Cù a rapida crescita di u mercatu cinese di i novi veiculi energetichi, l'applicazione di a tecnulugia Vehicle-to-Grid (V2G) hè diventata sempre più impurtante per a custruzzione di strategie energetiche naziunali è di reti intelligenti. A tecnulugia V2G trasforma i veiculi elettrici in unità mobili di almacenamiento di energia è usa pile di carica bidirezionali per realizà a trasmissione di putenza da u veiculu à a rete. Attraversu sta tecnulugia, i veiculi elettrici ponu furnisce energia à a rete durante i periodi di carica alta è carica durante i periodi di carica bassa, aiutendu à equilibrà a carica nantu à a rete.
U 4 di ghjennaghju di u 2024, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è altri dipartimenti anu publicatu u primu documentu di pulitica naziunale specificamente destinatu à a tecnulugia V2G - "Opinioni d'implementazione nantu à u rinfurzamentu di l'integrazione è l'interazione di i veiculi à nova energia è di e rete elettriche". Basatu annantu à i precedenti "Opinioni guida nantu à l'ulteriore custruzione di un sistema d'infrastruttura di carica d'alta qualità" emessi da l'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu, l'opinioni d'implementazione ùn anu micca solu chiaritu a definizione di tecnulugia interattiva veiculu-rete, ma anu ancu prupostu obiettivi è strategie specifichi, è anu pianificatu di utilizalli in u Delta di u fiume Yangtze, u Delta di u fiume Pearl, Pechino-Tianjin-Hebei-Shandong, Sichuan è Chongqing è altre regioni cù cundizioni mature per stabilisce prughjetti di dimostrazione.
L'infurmazioni precedenti mostranu chì ci sò solu circa 1.000 pile di ricarica cù funzioni V2G in u paese, è ci sò attualmente 3,98 milioni di pile di ricarica in u paese, chì rapprisentanu solu u 0,025% di u numeru tutale di pile di ricarica esistenti. Inoltre, a tecnulugia V2G per l'interazzione veiculu-rete hè ancu relativamente matura, è l'applicazione è a ricerca di sta tecnulugia ùn sò micca rare à livellu internaziunale. Di cunsiguenza, ci hè un grande spaziu per migliurà a pupularità di a tecnulugia V2G in e cità.
In qualità di prughjettu pilotu naziunale di cità à basse emissioni di carbone, Pechino prumove l'usu di l'energie rinnuvevuli. I enormi veiculi à nova energia è l'infrastruttura di ricarica di a cità anu messu e basi per l'applicazione di a tecnulugia V2G. À a fine di u 2022, a cità hà custruitu più di 280 000 pile di ricarica è 292 stazioni di scambiu di batterie.
Tuttavia, durante u prucessu di prumuzione è implementazione, a tecnulugia V2G scontra ancu una seria di sfide, principalmente ligate à a fattibilità di l'operazione attuale è a custruzzione di l'infrastrutture currispondenti. Pigliendu Pechino cum'è campione, i circadori di The Paper Research Institute anu realizatu recentemente un'inchiesta nantu à l'energia urbana, l'elettricità è l'industrie relative à e pile di ricarica.
I pali di carica bidirezionali necessitanu costi d'investimentu iniziali elevati
I circadori anu amparatu chì se a tecnulugia V2G hè pupularizzata in l'ambienti urbani, puderia alleviare efficacemente u prublema attuale di e "pile di ricarica difficili da truvà" in e cità. A Cina hè sempre in e prime fasi di l'applicazione di a tecnulugia V2G. Cum'è a persona incaricata di una centrale elettrica hà indicatu, in teoria, a tecnulugia V2G hè simile à permette à i telefoni cellulari di caricare i banchi di energia, ma a so applicazione reale richiede una gestione di a batteria più avanzata è una interazione cù a rete.
I circadori anu investigatu e cumpagnie di pile di ricarica in Pechino è anu amparatu chì attualmente, a maiò parte di e pile di ricarica in Pechino sò pile di ricarica unidirezionali chì ponu caricare solu veiculi. Per prumove pile di ricarica bidirezionali cù funzioni V2G, simu attualmente di fronte à parechje sfide pratiche:
Prima, e cità di primu livellu, cum'è Pechino, si trovanu di fronte à una mancanza di terreni. Custruisce stazioni di ricarica cù funzioni V2G, sia in affittu sia in acquistu di terreni, significa investimenti à longu andà è costi elevati. Inoltre, hè difficiule di truvà terreni supplementari dispunibili.
Siconda, ci vulerà tempu per trasfurmà e pile di carica esistenti. U costu d'investimentu per custruisce pile di carica hè relativamente altu, cumpresu u costu di l'attrezzatura, u spaziu di locazione è u cablaggio per cunnette si à a rete elettrica. Sti investimenti di solitu piglianu almenu 2-3 anni per esse recuperati. Se a ristrutturazione hè basata nantu à e pile di carica esistenti, l'imprese puderanu mancà d'incentivi sufficienti prima chì i costi sianu stati recuperati.
