Ghjustu dopu à u Capu d'Annu in l'Annu di u Dragone, e cumpagnie naziunali di veiculi à nova energia sò digià "scuzzulate".
Prima, BYD hà aumentatu u prezzu di u mudellu Qin PLUS/Destroyer 05 Honor Edition à 79.800 yuan; dopu, Wuling, Changan è altre cumpagnie di vitture anu ancu seguitu l'esempiu, ciò chì hè pienu di sfide. In più di i tagli di prezzu, BYD, Xpeng è altre cumpagnie di vitture di nova energia investenu ancu in mercati esteri. Basendu si nantu à mercati cum'è l'Europa è u Mediu Oriente, si cuncentreranu nantu à l'esplorazione di mercati cum'è l'America di u Nordu è l'America Latina quest'annu. L'espansione di a nova energia in mare hè diventata una tendenza in rapida crescita.
Sutta a feroce cumpetizione di l'ultimi anni, u mercatu mundiale di i veiculi energetichi novi hè entratu in una fase di crescita guidata da u mercatu da una fase iniziale guidata da e pulitiche.
Cù a pupularità di i veiculi à nova energia (VE), u mercatu di a carica integratu in u so paisaghju industriale hà ancu apertu nuove opportunità.
Attualmente, i trè fattori chjave chì influenzanu a pupularità di i veiculi elettrici sò: u costu cumpletu di pruprietà (TCO), l'autonomia di crociera è l'esperienza di ricarica. L'industria crede chì u limite di prezzu per una vittura elettrica pupulare hè di circa 36.000 dollari americani, u limite di chilometraggio hè di 291 miglia è u limite superiore di u tempu di ricarica hè di una mezz'ora.
Cù u prugressu tecnologicu è a calata di i costi di e batterie, u costu generale di pruprietà è l'autonomia di i novi veiculi elettrici sò diminuiti. Attualmente, u prezzu di vendita di i BEV in i Stati Uniti hè solu 7% più altu ch'è u prezzu mediu di vendita di e vitture. Sicondu i dati di EVadoption, una sucietà di ricerca di veiculi elettrici, a tendenza media di chilometraggio di i BEV (veiculi puramente elettrici) in vendita in i Stati Uniti hà righjuntu 302 miglia in u 2023.
U più grande ostaculu chì impedisce a pupularità di i veiculi elettrici hè a lacuna in u mercatu di a ricarica.
E cuntradizioni di u numeru insufficiente di pile di ricarica, a bassa proporzione di ricarica rapida trà e pile di ricarica publiche, a scarsa esperienza di ricarica di l'utilizatori è l'infrastruttura di ricarica chì ùn riesce micca à tene u passu cù u sviluppu di i veiculi elettrici stanu diventendu sempre più prominenti. Sicondu a ricerca di McKinsey, "e pile di ricarica sò populari quant'è e stazioni di benzina" hè diventatu u fattore principale per chì i cunsumatori cunsiderinu l'acquistu di veiculi elettrici.
10:1 hè l'ubbiettivu di u 2030 fissatu da l'Unione Europea per u rapportu veiculu-pila di i veiculi elettrichi. Tuttavia, eccettu per i Paesi Bassi, a Corea di u Sud è a Cina, u rapportu veiculu-pila in altri principali mercati di veiculi elettrichi in u mondu hè più altu di questu valore, è tende ancu à cresce annu dopu annu. Sicondu i dati di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, si prevede chì u rapportu veiculu-pila in i dui principali mercati di veiculi elettrichi di i Stati Uniti è di l'Australia cuntinuerà à cresce.
Inoltre, u rapportu mostra chì, ancu s'è u numeru tutale di pile di carica in i Paesi Bassi è in Corea di u Sud hà cuntinuatu à cresce in linea cù i veiculi elettrici, anu sacrificatu u rapportu di carica rapida, ciò chì porterà à una lacuna di carica rapida è renderà difficiule di risponde à i requisiti di l'utilizatori per u tempu di carica.
In e prime fasi di u sviluppu di i veiculi à nova energia, parechji paesi aspettanu di prumove u sviluppu di u mercatu di a carica prumovendu a pupularità di i veiculi elettrici, ma questu si traduce in investimenti insufficienti in a carica à cortu termine. A scala di l'investimentu, a manutenzione di seguitu, l'aghjurnamenti di l'equipaggiamenti è l'aghjurnamenti di u software di e stazioni di carica richiedenu tutti investimenti cuntinui è grandi. Ùn hè stata prestata abbastanza attenzione à elli in a prima fase, ciò chì hà risultatu in l'attuale sviluppu irregulare è immaturu di u mercatu di a carica.
