• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

IEA: I biocarburanti sò una opzione realistica per a decarbonizazione di u trasportu

L'era post-epidemica hà purtatu una nova onda di dumanda massima di carburanti di trasportu. Da una perspettiva glubale, i campi di emissioni pesanti cum'è l'aviazione è a spedizione consideranu i biocarburanti cum'è unu di i carburanti chjave di decarbonizazione in l'industria di u trasportu. Chì ghjè a situazione attuale di l'innuvazione di a tecnulugia di biocarburanti ? Chì ci hè u putenziale di l'applicazione in i zoni chì sò difficiuli di decarbonize? Chì ghjè l'orientazione pulitica di i paesi sviluppati?

A crescita annuale di a pruduzzioni deve esse accelerata

Finu à avà, u bioetanol è u biodiesel sò sempre i biocarburanti più utilizati. U bioetanol occupa sempre a pusizione dominante in i biocarburanti mundiali. Ùn pò micca solu serve cum'è un carburante liquidu rinnuvevule è sustinibule per riduce u cunsumu d'oliu, ma pò ancu esse usatu cum'è una varietà di materie prime è solventi in l'industria chimica.

L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà indicatu in u rapportu "Energia Rinnovabile 2023" chì se l'obiettivu di emissioni nette zero per u 2050 deve esse rializatu, a produzzione glubale di biocarburanti deve aumentà da un tassu mediu annu di 11% da avà à 2030. Hè previstu chì à a fine di u 2030, l'oliu di scarti di cucina, i rifiuti alimentari è a paglia di colti cuntenenu a più alta proporzione di biocarburanti. materie prime, ghjunghje sin'à 40%.

L'IEA hà dettu chì u ritmu di crescita attuale di a produzzione di biocarburanti ùn pò aiutà à ottene l'ughjettu nettu zero in 2050. Da 2018 à 2022, a crescita annuale di a produzzione di biocarburanti globale hè solu 4%. À u 2050, a proporzione di u cunsumu di biocarburanti in i settori di l'aviazione, marittima è stradale duverà ghjunghje à 33%, 19% è 3%.

L'IEA aspetta chì a dumanda di biocarburanti glubale cresce da 35 billion litri annu trà 2022 è 2027. À mezu à elli, a crescita di u cunsumu di diesel rinnuvevuli è bio-jet fuel hè quasi interamente da ecunumia sviluppata; a crescita di u cunsumu di bioetanol è di biodiesel hè quasi interamente da e economie emergenti.

Trà u 2022 è u 2027, a parte di i biocarburanti in u settore di i carburanti di trasportu glubale aumenterà da 4,3% à 5,4%. Per u 2027, a dumanda di carburante bio-jet globale hè prevista di espansione à 3,9 miliardi di litri annu, 37 volte quella di u 2021, chì rapprisentanu quasi 1% di u cunsumu tutale di carburante di l'aviazione.

asd

U carburante più praticu per decarbonizing u trasportu

Hè assai difficiule di decarbonize l'industria di u trasportu. L'IEA crede chì in u cortu à mediu termini, i biocarburanti sò l'opzione più pratica per a decarbonizazione di u trasportu. A produzzione glubale di biocarburanti sustinibili duverà triplicate da quì à u 2030 per ghjunghje l'obiettivu di emissioni nette zero da u trasportu per u 2050.

Ci hè un largu cunsensu di l'industria chì i biocarburanti offrenu una opzione competitiva in costi per riduce l'emissioni di gas di serra da u settore di u trasportu in i decennii à vene. In fatti, a cumpatibilità cù l'infrastruttura di carburanti fossili esistenti rende i biocarburanti una opzione pratica per rimpiazzà i carburanti fossili in flotte esistenti.

Ancu se i veiculi elettrichi si sviluppanu rapidamente, a mancanza di materiale necessaria per a fabricazione di batterie à grande scala è a difficultà à stallà strutture di ricarica in zone sottosviluppate ponenu sempre sfide à a so adopzione generalizzata. À mezu à longu andà, cum'è u settore di u trasportu diventa più elettrificatu, l'usu di i biocarburanti si spostà versu settori difficiuli di elettrificà, cum'è l'aviazione è u marittimu.

