A Nigeria, u paese più pupulatu d'Africa è u sestu in u mondu, hà miratu à prumove a mobilità elettrica è riduce l'emissioni. Cù una pupulazione prevista per ghjunghje à 375 milioni da u 2050, u paese ricunnosce a necessità urgente di affruntà u so settore di trasportu, chì storicamente hà cuntatu una parte significativa di l'emissioni di CO2.
Solu in u 2021, a Nigeria hà emessu una stupenda 136,986,780 tunnellate metriche di carbone, solidificendu a so pusizioni cum'è u primu emettitore di l'Africa. Per cumbatte stu prublema, u guvernu nigerianu hà svelatu u so Pianu di Transizione Energetica (ETP), chì prupone una mistura di 10% di biocarburanti per 2030 è mira à l'elettrificazione cumpleta di i veiculi per u 2060.
A rimuzione di i sussidi di carburanti hè diventata una forza motrice daretu à u sviluppu di a mobilità elettrica in Nigeria. Questa mossa hè prevista per stimulà a dumanda di veiculi elettrici è accelerà a transizione da u trasportu alimentatu da u petroliu. I sperti credi chì i veiculi elettrici, cù e so emissioni zero di carbonu, anu una grande prumessa per a custruzzione di cità sustinibili è per frenà a contaminazione.
Lagos, a cità più populosa di Nigeria è una megacity globale, hà ancu unitu à a corsa versu a decarbonizazione. L'Autorità di Trasportu Metropolitanu di Lagos hà iniziatu iniziative per sviluppà autobus elettrici, infrastruttura di carica è punti di serviziu. U guvernatore Babajide Sanwo-Olu hà recentemente svelatu a prima flotta di autobus elettrici, signalendu l'impegnu di a cità à trasfurmà in un centru urbanu intelligente è sustenibile.
In più di i veiculi di trasportu publicu più grande, i veiculi elettrici à dui roti, cum'è e biciclette è scooters alimentati da batterie di litiu, sò stati esplorati cum'è un mezzu per affruntà e sfide ambientali, in particulare a contaminazione di l'aria. Queste opzioni di micro-mobilità ponu esse spartute è affittate, rinfurzendu ancu l'accessibilità di u trasportu pulitu.
L'imprese private facenu ancu passi in u paisaghju di a mobilità elettrica di Nigeria. Sterling Bank, per esempiu, hà recentemente inauguratu a prima stazione di ricarica di veiculi elettrici accessibile publicamente di u paese in Lagos. Questa iniziativa, chjamata Qore, hà da scopu di furnisce alternative di trasportu assequibili è più pulite per rimpiazzà i veiculi tradiziunali di petroliu è di diesel.
Tuttavia, parechje sfide sò davanti à l'adopzione generalizata di a mobilità elettrica in Nigeria. U finanziamentu resta un ostaculu significativu, inseme cù una mancanza di cuscenza, advocacy è infrastruttura di carica. A superà questi ostaculi richiederà sussidi, un aumentu di l'offerta è un ambiente cummerciale migliuratu. Stallà l'infrastruttura di carica, stabilisce centri di riciclamentu di batterie, è furnisce incentivi per a mobilità elettrica basata nantu à l'energia rinnuvevule sò ancu passi cruciali.
Per favurizà a crescita di a mobilità elettrica, Nigeria deve priorità u sviluppu di l'infrastruttura adatta. Questu include l'integrazione di l'opzioni di micro-mobilità in u disignu di e strade, cum'è e strade di scooter è i camini pedonali. Inoltre, a creazione di una rete solare per alimentà u trasportu, stazioni di ricarica è i veiculi elettrici publichi pò rinfurzà ancu più a transizione versu a mobilità sostenibile.
In generale, l'impegnu di Nigeria per prumove a mobilità elettrica è riduce l'emissioni hè lodabile. L'ambiziosi obiettivi di u Pianu di Transizione Energetica, accumpagnati da iniziative di u guvernu è di u settore privatu, tenenu u putenziale di trasfurmà u settore di trasportu di Nigeria è cuntribuiscenu à u sviluppu urbanu sustenibile. Mentre i sfidi persistanu, i stakeholder restanu ottimisti annantu à u futuru di a mobilità elettrica in Nigeria è u so impattu pusitivu nantu à l'ambiente.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu di posta: 05-Jan-2024