Prima, i rapporti di i media anu dichjaratu chì attualmente, a pupularizazione di a tecnulugia V2G in e cità avarà da affruntà duie sfide maiò: a prima hè l'altu costu iniziale di custruzzione. Siconda, se l'alimentazione elettrica di i veiculi elettrichi hè cunnessa à a rete fora di serviziu, pò influenzà a stabilità di a rete.
A prospettiva tecnologica hè ottimista è hà un grande putenziale à longu andà.
Chì significa l'applicazione di a tecnulugia V2G per i pruprietarii di vitture ? Studi pertinenti mostranu chì l'efficienza energetica di i picculi tram hè di circa 6 km/kWh (vale à dì, un kilowattora d'elettricità pò fà 6 chilometri). A capacità di a batteria di i picculi veiculi elettrichi hè generalmente di 60-80 kWh (60-80 kilowattora d'elettricità), è una vittura elettrica pò caricà circa 80 kilowattora d'elettricità. Tuttavia, u cunsumu energeticu di i veiculi include ancu l'aria condizionata, ecc. Paragonatu à u statu ideale, a distanza di guida serà ridutta.
U rispunsevule di a cumpagnia di pile di carica sopra menzionata hè ottimistu nantu à a tecnulugia V2G. Hà indicatu chì un novu veiculu energeticu pò almacenà 80 kilowattora di elettricità quandu hè cumpletamente caricatu è pò furnisce 50 kilowattora di elettricità à a rete ogni volta. Calculatu in basa à i prezzi di carica di l'elettricità chì i circadori anu vistu in u parcheghju sutterraniu di un centru cummerciale in East Fourth Ring Road, Pechino, u prezzu di carica durante l'ore fora di punta hè di 1,1 yuan/kWh (i prezzi di carica sò più bassi in i quartieri), è u prezzu di carica durante l'ore di punta hè di 2,1 yuan/kWh. Supponendu chì u pruprietariu di a vittura carichi durante l'ore fora di punta ogni ghjornu è furnisca energia à a rete durante l'ore di punta, in basa à i prezzi attuali, u pruprietariu di a vittura pò fà un prufittu di almenu 50 yuan per ghjornu. "Cù pussibuli aghjustamenti di i prezzi da a rete elettrica, cum'è l'implementazione di i prezzi di u mercatu durante l'ore di punta, i rivenuti di i veiculi chì furniscenu energia à e pile di carica ponu aumentà ulteriormente".
U rispunsevule di a centrale elettrica sopra menzionata hà indicatu chì, grazia à a tecnulugia V2G, i costi di perdita di batteria devenu esse presi in contu quandu i veiculi elettrici mandanu energia à a rete. I rapporti pertinenti indicanu chì u costu di una batteria di 60 kWh hè di circa 7.680 dollari americani (equivalente à circa 55.000 RMB).
Per e cumpagnie di pile di ricarica, cù a crescita di u numeru di veiculi à nova energia, a dumanda di u mercatu per a tecnulugia V2G crescerà ancu. Quandu i veiculi elettrici trasmettenu energia à a rete attraversu pile di ricarica, e cumpagnie di pile di ricarica ponu applicà una certa "tariffa di serviziu di piattaforma". Inoltre, in parechje cità in Cina, e cumpagnie investenu è gestiscenu pile di ricarica, è u guvernu furnisce sussidi currispondenti.
E cità naziunali stanu prumovendu gradualmente l'applicazioni V2G. In lugliu 2023, a prima stazione di dimustrazione di carica V2G di a cità di Zhoushan hè stata ufficialmente messa in funzione, è u primu ordine di transazzione in u parcu in a pruvincia di Zhejiang hè statu cumpletatu cù successu. U 9 di ghjennaghju 2024, NIO hà annunziatu chì u so primu batch di 10 stazioni di carica V2G in Shanghai hè statu ufficialmente messa in funzione.
Cui Dongshu, secretariu generale di l'Associazione Naziunale di l'Infurmazione di u Mercatu di e Vetture Passageri, hè ottimistu nantu à u putenziale di a tecnulugia V2G. Hà dettu à i circadori chì cù l'avanzamentu di a tecnulugia di e batterie, a durata di u ciclu di a batteria puderia esse aumentata finu à 3.000 volte o più, ciò chì equivale à circa 10 anni d'usu. Questu hè estremamente impurtante per i scenarii d'applicazione induve i veiculi elettrici sò caricati è scaricati frequentemente.
I circadori stranieri anu fattu scuperte simili. L'ACT australianu hà recentemente cumpletatu un prughjettu di ricerca tecnologica V2G di dui anni chjamatu "Realizing Electric Vehicles to Grid Services (REVS)". Mostra chì cù u sviluppu à grande scala di a tecnulugia, si prevede chì i costi di carica V2G saranu significativamente ridutti. Ciò significa chì à longu andà, à misura chì u costu di l'installazioni di carica diminuisce, u prezzu di i veiculi elettrici diminuirà ancu, riducendu cusì i costi d'usu à longu andà. I risultati puderanu ancu esse particularmente benefichi per equilibrà l'input di energia rinnuvevule in a rete durante i periodi di punta di putenza.
