• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

Centinaia di milioni di novi veiculi di energia in u mondu dannu origine à una grande industria di stazioni di ricarica d'oltremare.

Appena dopu à l'annu novu in l'annu di u Dragone, l'imprese domestiche di i veiculi d'energia nova sò digià "rattled".
Prima, BYD hà risuscitatu u prezzu di u mudellu Qin PLUS / Destroyer 05 Honor Edition à 79 800 yuan; in seguitu, Wuling, Changan è altre cumpagnie di vitture anu seguitu ancu, chì hè pienu di sfide. In più di i taglii di prezzu, BYD, Xpeng è altre cumpagnie di vitture d'energia nova investenu ancu in i mercati d'oltremare. Basatu nantu à i mercati cum'è l'Europa è u Mediu Oriente, si focalizeghjanu annantu à l'esplorazione di mercati cum'è l'America di u Nordu è l'America Latina quist'annu. L'espansione di l'energia nova in u mare hè diventata una tendenza in rapida crescita.

Sottu à a feroce cumpetizione in l'ultimi anni, u mercatu globale di i veiculi d'energia nova hè intrutu in una tappa di crescita guidata da u mercatu da una fase iniziale guidata da a pulitica.

Cù a pupularità di i veiculi d'energia nova (EVs), u mercatu di ricarica integratu in u so paisaghju industriale hà ancu introduttu novi opportunità.

Attualmente, i trè fatturi chjave chì affettanu a popularità di l'EV sò: u costu cumpletu di pruprietà (TCO), a gamma di crociera è l'esperienza di carica. L'industria crede chì a linea di prezzu per una vittura elettrica populari hè di circa US $ 36,000, a linea di chilometru hè 291 miles, è u limitu superiore di u tempu di carica hè una meza ora.

Cù l'avanzamentu tecnologicu è a caduta di i costi di a batteria, u costu generale di pruprietà è a gamma di crociera di novi EV sò tramindui diminuite. Attualmente, u prezzu di vendita di BEV in i Stati Uniti hè solu 7% più altu ch'è u prezzu mediu di vendita di vitture. Sicondu i dati di EVadoption, una sucietà di ricerca di veiculi elettrici, a tendenza media di chilometru di BEV (vehiculi elettrici puri) in vendita in i Stati Uniti hà righjuntu 302 miles in 2023.

U più grande ostaculu chì impedisce a popularità di l'EVs hè a lacuna in u mercatu di carica.

E cuntradizioni di u numeru insufficiente di pile di carica, a bassa proporzione di carica rapida trà e pile di carica publica, a cattiva sperienza di carica di l'utilizatori, è l'infrastruttura di carica chì ùn riesce à seguità u sviluppu di l'EV sò diventate sempre più prominenti. Sicondu a ricerca di McKinsey, "pile di carica sò populari cum'è stazioni di benzina" hè diventatu u fattore principale per i cunsumatori per cunsiderà l'acquistu di EV.

10: 1 hè l'obiettivu 2030 stabilitu da l'Unione Europea per u rapportu EV veiculu-pile. Tuttavia, fora di l'Olanda, a Corea di u Sud è a Cina, u rapportu di u veiculu-à-pile in altri grandi mercati EV in u mondu hè più altu di stu valore, è ancu tende à aumentà annu per annu. Sicondu i dati di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, u rapportu di veiculi à pila in i dui principali mercati EV di i Stati Uniti è di l'Australia hè previstu di cuntinuà à cresce.

Inoltre, u rapportu mostra chì, ancu s'è u numeru tutale di pile di carica in l'Olanda è a Corea di u Sud hà cuntinuatu à cresce in linea cù l'EVs, anu sacrificatu u rapportu di carica rapida, chì portarà à una lacuna di carica rapida è rende difficiule. risponde à i bisogni di l'utilizatori per u tempu di carica.

In i primi fasi di u sviluppu di i veiculi di l'energia nova, parechji paesi aspettanu di prumove u sviluppu di u mercatu di carica per prumove a popularità di l'EVs, ma questu risultatu in un investimentu di carica insufficiente à cortu termine. A scala d'investimentu, u mantenimentu di seguitu, l'aghjurnamenti di l'equipaggiu è l'aghjurnamenti di u software di stazioni di ricarica richiedenu investimenti continui è grandi. L'attenzione insufficiente hè stata pagata à elli in u stadiu iniziale, risultatu in l'attuale sviluppu irregolare è immature di u mercatu di carica.

