1. Principiu
U raffreddamentu à liquidu hè attualmente a megliu tecnulugia di raffreddamentu. A principale differenza da u raffreddamentu à aria tradiziunale hè l'usu di un modulu di carica di raffreddamentu à liquidu + equipatu cù un cavu di carica di raffreddamentu à liquidu. U principiu di a dissipazione di u calore di u raffreddamentu à liquidu hè u seguente:
2. Vantaghji principali
A. A carica rapida à alta pressione genera più calore, hà un bon raffreddamentu à liquidu è hà pocu rumore.
Raffreddamentu à aria: Hè un modulu di raffreddamentu à aria + raffreddamentu naturalecavu di carica, chì si basa nantu à u scambiu di calore di l'aria per riduce a temperatura. Sutta a tendenza generale di carica rapida à alta tensione, se cuntinuate à aduprà u raffreddamentu à aria, avete bisognu di aduprà fili di rame più spessi; in più di l'aumentu di u costu, aumenterà ancu u pesu di u filu di a pistola di carica, causendu inconvenienti è periculi per a sicurezza; inoltre, u raffreddamentu à aria ùn pò esse cablatu Raffreddamentu di u core di u cavu.
Raffreddamentu à liquidu: Aduprà u modulu di raffreddamentu à liquidu + raffreddamentu à liquiducavu di caricaper caccià u calore per mezu di u liquidu di raffreddamentu (etilenglicole, oliu, ecc.) chì scorre attraversu u cavu di raffreddamentu liquidu, in modu chì i cavi di piccula sezione trasversale possinu purtà una grande corrente è un bassu aumentu di temperatura; da una parte, pò rinfurzà Dissipa u calore è migliora a sicurezza; da l'altra parte, perchè u diametru di u cavu hè più finu, pò riduce u pesu è rende più faciule da aduprà; in più, perchè ùn ci hè micca ventilatore, u rumore hè guasi zero.
B. Raffreddamentu à liquidu, pò funziunà stabilmente in ambienti difficili.
I pali tradiziunali si basanu nantu à u scambiu di calore di l'aria per rinfriscà si, ma i cumpunenti interni ùn sò micca isolati; i circuiti stampati è i dispositivi di alimentazione in u modulu di carica sò in cuntattu direttu cù l'ambiente esternu, ciò chì pò facilmente causà a rottura di u modulu. L'umidità, a polvera è l'alta temperatura facenu chì u tassu di rottura annuale di u modulu sia finu à 3 ~ 8%, o ancu più.
U raffreddamentu à liquidu adotta una prutezzione d'isolamentu cumpleta è usa u scambiu di calore trà u refrigerante è u radiatore. Hè cumpletamente isolatu da l'ambiente esternu è allunga a vita di serviziu di l'equipaggiu. Dunque, l'affidabilità hè assai più alta di quella di u raffreddamentu à aria.
C. U raffreddamentu à liquidu riduce i costi operativi, aumenta a durata di serviziu è riduce i costi di u ciclu di vita.
Sicondu Huawei Digital Energy, i pali tradiziunali travaglianu in ambienti difficiuli per un bellu pezzu, è a so durata di vita hè assai ridutta, cù un ciclu di vita di solu 3 à 5 anni. À u listessu tempu, i cumpunenti meccanichi cum'è i ventilatori di l'armarii è i ventilatori di i moduli ùn sò micca solu facilmente dannighjati, ma necessitanu ancu una pulizia è una manutenzione frequenti. Visite manuali à u situ sò necessarie almenu quattru volte à l'annu per a pulizia è a manutenzione, ciò chì aumenta assai i costi di funziunamentu è di manutenzione di u situ.
Ancu s'è l'investimentu iniziale di u raffreddamentu à liquidu hè relativamente grande, u numeru di manutenzione è riparazioni successive hè menu, u costu operativu hè più bassu è a durata di vita hè più di 10 anni. Huawei Digital Energy prevede chì u costu tutale di u ciclu di vita (TCO) serà riduttu di 40% in 10 anni.
3. Cumponenti principali
A. Modulu di raffreddamentu à liquidu
Principiu di dissipazione di u calore: A pompa di l'acqua face circulà u refrigerante trà l'internu di u modulu di carica raffreddato à liquidu è u radiatore esternu, eliminendu u calore di u modulu.
Attualmente, e pile di carica principali di 120KW in u mercatu utilizanu principalmente moduli di carica di 20KW è 30KW, 40KW hè sempre in u periodu d'introduzione; i moduli di carica di 15KW si stanu ritirendu gradualmente da u mercatu. Cù l'entrata in u mercatu di pile di carica di 160KW, 180KW, 240KW o ancu di putenza superiore, i moduli di carica currispondenti di 40KW o di putenza superiore aprenu ancu à applicazioni più ampie.
Principiu di dissipazione di u calore: A pompa elettronica face scorrere u refrigerante. Quandu u refrigerante passa per u cavu di raffreddamentu liquidu, piglia u calore di u cavu è di u connettore di carica è torna à u serbatoiu di carburante (per almacenà u refrigerante); dopu hè guidatu da a pompa elettronica per dissipà u calore per u radiatore.
Cum'è digià mintuvatu, u metudu tradiziunale hè di allargà l'area di a sezione trasversale di u cavu per riduce u riscaldamentu di u cavu, ma ci hè un limite superiore à u spessore di u cavu utilizatu da a pistola di carica. Stu limite superiore determina a corrente di uscita massima di u supercharger tradiziunale à 250A. Mentre a corrente di carica cuntinueghja à cresce, a prestazione di dissipazione di u calore di i cavi raffreddati à liquidu di u listessu spessore hè megliu; in più, postu chì u filu di a pistola raffreddata à liquidu hè finu, a pistola di carica raffreddata à liquidu hè quasi 50% più ligera di una pistola di carica cunvinziunale.
Sè vulete sapè di più nantu à questu, per piacè cuntattateci.
Tel: +86 19113245382 (whatsAPP, wechat)
Email: sale04@cngreenscience.com
Data di publicazione: 14 d'aprile di u 2024