Attualmente, l'ansietà di carica hà rimpiazzatu i prublemi di autonomia è di prezzu cum'è u più grande ostaculu à a pupularizazione di i veiculi elettrici. Ma significa ancu un putenziale illimitatu.
Sicondu e previsioni pertinenti, da u 2030, e vendite mundiali di veiculi elettrichi supereranu i 70 milioni, è a pruprietà ghjunghjerà à 380 milioni. U tassu di penetrazione annuale di vitture nove in u mondu hè previstu di ghjunghje à u 60%. Trà questi, mercati cum'è l'Europa è i Stati Uniti crescenu rapidamente, è i mercati emergenti cum'è u Sudeste Asiaticu è u Mediu Oriente anu un bisognu urgente di splusione. L'epidemia mundiale di veiculi à nova energia hà furnitu una rara opportunità per l'industria di ricarica cinese.
Xiaguang Think Tank, una marca di servizii di cunsulenza sottu ShineGlobal, basatu annantu à dati pertinenti di l'industria è sondaggi di l'utilizatori, partendu da u novu mercatu di i veiculi energetichi, hà realizatu un'analisi approfondita di u statu attuale di sviluppu è di e tendenze future di l'industria di a carica in i trè principali mercati di l'Europa, di i Stati Uniti è di u Sudeste Asiaticu, è l'hà cumminata cù i rapprisentanti di e cumpagnie straniere in l'industria di a carica. Analisi è interpretazione di i casi, u "Rapportu di Ricerca à l'Estero di l'Industria di a Carica" hè statu publicatu ufficialmente, sperendu di ottene una visione di u mercatu di a carica da una perspettiva glubale è di dà putere à e cumpagnie straniere in l'industria.
A transizione energetica in u settore di u trasportu terrestre in Europa hè rapida è hè unu di i più grandi mercati di veiculi à nova energia in u mondu.
Attualmente, e vendite è a quota di veiculi elettrici in Europa sò in crescita. U tassu di penetrazione di e vendite di veiculi elettrici in Europa hè aumentatu da menu di u 3% in u 2018 à u 23% in u 2023, cù un impulsu rapidu. L'Agenzia Internaziunale di l'Energia prevede chì da u 2030, u 58% di e vitture in Europa saranu veiculi à nova energia, è u numeru ghjunghjerà à 56 milioni.
Sicondu l'ubbiettivu di l'UE di zero emissioni di carbone, a vendita di veiculi cù mutore à combustione interna serà cumpletamente cessata in u 2035. Hè previstu chì u publicu di u mercatu europeu di veiculi à nova energia passerà da i primi utilizatori à u mercatu di massa. A fase generale di sviluppu di i veiculi elettrici hè bona è ghjunghje à un puntu di svolta di u mercatu.
U sviluppu di u mercatu europeu di ricarica ùn hà micca seguitu u passu cù a pupularità di i veiculi elettrici, è a ricarica hè sempre u principale ostaculu per rimpiazzà u petroliu cù l'elettricità.
In termini di quantità, e vendite europee di veiculi elettrici rapprisentanu più di un terzu di u totale mundiale, ma u numeru di pile di ricarica rapprisenta menu di u 18% di u totale mundiale. U ritmu di crescita di e pile di ricarica in l'UE annantu à l'anni, eccettu per esse statu stabile in u 2022, hè inferiore à u ritmu di crescita di i veiculi elettrici. Attualmente, ci sò circa 630 000 pile di ricarica publiche dispunibili (definizione AFIR) in i 27 paesi di l'UE. Tuttavia, per ghjunghje à l'ubbiettivu di riduzione di l'emissioni di carbone di u 50% in u 2030, u numeru di pile di ricarica deve ghjunghje almenu à 3,4 milioni per risponde à a crescente dumanda di veiculi elettrici.
Da u puntu di vista di a distribuzione regiunale, u sviluppu di u mercatu di a carica in i paesi europei hè irregulare, è a densità di distribuzione di e pile di carica hè principalmente cuncintrata in i paesi pionieri di i veiculi elettrici cum'è i Paesi Bassi, a Francia, a Germania è u Regnu Unitu. Frà questi, i Paesi Bassi, a Francia è a Germania rapprisentanu u 60% di u numeru di pile di carica publiche in l'UE.
