«In u futuru, Shell farà grandi sforzi per investisce in stazioni di ricarica per veiculi elettrichi, in particulare in Asia.» Recentemente, u CEO di Shell Vaelā Wael Sawan hà dettu in una entrevista cù l'American Consumer News and Business Channel (CNBC).
Vael? Sawan hà dettu: "U tassu di penetrazione di l'utilizatori di veiculi elettrici in Cina hè assai altu, è a dumanda di u mercatu per e pile di ricarica hè in piena espansione. Avemu trovu chì u numeru di i nostri clienti di ricarica di veiculi elettrici hè u doppiu di quellu di i clienti di motori à combustione interna. Shell hà 46.000 stazioni di benzina in u mondu sanu, è pudemu cumpletamente chì e stazioni di ricarica si trovanu in e stazioni di benzina".
Focus nantu à u mercatu di pile di carica di a Cina
In più di l'annunziu di Shell di "sparte a torta", altre cumpagnie petrolifere di fama internaziunale stanu ancu travagliendu in silenziu è cumincianu à sviluppà u mercatu cinese di e pile di carica.
Trà e cumpagnie petrolifere internaziunali, Total Energy hà a struttura cummerciale mundiale à bassa emissione di carbone a più diversificata. L'investimenti di Total Energy in Cina includenu u gasu naturale, l'energia solare, u almacenamentu d'energia, i lubrificanti, e stazioni di benzina, e pile di ricarica, i servizii per l'auto è altri campi.
In u duminiu di e pile di carica, à a fine di u 2021, China Three Gorges Group è Total Energy anu creatu a "Three Gorges Total Energy Charging Company" in Wuhan, Hubei. An Songlan, presidente di Total Energy (China), hà dichjaratu chì da u 2025, a cumpagnia avarà stallatu è operatu più di 11.000 pile di carica d'alta putenza in a pruvincia di Hubei.
In marzu di questu annu, u presidente di a China Three Gorges Corporation hà avutu una discussione cù Pan Yanlei, presidente è CEO di Total Energy. Pan Yanlei hà dettu chjaramente ch'ellu sperava chì e duie parti cuntinuassinu à cooperà in l'affari di ricarica di veiculi elettrici.
British Petroleum (BP) hè sempre stata in prima linea in l'espansione di a so nova attività energetica, è a so disposizione di pile di carica ùn hè micca stata in ritardu.
L'elettrificazione hè u core di l'attività di bp in u campu di i viaghji mobili, è hè stata cuncipita parechji anni fà. Hà investitu successivamente in cumpagnie affiliate cum'è Chargemaster, a più grande cumpagnia di ricarica di veiculi elettrici di u Regnu Unitu, StoreDot, una cumpagnia israeliana di batterie di ricarica ultraveloce, è Freewire Technologies, una cumpagnia di ricarica mobile. Inoltre, bp hà ancu investitu in Weilai Capital USD Fund è in a start-up cinese PowerShare Technology. In l'ultimi anni, i risultati di l'investimentu sò emersi gradualmente.
BP dice chì averà più di 100 000 punti di ricarica publichi installati in u mondu da u 2030.
Un'era di cumpetizione puderia esse à l'orizonte.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Data di publicazione: 18 dicembre 2023