Attualmente, l'ansietà di carica hà rimpiazzatu i prublemi di gamma è di prezzu cum'è u più grande ostaculu à a popularisazione di l'EV. Ma significa ancu un potenziale illimitatu.

Sicondu e previsioni pertinenti, per u 2030, a vendita globale di veiculi elettrici superà i 70 milioni, è a pruprietà ghjunghjerà à 380 milioni. U tassu globale annuale di penetrazione di e vitture novi hè previstu di ghjunghje à 60%. Frà elli, i mercati cum'è l'Europa è i Stati Uniti sò in crescita rapidamente, è i mercati emergenti, cum'è l'Asia Sudueste è u Mediu Oriente, anu bisognu urgente di splusione. U scoppiu glubale di novi veiculi energetichi hà furnitu una rara opportunità per l'industria di carica di a Cina.

Xiaguang Think Tank, una marca di serviziu di cunsulenza sottu ShineGlobal, basatu annantu à dati pertinenti di l'industria è sondaggi di l'utilizatori, partendu da u mercatu di i veiculi di l'energia nova, hà realizatu un'analisi approfondita di u statu di sviluppu attuale è di e tendenze future di l'industria di carica in i trè principali. i mercati di l'Auropa, i Stati Uniti è l'Asia Sudueste, è cumminatu cù rapprisentanti di cumpagnie d'oltremare in l'industria di carica. Analisi è interpretazione di i casi, u "Rapportu di ricerca di l'industria di a carica d'oltremare" hè statu ufficialmente liberatu, sperendu di ottene una visione di u mercatu di carica da una perspettiva globale è di abilità à e cumpagnie d'oltremare in l'industria.

A transizione energetica in u settore di u trasportu terrestre di l'Europa hè rapida è hè unu di i più grandi mercati di veiculi d'energia novi in ​​u mondu.

Attualmente, a vendita è a quota di EV in Europa sò in crescita. U tassu di penetrazione di a vendita di EV in Europa hè aumentatu da menu di 3% in 2018 à 23% in 2023, cù un momentu rapidu. L'Agenzia Internaziunale di l'Energia prevede chì da u 2030, u 58% di e vitture in Auropa seranu novi veiculi d'energia, è u numeru ghjunghje à 56 milioni.

Sicondu u scopu di emissioni zero-carboni di l'UE, a vendita di i veiculi di u mutore di combustione interna serà fermata cumplettamente in 2035. Hè prevedibile chì l'audienza europea di u mercatu di i veiculi di l'energia nova hà da passà da i primi adoptanti à u mercatu di massa. U stadiu generale di sviluppu di EV hè bonu è ghjunghje à un puntu di svolta di u mercatu.

U sviluppu di u mercatu europeu di carica ùn hà micca seguitu u ritmu di a popularità di l'EV, è a carica hè sempre u principale ostaculu per rimpiazzà l'oliu cù l'electricità.

In quantu à a quantità, e vendite EV europee rapprisentanu più di un terzu di u totale di u mondu, ma u numeru di pile di carica conta menu di 18% di u totale di u mondu. U tassu di crescita di pile di carica in l'UE annantu à l'anni, eccettu per esse flat in 2022, hè più bassu di u tassu di crescita di EVs. Attualmente, ci sò circa 630 000 pile di carica publica dispunibuli (definizione AFIR) in i 27 paesi di l'UE. Tuttavia, per ghjunghje l'obiettivo di riduzzione di emissioni di carbonu di 50% in 2030, u numeru di pile di carica deve ghjunghje à almenu 3,4 milioni per risponde à a crescente dumanda di EVs.

Da a perspettiva di a distribuzione regiunale, u sviluppu di u mercatu di carica in i paesi europei hè irregolare, è a densità di distribuzione di pile di carica hè principalmente cuncentrata in i paesi pionieri di EV cum'è l'Olanda, Francia, Germania è u Regnu Unitu. Frà elli, l'Olanda, a Francia è a Germania contanu u 60% di u numeru di pile di carica publica in a UE.