A differenza di sviluppu in u numeru di pile di ricarica per capita in Europa hè ancu più evidente. In termini di pupulazione è di superficia, a densità di pile di ricarica in i Paesi Bassi supera di gran lunga quella di l'altri paesi di l'UE. Inoltre, u sviluppu di u mercatu di ricarica regiunale in u paese hè ancu irregulare, cù a putenza di ricarica per capita in e zone cù pupulazioni cuncintrate chì hè più bassa. Questa distribuzione irregulare hè un fattore impurtante chì impedisce a pupularità di i veiculi elettrici.
Tuttavia, e lacune in u mercatu di a carica porteranu ancu opportunità di sviluppu.
Prima di tuttu, i cunsumatori europei si primuranu di più di a cunvenienza di a carica in parechji scenarii. Siccomu i residenti di e zone antiche di e cità europee ùn anu micca parcheggi interni fissi è ùn anu micca e cundizioni per installà caricabatterie in casa, i cunsumatori ponu aduprà a carica lenta stradale solu di notte. L'inchieste mostranu chì a metà di i cunsumatori in Italia, Spagna è Pulonia preferiscenu caricare in stazioni di carica publiche è in i lochi di travagliu. Questu significa chì i pruduttori ponu cuncintrà si nantu à l'espansione di i scenarii di carica, migliurà a so cunvenienza è risponde à i bisogni di l'utilizatori.
Siconda, a custruzzione attuale di a carica rapida DC in Europa hè in ritardu, è a carica rapida è a carica ultraveloce diventeranu scoperte di u mercatu. I sondaggi mostranu chì più di a metà di l'utilizatori in a maiò parte di i paesi europei sò disposti à aspittà solu in 40 minuti per a carica publica. L'utilizatori in mercati in crescita cum'è Spagna, Pulonia è Italia anu a menu pazienza, cù più di u 40% di l'utilizatori chì speranu di caricà finu à l'80% in 20 minuti. Tuttavia, l'operatori di carica cù un background tradiziunale in cumpagnie energetiche si concentranu principalmente nantu à a custruzzione di siti AC. Ci sò lacune in a carica rapida è a carica ultraveloce, chì diventeranu u focu di a cumpetizione per i principali operatori in u futuru.
In generale, u prugettu di lege di l'UE nantu à l'infrastrutture di carica hè cumpletu, tutti i paesi incuraghjenu l'investimenti in e stazioni di carica, è u principale sistema di pulitica di u mercatu hè cumpletu. L'attuale mercatu europeu di carica hè in piena espansione, cù centinaie di operatori di rete di carica (CPO) grandi è chjuchi è fornitori di servizii di carica (MSP). Tuttavia, a so distribuzione hè estremamente frammentata, è i primi dece CPO anu una quota di mercatu cumminata di menu di u 25%.
In u futuru, si prevede chì più pruduttori si uniscenu à a cumpetizione è chì i so margini di prufittu cuminceranu à cumparisce. L'imprese d'oltremare ponu truvà u so pusizionamentu currettu è aduprà i so vantaghji d'esperienza per riempie e lacune di u mercatu. Tuttavia, à u listessu tempu, e sfide coesistenu ancu cù l'opportunità, è anu bisognu di fucalizza si nantu à e questioni di prutezzione cummerciale è di lucalizazione in Europa.
Dapoi u 2022, a crescita di i veiculi à nova energia in i Stati Uniti s'hè accelerata, è si prevede chì u numeru di veiculi ghjunghjerà à 5 milioni in u 2023. Tuttavia, in generale, 5 milioni rapprisentanu menu di l'1,8% di u numeru tutale di veiculi di passageri in i Stati Uniti, è u so prugressu di i veiculi elettrici hè in ritardu rispetto à quellu di l'Unione Europea è di a Cina. Sicondu l'ubbiettivu di a strada à emissioni zero di carbone, u vulume di vendita di veiculi à nova energia in i Stati Uniti deve rapprisentà più di a mità da u 2030, è u numeru di veiculi in i Stati Uniti deve superà i 30 milioni, chì rapprisentanu u 12%.