Ci vole a cuuperazione di a rete elettrica è una suluzione orientata à u mercatu.
À u livellu tecnicu, u prucessu di i veiculi elettrichi chì alimentanu a rete elettrica aumenterà a cumplessità di l'operazione generale.
Xi Guofu, direttore di u Dipartimentu di Sviluppu Industriale di a State Grid Corporation of China, hà dettu una volta chì a carica di i veiculi à energia nova implica "caricu altu è putenza bassa". A maiò parte di i pruprietarii di veiculi à energia nova sò abituati à caricà trà 19:00 è 23:00, chì coincide cù u periodu di punta di u caricu elettricu residenziale. Finu à l'85%, ciò chì intensifica u caricu di putenza di punta è porta un impattu più grande nantu à a rete di distribuzione.
Da una perspettiva pratica, quandu i veiculi elettrichi restituiscenu energia elettrica à a rete, hè necessariu un trasformatore per aghjustà a tensione per assicurà a compatibilità cù a rete. Questu significa chì u prucessu di scarica di u veiculu elettricu deve currisponde à a tecnulugia di trasformatore di a rete elettrica. Specificamente, a trasmissione di putenza da a pila di carica à u tram implica a trasmissione di energia elettrica da una tensione più alta à una tensione più bassa, mentre chì a trasmissione di putenza da u tram à a pila di carica (è dunque à a rete) richiede un aumentu da una tensione più bassa à una tensione più alta. In tecnulugia hè più cumplessu, implica a cunversione di tensione è assicura a stabilità di l'energia elettrica è a conformità cù i standard di a rete.
U rispunsevule di a centrale elettrica sopra citata hà indicatu chì a rete elettrica hà bisognu di realizà una gestione precisa di l'energia per i prucessi di carica è scarica di parechji veiculi elettrici, ciò chì ùn hè micca solu una sfida tecnica, ma implica ancu l'aghjustamentu di a strategia di funziunamentu di a rete.
Hà dettu: "Per esempiu, in certi lochi, i fili di a rete elettrica esistenti ùn sò micca abbastanza spessi per sustene un gran numeru di pali di carica. Questu hè equivalente à u sistema di tubi d'acqua. U tubu principale ùn pò micca furnisce abbastanza acqua à tutti i tubi di diramazione è deve esse ricablatu. Questu richiede assai ricablaggi. Costi di custruzzione elevati ". Ancu s'è i pali di carica sò installati in qualchì locu, ùn ponu micca funziunà currettamente per via di prublemi di capacità di a rete.
U travagliu d'adattazione currispundente deve esse avanzatu. Per esempiu, a putenza di e pile di carica lenta hè di solitu 7 kilowatt (7KW), mentre chì a putenza tutale di l'apparecchi domestici in una famiglia media hè di circa 3 kilowatt (3KW). Sè una o duie pile di carica sò cunnesse, u caricu pò esse cumpletamente caricatu, è ancu s'è a putenza hè aduprata in l'ore fora di punta, a rete elettrica pò esse resa più stabile. Tuttavia, sè un gran numeru di pile di carica sò cunnesse è a putenza hè aduprata in l'ore di punta, a capacità di carica di a rete pò esse superata.
U rispunsevule di a centrale elettrica sopra menzionata hà dettu chì, in vista di l'energia distribuita, si pò esplorà a cummercializazione di l'elettricità per risolve u prublema di prumove a carica è a scarica di i veiculi à nova energia nantu à a rete elettrica in u futuru. Attualmente, l'energia elettrica hè venduta da e cumpagnie di generazione d'energia à e cumpagnie di rete elettrica, chì dopu a distribuiscenu à l'utilizatori è à l'imprese. A circulazione multilivellu aumenta u costu generale di l'alimentazione elettrica. Se l'utilizatori è l'imprese ponu cumprà elettricità direttamente da e cumpagnie di generazione d'energia, questu simplificherà a catena di furnimentu energeticu. "L'acquistu direttu pò riduce i ligami intermedi, riducendu cusì u costu operativu di l'elettricità. Pò ancu prumove e cumpagnie di pile di carica à participà più attivamente à l'alimentazione elettrica è à a regulazione di a rete elettrica, ciò chì hè di grande impurtanza per u funziunamentu efficiente di u mercatu energeticu è a prumuzione di a tecnulugia di interconnessione veiculu-rete."
Qin Jianze, direttore di u Centru di Servizi Energetici (Centru di Cuntrollu di Carica) di State Grid Smart Internet of Vehicles Technology Co., Ltd., hà suggeritu chì, sfruttendu e funzioni è i vantaghji di a piattaforma Internet of Vehicles, i pali di carica di l'assi suciali ponu esse cunnessi à a piattaforma Internet of Vehicles per simplificà l'operazioni di l'operatori suciali. Custruisce a soglia, riduce i costi d'investimentu, ottene una cuuperazione win-win cù a piattaforma Internet of Vehicles, è custruisce un ecosistema industriale sustenibile.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 10 di ferraghju 2024