A diferenza di sviluppu in u numeru di pile di carica per capita in Europa hè ancu più evidenti. In quantu à a pupulazione è a zona, a densità di pile di carica in l'Olanda supera di granu quella di l'altri paesi di l'UE. Inoltre, u sviluppu di u mercatu regiunale di carica in u paese hè ancu ineguale, cù a putenza di carica per capita in e zone cù pupulazioni cuncentrate hè più bassu. Questa distribuzione irregulare hè un fattore impurtante chì impedisce a popularità di l'EV.

Tuttavia, i lacune in u mercatu di carica portaranu ancu opportunità di sviluppu.

Prima di tuttu, i cunsumatori europei curanu più di a cunvenzione di carica in parechje scenarii. Perchè i residenti in i vechji zoni di e cità europee ùn anu micca spazii di parcheggio interni fissi è ùn anu micca e cundizioni per installà i caricatori di casa, i cunsumatori ponu solu aduprà a carica lenta di a strada di notte. I sondaghji mostranu chì a mità di i cunsumatori in Italia, Spagna è Pulonia preferiscenu carricà in stazioni di ricarica publica è i posti di travagliu. Questu significa chì i pruduttori ponu fucalizza nantu à espansione scenarii di carica, migliurà a so cunvenzione è risponde à i bisogni di l'utilizatori.

Siconda, l'attuale custruzzione di a carica rapida DC in Europa hè in ritardo, è a carica rapida è a carica ultra-rapida diventeranu innovazioni di u mercatu. I sondaghji mostranu chì più di a mità di l'utilizatori in a maiò parte di i paesi europei sò solu disposti à aspittà in 40 minuti per a carica publica. L'utilizatori in i mercati di crescita cum'è a Spagna, a Pulonia è l'Italia anu u minimu di pacienza, cù più di 40% di l'utilizatori sperendu di carica à 80% in 20 minuti. Tuttavia, l'operatori di carica cù sfondi tradiziunali di cumpagnie energetiche si concentranu principalmente in a custruzione di siti AC. Ci sò lacune in a carica rapida è a carica ultra-rapida, chì diventeranu u focu di a cumpetizione per i principali operatori in u futuru.

In generale, u prugettu di l'UE nantu à l'infrastruttura di ricarica hè cumpletu, tutti i paesi incuraghjenu l'investimentu in stazioni di ricarica, è u sistema di pulitica principale di u mercatu hè cumpletu. L'attuale mercatu di ricarica europea hè in piena crescita, cù centinaie di operatori di rete di ricarica (CPO) grandi è chjuchi è fornitori di servizii di carica (MSP). Tuttavia, a so distribuzione hè estremamente frammentata, è i primi deci CPO anu una quota di mercatu cumminata di menu di 25%.

In u futuru, hè previstu chì più pruduttori si uniscenu à a cumpetizione è i so marghjini di prufittu cumincianu à apparisce. L'imprese d'oltremare ponu truvà u so posizionamentu currettu è aduprà i so vantaghji di sperienza per riempie i lacune di u mercatu. In ogni casu, à u stessu tempu, i sfidi coexistanu ancu cù l'opportunità, è anu bisognu di fucalizza nantu à a prutezzione di u cummerciu è i prublemi di localizazione in Europa.

Dapoi u 2022, a crescita di i veiculi di l'energia nova in i Stati Uniti hà acceleratu, è u numeru di veiculi hè previstu di ghjunghje à 5 milioni in 2023. Tuttavia, in generale, 5 milioni conta menu di 1,8% di u numeru tutale di veiculi di passageru in u 2022. i Stati Uniti, è u so prugressu EV hè in ritardo di quellu di l'Unione Europea. è Cina. Sicondu u scopu di rotta di emissioni zero-carbon, u voluminu di vendita di i veiculi d'energia nova in i Stati Uniti deve cuntà più di a mità da 2030, è u numeru di veiculi in i Stati Uniti deve esse più di 30 milioni, cuntendu 12%.

