsu.
Queste iniziative riflettenu l'impegnu di a Francia per accelerà l'adopzione di veiculi elettrichi è stabilisce una infrastruttura di ricarica cumpleta in tuttu u paese. Investendu in stazioni di ricarica, aumentendu l'incentivi è implementendu politiche di sustegnu, a Francia hà u scopu di guidà a transizione versu un sistema di trasportu più verde è più sustenibile.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 02-Mar-2024