"I biocarburanti liquidi cum'è u bioetanol è u biodiesel ponu rimpiazzà direttamente a benzina è u diesel, furnisce alternative mature è scalabili in un mercatu duminatu da i veiculi di motori di combustione interna", disse Heitor Cantarella, espertu di l'Istitutu di Ricerca Agricola di Campinas in Brasile.

u mo paese accelerà ancu a distribuzione di biocarburanti in u campu di u trasportu. In u 2023, u cunsumu di kerosene di l'aviazione di u mo paese serà di circa 38,83 milioni di tunnellate, cù emissioni dirette di carbonu chì superanu 123 milioni di tunnellate, chì rapprisentanu circa 1% di l'emissioni di carbonu totali di u paese. In u cuntestu di "doppiu carbonu", u carburante di l'aviazione sustinibili hè attualmente u percorsu più fattibile per riduce l'emissioni di carbone in l'industria di l'aviazione.

Mo Dingge, presidente è secretariu di u partitu di Sinopec Ningbo Zhenhai Refining and Chemical Co., Ltd., hà recentemente presentatu suggerimenti pertinenti per a custruzzione di un sistema di l'industria di carburante di l'aviazione sustenibile chì si adatta à a realità di a Cina: accelerà u stabilimentu di un fornimentu à grande scala è efficiente. sistema di materie prime bio-basate cum'è l'oliu è u grassu residuali; U sistema di certificazione sustenibile indipendente è cuntrullabile di u mo paese è u sistema di supportu di pulitica industriale migliuratu prumove u sviluppu sanu di l'industria di carburante di l'aviazione sustenibile.

I Stati Uniti è l'Europa dà preferenze politiche

Trà l'ecunumia sviluppata, i Stati Uniti sò relativamente attivu à prumove u sviluppu di i biocarburanti. Hè infurmatu chì i Stati Uniti anu attribuitu US $ 9,7 miliardi à l'industria di i biocarburanti per mezu di l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione.

In u frivaru, l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti è u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti anu publicatu un annunziu chì dicenu chì i fondi attribuiti in virtù di l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione seranu prioritari per l'attribuzione à e cumpagnie cù prughjetti di tecnulugia di biocarburanti à impattu elevatu per migliurà u rendiment è riduce i costi di i biocarburanti. tecnulugia di pruduzzione.

Joseph Goffman, un ufficiale in l'Uffiziu di l'Aria è a Radiazione di l'EPA, hà dettu: "Questa mossa hè pensata per stimulà l'innuvazione in a produzzione avanzata di biocarburanti". Jeff Marootian, secretariu assistente principale per l'efficienza energetica è l'energia rinnuvevule in u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti, hà dettu: "Investimenti in tecnulugia di biocarburanti, per risponde à a crescente dumanda di carburante per l'aviazione sustenibile è altri biocarburanti à pocu carbonu".

Certi stati membri di l'UE pensanu chì i biocarburanti duveranu esse inclusi in u quadru di carburante neutrale in carbonu di l'UE per assicurà a capacità di l'industria di attruverà l'investimenti.

A Corte di Conti Europea dice chì l'UE ùn manca una strategia à longu andà per i biocarburanti, chì puderia minà i scopi di decarbonizazione di u trasportu di a regione. In fatti, a pusizione di l'UE nantu à i biocarburanti hè stata vacillante. Prima avia destinatu à aumentà a proporzione di biocarburanti in l'usu di l'energia di u trasportu stradale à u 10% per u 2020, ma poi abbandunò stu scopu. Attualmente, l'UE capisce chì i biocarburanti anu un grande potenziale in l'aviazione, u trasportu marittimu è altri campi, è ripiglià a fiducia in u sviluppu.

Nikolaos Milionis, un ufficiale di a Corte di Conti Europea, hà ammissu chì u quadru di pulitica di l'UE per i biocarburanti hè cumplessu è hà cambiatu spessu in l'ultimi 20 anni. "I biocarburanti ponu cuntribuisce à l'ughjettu di neutralità di u carbonu di l'UE è rinfurzà a so propria sicurezza energetica, ma ci hè sempre una mancanza di piani di sviluppu chjaru è definiti. A mancanza di guida pulitica aumenterà indubbiamente i risichi d'investimentu è riduce l'attrattiva di l'industria europea di i biocarburanti ".

Susie

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale09@cngreenscience.com

0086 19302815938

www.cngreenscience.com


Tempu di post: 30-mar-2024