Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

L'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica dumanda un rinfurzamentu di a prutezzione di a sicurezza di e centrale nucleari

A Centrale Nucleare di Zaporozhye, situata in Ucraina, hè una di e più grande centrale nucleari in Europa. Recentemente, per via di a cuntinuazione di i disordini in a zona circundante, i prublemi di sicurezza di sta centrale nucleare anu attiratu una larga attenzione da parte di a cumunità internaziunale. Sottu à l'appellu di Grossi, Direttore Generale di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica (AIEA), tutte e parti devenu esercità a massima moderazione per assicurà u funziunamentu sicuru è stabile di e centrale nucleari.

U Direttore Generale Grossi hà publicatu una dichjarazione u 21 di ferraghju, ora lucale, esortendu tutte e parti à rispettà strettamente i cinque principii specifichi ch'ellu hà prupostu à u Cunsigliu di Sicurezza di e Nazioni Unite in maghju scorsu. I cinque principii includenu: astene si da ogni forma d'attaccu contr'à una centrale nucleare, in particulare contr'à i reattori, u almacenamentu di combustibile esauritu, altre infrastrutture critiche o u persunale; assicurà a sicurezza persunale di i travagliadori di e centrale nucleari; è evità ogni attaccu chì pò influenzà a sicurezza di una centrale nucleare o di l'attività militari; rispettà a neutralità di e centrale nucleari; è rinfurzà a cuuperazione internaziunale per affruntà inseme e sfide di sicurezza di e centrale nucleari.

In a dichjarazione, Grossi hà messu in risaltu chì a sicurità persunale di i travagliadori di a Centrale Nucleare di Zaporizhia deve esse prutetta in ogni mumentu, ciò chì hè a basa per assicurà u funziunamentu nurmale di a centrale nucleare. À u listessu tempu, tutte e parte devenu travaglià inseme per evità qualsiasi attaccu o azzione militare chì pò minaccià a sicurità è a prutezzione di e centrale nucleari. Questu ùn hè micca solu a sicurità di l'Ucraina, ma ancu a stabilità di tutta a regione è a sicurità nucleare mundiale.

L'appellu di u direttore generale Grossi nasce da e tensioni attuali intornu à a centrale nucleare di Zaporozhye. In l'ultimi anni, i cunflitti sò cuntinuati in a regione, ciò chì hà suscitatu preoccupazioni per a sicurezza di e centrale nucleari. Una volta chì si verifica un accidente di sicurezza, ùn averà micca solu un impattu seriu nantu à l'Ucraina, ma ancu nantu à tutta a regione europea. A sicurezza nucleare mundiale si troverà ancu di fronte à sfide enormi.

In questu cuntestu, l'appellu di u direttore generale Grossi hè particularmente impurtante. Tutte e parti devenu risponde attivamente à sta iniziativa è travaglià inseme per mantene a sicurezza è a stabilità di a Centrale Nucleare di Zaporizhia è assicurà chì sta infrastruttura critica ùn sia micca affettata da cunflitti militari. À u listessu tempu, a cumunità internaziunale deve rinfurzà a cuuperazione è furnisce u sustegnu tecnicu è l'assistenza necessarii per u funziunamentu sicuru di e centrale nucleari.

asd

Susie

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale09@cngreenscience.com

0086 19302815938

www.cngreenscience.com


Data di publicazione: 05 di marzu di u 2024