U lentu prugressu di l'EV hà purtatu à imperfezioni in u mercatu di carica. A fine di u 2023, ci sò 160 000 pile di carica publica in i Stati Uniti, chì hè equivalente à una media di solu 3 000 per statu. U rapportu veiculu-pile hè guasi 30: 1, chì hè assai più altu ch'è a media di l'UE di 13: 1 è u rapportu 7.3: 1 di carica publica-pile di carica in Cina. Per risponde à a dumanda di carica per a pruprietà di l'EV in 2030, u tassu di crescita di pile di carica in i Stati Uniti deve aumentà di più di trè volte in i prossimi sette anni, vale à dì, una media di almenu 50 000 pile di carica serà aghjuntu ogni ghjornu. annu. In particulare, u numeru di pile di carica DC deve quasi duppià.

U mercatu di carica di i Stati Uniti presenta trè prublemi maiò: distribuzione di u mercatu irregolare, scarsa affidabilità di carica è diritti di carica ineguali.

Prima, a distribuzione di carica in i Stati Uniti hè estremamente irregolare. A diffarenza trà i stati cù u più è u menu pile di carica hè 4000 volte, è a diffarenza trà i stati cù u più è u menu pile di carica per capita hè 15 volte. I stati cù u più grande numaru di strutture di carica sò California, New York, Texas, Florida è Massachusetts. Solu Massachusetts è New York sò relativamente bè adattati à a crescita di l'EV. Per u mercatu di i Stati Uniti, induve a guida hè a scelta preferita per i viaghji di longa distanza, a distribuzione insufficiente di pile di carica limita u sviluppu di l'EV.

Siconda, a satisfaczione di l'utilizatori di carica di i Stati Uniti cuntinueghja à calà. Un reporter di u Washington Post hà fattu una visita senza annunziu à stazioni di ricarica rapida CCS 126 (non-Tesla) in Los Angeles à a fine di u 2023. I prublemi più prominenti scontri sò stati a bassa dispunibilità di pile di carica, prublemi prominenti di cumpatibilità di carica, è una povira sperienza di pagamentu. Un sondaghju di u 2023 hà dimustratu chì una media di u 20% di l'utilizatori in i Stati Uniti anu scontru fili di carica o pile di carica danni. I cunsumatori puderanu solu lascià direttamente è truvà una altra stazione di carica.

L'esperienza di carica publica in i Stati Uniti hè sempre luntanu da l'aspettattivi di l'utilizatori è pò diventà unu di i principali mercati cù a peghju sperienza di carica eccettu in Francia. Cù a pupularità di l'EV, a cuntradizzione trà i bisogni di l'utilizatori in crescita è a carica inversa diventerà solu più evidenti.

Terzu, e cumunità bianche è ricche ùn anu micca uguale accessu à u putere di carica cum'è l'altri cumunità. Attualmente, u sviluppu di EV in i Stati Uniti hè sempre in i so primi tempi. A ghjudicà da i principali mudelli di vendita è 2024 novi mudelli, i principali cunsumatori di EV sò sempre a classa ricca. I dati mostranu chì u 70% di e pile di carica sò situati in i cunti più ricchi, è u 96% sò situati in i cunti duminati da i bianchi. Ancu se u guvernu hà inclinatu l'EV è e pulitiche di carica versu e minurità etniche, e cumunità povere è e zone rurale, i risultati ùn sò micca stati significativi.

Per risolve u prublema di l'infrastruttura di carica EV insufficiente, i Stati Uniti anu successivamente introduttu fatture, piani d'investimentu è stabilitu sussidi di u guvernu à tutti i livelli.

U Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti è u Dipartimentu di i Trasporti anu liberatu inseme "Standardi è Requisiti di l'Infrastruttura di Veiculi Elettrichi Naziunali di i Stati Uniti" in ferraghju 2023, stabilendu standard minimi è specificazioni dettagliati per u software è hardware, operazioni, transazzione è mantenimentu di stazioni di ricarica. Una volta chì e specificazioni sò rispettate, e stazioni di carica ponu esse eligibili per i sussidi di finanziamentu. Basatu nantu à bills precedenti, u guvernu federale hà stabilitu una quantità di piani d'investimentu di carica, chì sò trasmessi à i dipartimenti federali per assignà i bilanci à i guverni statali ogni annu, è dopu à i guverni lucali.

