Una stazione di ricarica EV superveloce di 180 kW d'avanguardia per autostrada hè stata recentemente presentata. Sta stazione di ricarica hè stata specificamente cuncipita per risponde à a crescente dumanda di caricabatterie per autobus elettrici in i sistemi di trasportu publicu. Cù putenze chì varianu da 60 kW à un impressiunante 180 kW, stu puntu di ricarica prumesse un'esperienza di ricarica rapida è affidabile per l'autobus elettrici.
L'inaugurazione di sta stazione di ricarica hè un passu significativu in a prumuzione di un trasportu publicu sustenibile è ecologicu. Mentre e cità s'impegnanu à riduce a so impronta di carbone, l'autobus elettrichi sò diventati una scelta ideale per i sistemi di trasportu publicu. Tuttavia, l'adopzione di l'autobus elettrichi hè stata impedita da a mancanza di infrastrutture di ricarica efficienti. Sta nova stazione di ricarica superveloce autostradale hà u scopu di colmà sta lacuna.
Cù una putenza finu à 180 kW, sta stazione di ricarica riduce significativamente u tempu di ricarica per l'autobus elettrichi. Questa putenza elevata permette una ricarica rapida è efficiente, assicurendu un tempu di inattività minimu per l'autobus. Fornendu una suluzione di ricarica affidabile è rapida, a stazione di ricarica incuragisce l'adozione diffusa di l'autobus elettrichi in e rete di trasportu publicu.
A stazione di ricarica EV superveloce di 180 kW in autostrada vanta a compatibilità cù una vasta gamma di autobus elettrici. A so versatilità li permette di risponde à diversi mudelli è esigenze di autobus. Inoltre, hè dotata di funzioni di sicurezza avanzate per assicurà una esperienza di ricarica sicura sia per i veiculi sia per l'utilizatori.
Questu ultimu sviluppu in l'infrastruttura di carica significa u prugressu cuntinuu versu un mondu più verde è più sustenibile. Investendu in suluzioni di carica d'alta putenza cum'è a stazione di carica EV superveloce di 180 kW in autostrada, e cità ponu facilità a transizione versu l'autobus elettrici è riduce a so dipendenza da i combustibili fossili.
L'inaugurazione di sta stazione di ricarica hà suscitatu l'attenzione di l'autorità lucali, di e cumpagnie di trasportu è di l'urganisazioni ambientali. A ricarica senza sforzu è efficiente offerta da sta stazione hè vista cum'è una suluzione cruciale per prumove l'usu di veiculi elettrichi per u trasportu publicu, cuntribuendu à un'aria più pulita è à una riduzione di l'emissioni di carbonu.
In cunclusione, l'introduzione di a stazione di ricarica EV superveloce di 180 kW in autostrada marca una tappa significativa in u campu di l'infrastrutture di ricarica per l'autobus elettrici. A so putenza elevata, a compatibilità è e caratteristiche di sicurezza ne facenu una suluzione ideale per i sistemi di trasportu publicu. Cù sta nova stazione di ricarica, e cità sò un passu più vicine à ottene reti di trasportu sustenibili è rispettose di l'ambiente.
Sichuan Green Science & Technology Co., Ltd.
sale08@cngreenscience.com
0086 19158819831
www.cngreenscience.com
https://www.cngreenscience.com/wallbox-11kw-car-battery-charger-product/
Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2024