I punti di dulore in a cummercializazione di i veiculi à nova energia esistenu sempre, è e pile di carica rapida DC ponu risponde à a dumanda di rifornimentu energeticu rapidu. A pupularità di i veiculi à nova energia hè limitata da punti di dulore principali cum'è a durata di a batteria è l'ansietà di carica. In risposta à i prublemi sopra menzionati, i principali pruduttori continuanu à sviluppà a tecnulugia di e batterie è rispondenu à l'ansietà di u mercatu installendu batterie supplementari. Tuttavia, postu chì hè difficiule di ottene scoperte tecnologiche sustanziali in e prestazioni di e batterie di putenza à cortu termine, hè difficiule di ottene un aumentu significativu di u chilometraggio cù una sola carica rapidamente. Ancu s'è l'installazione di batterie supplementari pò risolve u prublema di l'ansietà di l'autonomia di certi cunsumatori à cortu termine, u so effettu secundariu hè un aumentu di u tempu di carica. U tempu di carica hè ligatu à a capacità di a batteria è à a putenza di carica. Più grande hè a capacità di a batteria, più alta hè l'autonomia di crociera è più longu hè u tempu di carica necessariu senza aumentà a putenza di carica. In paragone cù e pile AC, e pile di carica rapida DC ponu caricà a batteria più velocemente, riducendu cusì u tempu di carica, migliurendu l'efficienza di carica è rispondendu à i bisogni di i pruprietarii di vitture per un rifornimentu energeticu rapidu.
Cù a tendenza di e stazioni di carica rapida DC chì rimpiazzanu e stazioni di carica lenta AC, l'OBC hè diventatu u principale trà e cumpagnie di vitture. Attualmente, ci sò dui modi per caricà i veiculi elettrici: unu hè attraversu u portu di "carica rapida", chì usa una pila DC per caricà direttamente a batteria di putenza; l'altru hè attraversu u portu di carica AC, chì hè u portu di "carica lenta", chì richiede u veiculu. Dopu chì l'OBC internu esegue u trasformatore è a rettifica, hè emessu per caricà u veiculu elettricu. Tuttavia, cum'è e pile di carica rapida DC rimpiazzanu gradualmente e pile di carica lenta AC, alcune cumpagnie di vitture stanu gradualmente pruvendu à annullà u portu di carica AC. Per esempiu, NIO ET7 hà annullatu u portu di carica AC, lascendu solu un portu di carica DC è abbandunendu direttamente l'OBC. Eliminà l'OBC pò riduce u pesu di u veiculu è riduce u costu di i veiculi elettrici. A tendenza di annullà i porti di carica AC ùn solu riducerà u pesu di u veiculu, ma ancu riducerà i costi nascosti cum'è i ligami di prova di i veiculi, i cicli di prova è l'investimenti in u sviluppu di mudelli, chì ponu riduce ulteriormente u prezzu di vendita di i veiculi elettrici. Inoltre, postu chì u prezzu di mantenimentu di OBC hè significativamente più altu ch'è quellu di e pile di carica DC esterne, l'annullamentu di OBC riducerà praticamente i costi successivi d'usu di l'auto di i cunsumatori.
Ci sò attualmente duie strade per a tecnulugia di carica rapida d'alta putenza: a carica rapida d'alta corrente è a carica rapida d'alta tensione. In risposta à prublemi cum'è l'infrastruttura di carica imperfetta è a velocità di carica lenta, a suluzione tecnica principale in l'industria hè a carica rapida DC d'alta putenza. Attualmente, sia i veiculi sia e pile anu righjuntu una grande scala, è a putenza di a modalità di carica rapida DC dispunibule hè generalmente 60-120KW. Per accurtà ulteriormente u tempu di carica, ci sò duie direzzione di sviluppu in u futuru. Una hè a carica rapida DC d'alta corrente, è l'altra hè a carica rapida DC d'alta tensione. U principiu hè di aumentà ulteriormente a putenza di carica aumentendu a corrente o aumentendu a tensione.
A difficultà di a tecnulugia di carica rapida à alta corrente reside in i so elevati requisiti di dissipazione di u calore. Tesla hè una sucietà rappresentativa di suluzioni di carica rapida CC à alta corrente. A causa di a catena di furnimentu d'alta tensione immatura in a fase iniziale, Tesla hà sceltu di mantene a piattaforma di tensione di u veiculu invariata è di utilizà CC à alta corrente per ottene una carica rapida. U supercharger V3 di Tesla hà una corrente di uscita massima di quasi 520A è una putenza di carica massima di 250kW. Tuttavia, u svantaghju di a tecnulugia di carica rapida à alta corrente hè chì pò ottene solu una carica di putenza massima in cundizioni di 10-30% SOC. Quandu si carica à 30-90% SOC, paragunatu à a pila di carica Tesla V2 (corrente di uscita massima 330A, putenza massima 150kW), i vantaghji ùn sò micca evidenti. Inoltre, a tecnulugia di alta corrente ùn pò ancu risponde à i bisogni di a carica 4C. Per ottene a carica 4C, hè sempre necessariu aduttà un'architettura à alta tensione. Siccomu u pruduttu genera assai calore durante a carica à alta corrente, per via di cunsiderazioni di sicurezza di a batteria, u so cuncepimentu internu è a so tecnulugia richiedenu una dissipazione di calore estremamente alta, ciò chì porterà ancu à un inevitabile aumentu di i costi.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2023