Attualmente, u mercatu di carica di i Stati Uniti hè sempre in a prima fase di espansione, i novi entranti sò sempre emergenti, è un mudellu di cumpetizione stabile ùn hè ancu statu furmatu. U mercatu di l'operazione di a rete di ricarica publica di i Stati Uniti presenta caratteristiche decentralizate sia cuncentrate in a testa sia à coda longa: e statistiche AFDC mostranu chì da ghjennaghju 2024, ci sò 44 operatori di carica in i Stati Uniti, è u 67% di e pile di carica appartenenu à i trè principali. punti di ricarica: ChargePoint, Tesla è Blink. Comparatu cù CPO, a scala di l'altri CPO hè assai diversa.

L'entrata di a catena industriale di a Cina in i Stati Uniti pò risolve parechji prublemi esistenti in u mercatu attuale di carica di i Stati Uniti. Ma cum'è i veiculi di l'energia nova, per via di risichi geopulitichi, hè difficiule per l'imprese cinesi di entre in u mercatu di i Stati Uniti, salvu chì custruiscenu fabbriche in i Stati Uniti o in Messico.

In u Sudeste Asiaticu, ogni trè persone pussede una motocicletta. I dui roti elettrici (E2W) anu duminatu u mercatu per troppu longu, ma u mercatu di l'automobile hè sempre in u stadiu di sviluppu.
A prumuzione di a popularisazione di i veiculi di l'energia nova significa chì u mercatu di l'Asia Sudueste deve saltà direttamente u stadiu di a popularizazione di l'automobile. In u 2023, u 70% di e vendite di EV in l'Asia sudorientale venenu da Tailanda, chì hè u mercatu principale di EV in a regione. Hè previstu di ottene u target di penetrazione di a vendita di EV di 30% in 2030, diventendu u primu paese oltre Singapore à entre in a tappa di maturità EV.
Ma attualmente, u prezzu di l'EVs in l'Asia Sudueste hè sempre assai più altu ch'è quellu di i veiculi di benzina. Cumu pudemu fà chì e persone senza vitture sceglienu EVs quandu compranu una vittura per a prima volta? Cumu prumove u sviluppu simultaneo di i mercati di EV è di carica? I sfidi affrontati da e novi cumpagnie energetiche in l'Asia Sud-Est sò assai più severi cà quelli in i mercati maturi.
E caratteristiche di u mercatu EV di i paesi di l'Asia Sud-Est sò assai diverse. Puderanu esse divisi in trè categurie secondu a maturità di u mercatu di l'automobile è l'iniziu di u mercatu EV.
A prima categuria hè i mercati di l'automobile maturi di Malesia è Singapore, induve l'enfasi di u sviluppu EV hè di rimpiazzà i veiculi di benzina, è u tettu di vendita EV hè chjaru; a seconda categuria hè u mercatu di l'automobile tailandese, chì hè in u stadiu tardiu di a crescita, cù una grande vendita di EV è una crescita rapida, è hè prevista per diventà I primi paesi altru da Singapore per entre in u stadiu maturu di EV; a terza categuria hè i mercati di l'Indonezia, u Vietnam è a Filippine. Tuttavia, per via di u so dividendu demugraficu è u sviluppu ecunomicu, u mercatu EV à longu andà hà un putenziale enormu.
A causa di e diverse tappe di sviluppu di l'EV, i paesi anu ancu differenze in a formulazione di e pulitiche è i scopi di carica.
In 2021, Malaysia hà stabilitu un scopu di custruisce 10 000 pile di carica da 2025. A custruzzione di carica di Malaysia adopta una strategia di cumpetizione di u mercatu apertu. Siccomu i pile di carica cuntinueghjanu à aumentà, hè necessariu unificà i standard di serviziu CPO è stabilisce una piattaforma di dumanda integrata per e rete di carica.
A ghjennaghju di u 2024, a Malesia hà più di 2000 pile di carica, cù un tassu di cumplimentu di u scopu di u 20%, di quale a carica rapida DC conta per u 20%. A maiò parte di sti mucchi di carica sò cuncentrati longu u Strettu di Malacca, cù u Greater Kuala Lumpur è Selangor chì circundanu a capitale chì rapprisentanu u 60% di i pali di carica di u paese. Simile à a situazione in altri paesi di l'Asia Sud-Est, a custruzzione di carica hè distribuita in modo irregulare è altamente cuncentrata in metropoli densamente populate.

