Maui, Hawaii - In un sviluppu eccitante per l'infrastruttura di i veiculi elettrichi (VE), Hawaii hà recentemente lanciatu a so prima stazione di ricarica VE di u Programma Naziunale di Infrastruttura di Veiculi Elettrici (NEVI). Questa tappa impurtante face di Hawaii u quartu statu, dopu à Ohio, New York è Pennsylvania, à introduce à u publicu una stazione di ricarica rapida DC finanziata da NEVI.
A stazione di ricarica appena operativa si trova in u parcheghju Kahuui Park & Ride vicinu à l'intersezione di Kuihelani è Puunene Avenue in Maui. Hà quattru caricatori rapidi EV Connect 150 kW DC dotati di porte CCS è CHAdeMO. Mentre chì i Tesla ponu ancu caricare in questa stazione, necessitanu sempre l'usu di adattatori NACS.
A cuncepzione è a custruzzione di a prima stazione di ricarica NEVI EV di Hawaii hà righjuntu 3 milioni di dollari, cù 2,4 milioni di dollari furniti da fondi federali è 600 000 dollari da u fondu di l'autostrade statali.
U statu hà previstu d'installà 10 altri caricatori rapidi DC finanziati da NEVI, cù u prossimu previstu per apre à Aloha Tower in Oahu sottu a gestione di u Dipartimentu di i Trasporti di Hawaii (DOT). U DOT gestisce attualmente una flotta di 43 Tesla è 45 Ford F-150 Lightning, cù piani per espande ulteriormente.
U prugramma federale NEVI, finanziatu da a Legge Bipartisan nantu à l'Infrastrutture, hà assignatu 5 miliardi di dollari in cinque anni per aiutà i stati americani à stabilisce una rete di stazioni di ricarica per veiculi elettrichi longu i Corridoi di Carburante Alternativi designati, cumposti da autostrade è autostrade principali.
In cunfurmità cù u prugramma NEVI, e stazioni di ricarica EV devenu esse dispunibili in un raghju di 50 chilometri è in un raghju di un chilometru di viaghju da u Corridoiu di Carburante Alternativu. L'isula di Maui, cù una superficia di 735 chilometri quadrati è dimensioni di 48 chilometri di lunghezza è 26 chilometri di larghezza, risponde à questi criteri.
E stazioni di ricarica NEVI EV devenu avè almenu quattru porte, capaci di caricà simultaneamente quattru EV à 150 kilowatt (kW) ognunu, cù una capacità totale di putenza di a stazione di 600 kW o più. Sò ancu ubligati à furnisce accessibilità publica 24 ore su 24 è offre servizii vicini cum'è bagni, opzioni di ristorazione è bevande, è rifugi.
U Kahului Park & Ride hè statu sceltu cum'è u primu situ per a stazione di ricarica NEVI EV di Hawaii per via di a so accessibilità 24 ore su 24 è a vicinanza à i Maui Alternative Fuel Corridors. Finu à u 10 di marzu, a ricarica à a stazione hè gratuita.
Sicondu l'Uffiziu Cumunu di l'Energia è di i Trasporti di i Stati Uniti, à u 16 di ferraghju, ci sò più di 170 000 punti di ricarica publichi dispunibili in tuttu u paese, cù una media di 900 novi caricatori installati ogni settimana. L'espansione costante di l'infrastruttura di ricarica di i veiculi elettrici mostra l'impegnu di u paese à facilità a crescita di i veiculi elettrici è à riduce a dipendenza da i combustibili fossili tradiziunali.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 08 marzu 2024