A popularità di i veiculi elettrici (EV) in Laos hà sperimentatu una crescita significativa in 2023, cù un totale di 4,631 EVs venduti, cumprese 2,592 vitture è 2,039 motociclette. Questa crescita in l'adopzione di EV riflette l'impegnu di u paese à abbraccià u trasportu sustenibile è riduce a so dipendenza da i combustibili fossili.
Tuttavia, mentre chì a dumanda di EV hè in crescita, u Laos face attualmente una sfida in quantu à l'infrastruttura necessaria per sustene sta transizione. Attualmente, u paese hà solu 41 stazioni di ricarica, cù a maiuranza situata in Vientiane Capital. Questa scarsità di infrastruttura di carica pone una barriera per l'adopzione generalizata di EVs in tuttu u paese.
In cuntrastu, i paesi vicini cum'è a Tailanda anu fattu un prugressu notevuli in a creazione di una vasta rete di lochi di ricarica, chì vantanu un totale di 2,222 stazioni di ricarica è più di 8,700 unità di carica da settembre 2023. Ricunnoscendu l'impurtanza di u sviluppu di l'infrastruttura, u Ministeru di l'Energia è Mine. in Laos, cullabureghja attivamente cù i settori pertinenti per stabilisce regulamenti in materia di tassazione, standard tecnichi per EV, è a gestione di i veiculi. stazioni di ricarica.
Per sustene u mercatu crescente di EV, u guvernu Lao hà implementatu pulitiche strategiche destinate à prumove l'adopzione EV. In u 2022, l'ex Primu Ministru Phankham Viphavanh hà introduttu una pulitica chì eliminò i limiti d'importazione per i veiculi elettrici chì rispondenu à i standard internaziunali di qualità, sicurezza, serviziu post-vendita, mantenimentu è gestione di i rifiuti. Sta pulitica ùn solu incuraghjite l'impurtazione di EV d'alta qualità, ma facilita ancu a crescita di u mercatu domesticu di EV.
Inoltre, a pulitica offre una riduzione di 30 per centu in l'imposta stradale annuale per i EVs paragunatu à i so omologhi di benzina cù putenza equivalente di u mutore. Inoltre, i EVs sò cuncessi un parcheghju prioritariu in stazioni di ricarica è altre aree di parcheghju publicu, incentivandu ancu u so usu. Queste misure sò parte di i sforzi di u guvernu per prumove l'adopzione EV è riduce a carica finanziaria assuciata à l'importazione di petroliu.
Un altru aspettu criticu di a transizione EV hè a gestione di e batterie scadute. U Ministeru di l'Industria è u Cummerciu, in cullaburazione cù u settore di e risorse naturali è di l'ambiente, sviluppa attivamente strategie per affruntà stu prublema. E batterie EV tipicamente necessitanu di rimpiazzamentu ogni sette à deci anni per i veiculi più chjuchi è da trè à quattru anni per i EV più grandi, cum'è autobus o furgoni. A gestione curretta di queste batterie hè cruciale per assicurà a sustenibilità ambientale.
Ancu se u mercatu EV di Laos hè attualmente più chjucu cumparatu cù i paesi vicini cum'è a Tailanda è u Vietnam, u guvernu guida in modu proattivu l'adopzione EV. Sfruttendu u putenziale significativu di u paese per a generazione di l'electricità per via di fonti rinnuvevuli, u Laos hà u scopu di aumentà u cunsumu di EVs à almenu 1 per centu di i veiculi totali per u 2025, cumpresi vitture, autobus è motociclette.
L'impegnu di u paese à u trasportu sustenibile si allinea cù a so visione per un futuru più verde è più efficiente in energia. Abbracciandu i EV è sfruttendu e fonti d'energia rinnuvevuli, u Laos si sforza di riduce a so dipendenza da i combustibili fossili, di mitigà a contaminazione ambientale è di cuntribuisce à un ambiente più pulitu è sustenibile.
In cunclusione, mentre u Laos accelera a crescita di u mercatu EV, l'ambiziosi obiettivi di energia rinnuvevuli di u guvernu è e pulitiche strategiche sò cruciali per guidà a transizione versu un settore di trasportu più sustenibile. Cù u sviluppu cuntinuu di l'infrastruttura di carica è e misure di supportu, u Laos hè prontu à fà un progressu significativu in u so viaghju versu un futuru più verde è più pulitu alimentatu da veiculi elettrici.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu di post: 27-Jan-2024