U guvernu indonesianu hà affidatu à PLN Guodian per custruisce l'infrastruttura di carica, è PLN hà ancu liberatu obiettivi per u numeru di pile di carica è stazioni di scambiu di batterie calculati in 2025 è 2030. Tuttavia, u so prugressu di a custruzzione hè stata ritardata da u target è a crescita EV, soprattuttu in 2023. Dopu chì a crescita di e vendite di BEV hà acceleratu in 2016, u rapportu di u veiculu à pile hà aumentatu drasticamente. L'infrastruttura di carica pò diventà unu di i più grandi ostaculi à u sviluppu di l'EV in Indonesia.
A pruprietà di E4W è E2W in Tailanda hè assai chjuca, duminata da BEV. A mità di e vitture di passeggeri di u paese è u 70% di i BEV sò cuncentrati in Greater Bangkok, cusì l'infrastruttura di carica hè attualmente cuncentrata in Bangkok è in e zone circundante. A settembre 2023, a Tailanda hà 8,702 pile di carica, cù più di una decina di CPO chì participanu. Dunque, malgradu l'aumentu di e vendite di EV, u rapportu di u veiculu à u pile righjunghji sempre un bonu livellu di 10: 1.

In fattu, a Tailanda hà piani ragiunate in quantu à u layout di u situ, a proporzione di DC, a struttura di u mercatu è u prugressu di a custruzzione. A so custruzzione di carica diventerà un forte sustegnu per a popularizazione di l'EV.
U mercatu di l'automobile di l'Asia Sudueste hà una basa povira, è u sviluppu di l'EV hè sempre in una fase assai iniziale. Ancu s'ellu hè prevista una crescita elevata in i prossimi anni, l'ambienti pulitichi è e prospettive di u mercatu di i cunsumatori ùn sò sempre chjaru, è ci hè ancu un longu caminu per andà prima di a vera popularità di l'EV. Devi andà.
Per e cumpagnie d'oltremare, una zona più promettente si trova in u scambiu di energia E2W.

A tendenza di u sviluppu di l'E2W in l'Asia Sud-Est hè stata megliu. Sicondu a previsione di Bloomberg New Energy Finance, u tassu di penetrazione di l'Asia Sud-Est hà righjuntu u 30% in u 2030, prima di i veiculi elettrici chì entranu in u stadiu di maturità di u mercatu. Comparatu cù EV, l'Asia Sudueste hà una fundazione di u mercatu E2W megliu è una fundazione industriale, è e prospettive di sviluppu di E2W sò relativamente più brillanti.
Un percorsu più adattatu per e cumpagnie chì vanu à l'oltremare hè di diventà un fornitore piuttostu cà di cumpete direttamente.
In l'ultimi dui anni, parechji start-up di scambii di energia E2W in Indonesia anu ricivutu grandi investimenti, cumpresi investitori cù sfondi chinesi. In u mercatu di scambii di putenza in crescita rapida è assai frammentatu, agiscenu cum'è "venditori d'acqua", cù risichi più cuntrullabili è rendimenti più alti. Più esplicitu. Inoltre, a sustituzione di l'energia hè una industria pesante di attivu cù un ciculu longu di ricuperazione di i costi. Sutta a tendenza di a prutezzione di u cummerciu mundiale, u futuru hè incertu è ùn hè micca adattatu per participà direttamente à l'investimentu è a custruzzione.
Stabbilisce una joint venture cù l'imprese mainstream lucali per stabilisce una linea di produzzione di sostituzione di batterie OEM di assemblea di hardware

a

Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale09@cngreenscience.com
0086 19302815938
www.cngreenscience.com


Tempu di Postu: Mar-13-2024