Nigeria, u paese più cuulosu in l'africa è u sestu globu, hà pone i matrimonii di mobilità elettrica prumuzione. Cù una pupulazione prughjettata per ghjunghje à 3750 AVVISE 3,5 milioni da 2050, u paese ricunnosce a necessità urgente, chì hà campatu storicamente per una parte significativa di CO2 emission.
In u 2021 solu, a nigeria emessa un staggiatore 136.986,780 tunnellate metrici di carbon, solidicolando a so posizione cume egitter top di l'Africa. Per sfarchi questa prublemi, u guvernu chjaru ùn hà micca idealizatu u so Pianu di Transniziunali Energia (Etp), chì prupone un fiure di biofuru di 10% di Xofuel di Treofriel di i Veiculi per u 2060.
A rimuzione di i Sussidii di carburante hè diventatu una forza di guida daretu à u sviluppu di a mobilità elettrica in Nigeria. Questa mossa hè prevista di stimulà a dumanda di veiculi elettrici è accelerà a transizione luntanu da u trasportu di petrollu. L'esperti credi chì veiculi elettrici, cù e so emissioni zero di l'emissioni, tenendu una grande prumessa per edificàzzioni sostagione è a contaminazione suboscbile.
Lagos, a cità più cuculosa di Nigeria è una megacità globale, hà ancu unitu ancu a corsa versu decarbonizazione. L'autorità di u trasportu Metro metropolitanu hà lanciatu l'iniziativi per sviluppà l'autobus elettrici, carica In infrastrutture è di serviziu. U guvernatore Babajide Sanwojide Sanwo-olu hà svinditu pocu di l'autoble di prima di l'autobrezzatura, firmendu l'impegnu di a cità per trasfurmà in un centru umanu intelligente è consciente.
Inoltre à i veiculi di trasportu publicu più grande di i trasporti di trasportu, questi bicicletta è bicche è scooters elettrici da litii, sò esplorati cum'è un mezzu per indirizzà sfide per indirizzari Queste opzioni di micro-mobililità ponu esse sparta è affitta, ancu evitendu l'accessibilità di u trasportu pulitu.
L'imprese privata facenu i fiovi in a mobilità elettrica di Nigeria. Banca di Sterling, per esempiu, recentemente inutatu a prima stazione di carica elettrica publicamente accessibile in u salone. Questa iniziativa, chjamata qore, scopi di furnisce l'alternattivi di trasportu precordante è di u trasportu per rimpiazzà a pitroliu tradiziunale è diesel.
Eppuru, parechje sfide permesse avanti in a amissione elettrica di a mobilità elettrica in Nigeria. Finanza resta un agliu significativu, inseme cù una mancanza di cuscenza, advocacy, è caricà infrastruttura. Superare questi ostaculi necessitanu subsidii, fornitura aumentata, è un ambiente cummerciale melloratu. Installazione di cargare infrastructure, stabilisce i centrerie reciclà di a batoria, è furnisce incentu per a mobilità elettrica basata in renbebile sò ancu passi cruciali.
Per fustrà a crescita di a mobilità elettrica, nigeria deve di priurà u sviluppu di afrastruttura adeguita. Questu include l'integrazione di l'opzioni di micro-mobililità in u disignu di a strada, cum'è e strade di scooter è i chjassi di pedesali. In u trasportu, u Stazione d'un Griddu di Potenza à u Cumparazione, e stazioni di carica, è veiculi elettrici pubblici ponu ultimi bolterrà a transizione versu a mobilità sustinibile.
In generale, l'impegnu di Nigeria per prumove a mobilità elettrica è riduzzione di emissioni hè compostabile. L'insegnanti ambienti di u Pianu di l'energia di u Pianu è privatu è iniziative di settori privati, tente u potenziale di trasfurmà settore di trasportu è cuntribuisce à u sviluppu di u trasportu sustinibili. Mentre e sfide persiste, stamhi restanu ottimistu annantu à l'Avellu di a mobilità elettrica in Nigeria è u so impattu pusitivu annantu à l'ambiente.
Lesley
Sichuan Green Science & Tecnulugia Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu post: Jan-05-2024