U lentu prugressu di i veiculi elettrici hà purtatu à imperfezioni in u mercatu di a ricarica. À a fine di u 2023, ci sò 160 000 pile di ricarica publiche in i Stati Uniti, ciò chì equivale à una media di solu 3 000 per statu. U rapportu veiculu-pila hè guasi 30:1, chì hè assai più altu ch'è a media di l'UE di 13:1 è u rapportu di ricarica publica/pila di ricarica di 7,3:1 di a Cina. Per risponde à a dumanda di ricarica per a pruprietà di veiculi elettrici in u 2030, u ritmu di crescita di e pile di ricarica in i Stati Uniti deve aumentà di più di trè volte in i prossimi sette anni, vale à dì, una media di almenu 50 000 pile di ricarica saranu aghjunte ogni annu. In particulare, u numeru di pile di ricarica DC deve guasi radduppià.
U mercatu di carica di i Stati Uniti presenta trè prublemi maiò: una distribuzione disuguale di u mercatu, una scarsa affidabilità di carica è diritti di carica diseguali.
Prima, a distribuzione di a ricarica in i Stati Uniti hè estremamente irregulare. A differenza trà i stati cù u più grande numeru è u menu numeru di pile di ricarica hè 4.000 volte, è a differenza trà i stati cù u più grande numeru è u menu numeru di pile di ricarica per capita hè 15 volte. I stati cù u più grande numeru di strutture di ricarica sò California, New York, Texas, Florida è Massachusetts. Solu u Massachusetts è New York sò relativamente ben adattati à a crescita di i veiculi elettrici. Per u mercatu americanu, induve a guida hè a scelta preferita per i viaghji à longa distanza, a distribuzione insufficiente di e pile di ricarica limita u sviluppu di i veiculi elettrici.
Siconda, a satisfaczione di l'utilizatori di carica in i Stati Uniti cuntinueghja à calà. Un ghjurnalistu di u Washington Post hà fattu una visita senza preavvisu à 126 stazioni di carica rapida CCS (micca Tesla) in Los Angeles à a fine di u 2023. I prublemi più impurtanti incontrati eranu a bassa dispunibilità di pile di carica, prublemi prominenti di cumpatibilità di carica è una scarsa esperienza di pagamentu. Un'inchiesta di u 2023 hà dimustratu chì una media di u 20% di l'utilizatori in i Stati Uniti anu scontru code di carica o pile di carica danneggiate. I cunsumatori pudianu solu parte direttamente è truvà un'altra stazione di carica.
L'esperienza di carica publica in i Stati Uniti hè sempre luntana da l'aspettative di l'utilizatori è puderia diventà unu di i principali mercati cù a peghju esperienza di carica, eccettu a Francia. Cù a pupularità di i veiculi elettrici, a cuntradizione trà i bisogni crescenti di l'utilizatori è a carica à l'indietro diventerà solu più evidente.
Terzu, e cumunità bianche è ricche ùn anu micca u listessu accessu à a putenza di ricarica cum'è l'altre cumunità. Attualmente, u sviluppu di i veiculi elettrici in i Stati Uniti hè sempre in e so prime fasi. À ghjudicà da i principali mudelli di vendita è i novi mudelli di u 2024, i principali cunsumatori di veiculi elettrici sò sempre a classa ricca. I dati mostranu chì u 70% di e pile di ricarica si trovanu in i contee più ricchi, è u 96% si trovanu in i contee duminate da i bianchi. Ancu s'è u guvernu hà inclinatu e pulitiche di veiculi elettrici è di ricarica versu e minurità etniche, e cumunità povere è e zone rurale, i risultati ùn sò ancu stati significativi.
Per risolve u prublema di l'infrastrutture di ricarica di veiculi elettrichi insufficienti, i Stati Uniti anu successivamente introduttu prughjetti di legge, piani d'investimentu è stabilitu sussidi guvernamentali à tutti i livelli.
U Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti è u Dipartimentu di i Trasporti anu publicatu inseme i "Standard è Requisiti Naziunali di l'Infrastruttura di i Veiculi Elettrici di i Stati Uniti" in ferraghju 2023, stabilendu standard è specifiche minime dettagliate per u software è l'hardware, l'operazioni, e transazzioni è a manutenzione di e stazioni di ricarica. Una volta chì e specifiche sò soddisfatte, e stazioni di ricarica ponu esse eligibili per sussidi di finanziamentu. Basatu annantu à i prughjetti di legge precedenti, u guvernu federale hà stabilitu una quantità di piani d'investimentu in a ricarica, chì sò trasmessi à i dipartimenti federali per assignà i bilanci à i guverni statali ogni annu, è dopu à i guverni lucali.
Attualmente, u mercatu di carica di i Stati Uniti hè sempre in a fase iniziale di espansione, i novi entranti stanu sempre emergendu, è ùn hè ancu statu furmatu un mudellu di cumpetizione stabile. U mercatu di l'operazione di a rete di carica publica di i Stati Uniti presenta caratteristiche decentralizate sia à coda longa sia à cuncentrazione di testa: e statistiche di l'AFDC mostranu chì à ghjennaghju 2024, ci sò 44 operatori di carica in i Stati Uniti, è u 67% di e pile di carica appartenenu à i trè punti di carica principali: ChargePoint, Tesla è Blink. In paragone cù CPO, a scala di l'altri CPO hè abbastanza diversa.
L'entrata di a catena industriale cinese in i Stati Uniti puderia risolve parechji prublemi esistenti in l'attuale mercatu di ricarica americanu. Ma cum'è i veiculi à nova energia, per via di i risichi geopolitichi, hè difficiule per l'imprese cinesi d'entre in u mercatu americanu, à menu chì ùn custruiscenu fabbriche in i Stati Uniti o in Messicu.
In l'Asia sudorientale, ogni trè persone pussedenu una motocicletta. I veiculi elettrichi à duie rote (E2W) anu duminatu u mercatu per troppu tempu, ma u mercatu automobilisticu hè sempre in fase di sviluppu.
Prumove a pupularizazione di i veiculi à nova energia significa chì u mercatu di u Sudeste Asiaticu deve saltà direttamente a fase di pupularizazione di l'automobile. In u 2023, u 70% di e vendite di veiculi elettrici in u Sudeste Asiaticu veneranu da a Tailanda, chì hè u principale mercatu di veiculi elettrici in a regione. Si prevede di ghjunghje à l'ubbiettivu di un tassu di penetrazione di e vendite di veiculi elettrici di u 30% in u 2030, diventendu u primu paese dopu Singapore à entre in a fase di maturità di i veiculi elettrici.
Ma à u mumentu, u prezzu di i veiculi elettrici in l'Asia sudorientale hè sempre assai più altu ch'è quellu di i veiculi à benzina. Cumu pudemu fà chì e persone senza vittura sceglianu i veiculi elettrici quandu compranu una vittura per a prima volta ? Cumu prumove u sviluppu simultaneu di i mercati di i veiculi elettrici è di a ricarica ? E sfide chì e nuove cumpagnie energetiche affrontanu in l'Asia sudorientale sò assai più gravi chè quelle di i mercati maturi.
E caratteristiche di u mercatu di i veiculi elettrici di i paesi di l'Asia sudorientale sò abbastanza diverse. Si ponu divise in trè categurie secondu a maturità di u mercatu automobilisticu è l'iniziu di u mercatu di i veiculi elettrici.
A prima categuria hè i mercati automobilistici maturi di Malesia è Singapore, induve l'obiettivu di u sviluppu di i veiculi elettrici hè di rimpiazzà i veiculi à benzina, è u limitu di vendita di veiculi elettrici hè chjaru; a seconda categuria hè u mercatu automobilisticu tailandese, chì hè in a fase di crescita tardiva, cù grandi vendite di veiculi elettrici è una crescita rapida, è si prevede chì diventerà u primu paese altru ch'è Singapore à entre in a fase matura di i veiculi elettrici; a terza categuria hè i mercati à partenza tardiva è à piccula scala di l'Indonesia, u Vietnam è e Filippine. Tuttavia, per via di u so dividendu demograficu è di u so sviluppu ecunomicu, u mercatu di i veiculi elettrici à longu andà hà un enorme putenziale.
A causa di e diverse tappe di sviluppu di i veiculi elettrici, i paesi anu ancu differenze in a formulazione di e pulitiche è di l'ubbiettivi di carica.
In u 2021, a Malesia hà stabilitu l'obiettivu di custruisce 10 000 pile di ricarica per u 2025. A custruzzione di ricarica di a Malesia adotta una strategia di cumpetizione di mercatu apertu. Mentre e pile di ricarica cuntinueghjanu à cresce, hè necessariu unificà i standard di serviziu CPO è stabilisce una piattaforma di dumanda integrata per e rete di ricarica.
À ghjennaghju 2024, a Malesia avia più di 2.000 pile di ricarica, cù un tassu di cumpletamentu previstu di u 20%, di e quali a ricarica rapida DC rapprisenta u 20%. A maiò parte di queste pile di ricarica sò cuncentrate longu u Strettu di Malacca, cù Greater Kuala Lumpur è Selangor chì circundanu a capitale chì rapprisentanu u 60% di e pile di ricarica di u paese. Simile à a situazione in altri paesi di u Sudeste Asiaticu, a custruzzione di ricarica hè distribuita in modu irregulare è assai cuncentrata in metropole densamente popolate.
U guvernu indonesianu hà cunfidatu à PLN Guodian a custruzzione di l'infrastruttura di carica, è PLN hà ancu publicatu obiettivi per u numeru di pile di carica è stazioni di scambiu di batterie calculati in u 2025 è u 2030. Tuttavia, u so prugressu di a custruzzione hè statu in ritardu rispetto à l'ubbiettivu è à a crescita di i veiculi elettrici, in particulare in u 2023. Dopu chì a crescita di e vendite di BEV hè accelerata in u 2016, u rapportu veiculi-pila hè aumentatu bruscamente. L'infrastruttura di carica puderia diventà unu di i più grandi ostaculi à u sviluppu di i veiculi elettrici in Indonesia.
A pruprietà di E4W è E2W in Tailanda hè assai chjuca, duminata da i BEV. A mità di e vitture di passageri di u paese è u 70% di i BEV sò cuncintrati in Greater Bangkok, dunque l'infrastruttura di carica hè attualmente cuncintrata in Bangkok è in e zone circustanti. À settembre 2023, a Tailanda hà 8.702 pile di carica, cù più di una decina di CPO chì participanu. Dunque, malgradu l'aumentu di e vendite di EV, u rapportu veiculu-pila righjunghje sempre un bonu livellu di 10:1.
In fatti, a Tailanda hà piani ragiunevuli in termini di cunfigurazione di u situ, proporzione di DC, struttura di u mercatu è prugressu di a custruzzione. A so custruzzione di ricarica diventerà un forte sustegnu per a pupularizazione di i veiculi elettrici.
U mercatu di l'automobile di l'Asia sudorientale hà una basa debule, è u sviluppu di i veiculi elettrici hè sempre in una fase assai iniziale. Ancu s'è una forte crescita hè prevista in i prossimi anni, l'ambiente puliticu è e prospettive di u mercatu di i cunsumatori ùn sò ancu chjari, è ci hè sempre una longa strada da fà prima di a vera pupularità di i veiculi elettrici. Ci vole à andà.
Per e cumpagnie straniere, un duminiu più promettente si trova in u scambiu di putenza E2W.
A tendenza di sviluppu di E2W in l'Asia Sudorientale hè stata in migliurazione. Sicondu e previsioni di Bloomberg New Energy Finance, u tassu di penetrazione di l'Asia Sudorientale righjungerà u 30% in u 2030, prima chì i veiculi elettrici entrenu in a fase di maturità di u mercatu. In paragone cù i veiculi elettrici, l'Asia Sudorientale hà una basa di mercatu E2W è una basa industriale megliu, è e prospettive di sviluppu di E2W sò relativamente più brillanti.
Una strada più adatta per l'imprese chì vanu à l'esteru hè di diventà un fornitore piuttostu chè di cumpete direttamente.
In l'ultimi dui anni, parechje start-up di scambiu di putenza E2W in Indonesia anu ricevutu grandi investimenti, cumpresi investitori di origine cinese. In u mercatu di scambiu di putenza in rapida crescita è assai frammentatu, agiscenu cum'è "venditori d'acqua", cù risichi più cuntrollabili è rendimenti più elevati. Più esplicitu. Inoltre, a sustituzione di putenza hè un'industria cù assai risorse è un longu ciclu di recuperu di i costi. Sutta a tendenza di a prutezzione di u cummerciu mundiale, u futuru hè incertu è ùn hè micca adattatu per participà direttamente à l'investimenti è a custruzzione.
Crea una joint venture cù cumpagnie lucali mainstream per stabilisce una linea di pruduzzione di rimpiazzamentu di batterie OEM per l'assemblaggio di hardware.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale09@cngreenscience.com
0086 19302815938
www.cngreenscience.com
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2024