Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

"U passu audace di a Nigeria versu a mobilità elettrica è a riduzione di l'emissioni"

aasd (1)

A Nigeria, u paese u più pupulosu d'Africa è u sestu à u livellu mundiale, hà messu l'ochji nantu à a prumuzione di a mobilità elettrica è a riduzione di l'emissioni. Cù una pupulazione prevista per ghjunghje à 375 milioni da u 2050, u paese ricunnosce u bisognu urgente di trattà u so settore di i trasporti, chì storicamente hè statu rispunsevule di una parte significativa di l'emissioni di CO2.

Solu in u 2021, a Nigeria hà emessu a quantità sbalorditiva di 136.986.780 tunnellate metriche di carbone, cunsolidenduci a so pusizione cum'è u principale emettitore di l'Africa. Per cumbatte stu prublema, u guvernu nigerianu hà presentatu u so Pianu di Transizione Energetica (ETP), chì propone una miscela di biocarburanti di u 10% per u 2030 è mira à l'elettrificazione cumpleta di i veiculi per u 2060.

L'eliminazione di i sussidii à u carburante hè diventata una forza motrice daretu à u sviluppu di a mobilità elettrica in Nigeria. Si prevede chì sta mossa stimulerà a dumanda di veiculi elettrichi è accelererà a transizione da u trasportu alimentatu da u petroliu. L'esperti credenu chì i veiculi elettrichi, cù e so zero emissioni di carbone, sò assai promettenti per custruisce cità sustenibili è frenà l'inquinamentu.

Lagos, a cità più pupulosa di Nigeria è una megacità mundiale, s'hè ancu unita à a corsa versu a decarbonizazione. L'Autorità Metropolitana di i Trasporti di Lagos hà lanciatu iniziative per sviluppà autobus elettrichi, infrastrutture di ricarica è punti di serviziu. U guvernatore Babajide Sanwo-Olu hà recentemente svelatu a prima flotta di autobus elettrichi, signalendu l'impegnu di a cità à trasfurmà si in un centru urbanu intelligente è sustenibile.

aasd (2)

In più di i veiculi di trasportu publicu più grandi, i veiculi elettrici à duie rote, cum'è e biciclette è i scooter alimentati da batterie à u litiu, sò esplorati cum'è un mezzu per affruntà e sfide ambientali, in particulare l'inquinamentu atmosfericu. Queste opzioni di micro-mobilità ponu esse spartute è affittate, migliorandu ulteriormente l'accessibilità à u trasportu pulitu.

L'imprese private stanu ancu fà passi avanti in u paisaghju di a mobilità elettrica di a Nigeria. Sterling Bank, per esempiu, hà recentemente inauguratu a prima stazione di ricarica di veiculi elettrici accessibile publicamente in Lagos. Questa iniziativa, chjamata Qore, hà per scopu di furnisce alternative di trasportu accessibili è più pulite per rimpiazzà i veiculi tradiziunali alimentati à petroliu è diesel.

Tuttavia, parechje sfide si presentanu in l'adopzione generalizzata di a mobilità elettrica in Nigeria. U finanziamentu ferma un ostaculu significativu, accumpagnatu da una mancanza di sensibilizazione, di difesa è di infrastrutture di ricarica. Superà questi ostaculi richiederà sussidi, una maggiore offerta è un ambiente cummerciale miglioratu. L'installazione di infrastrutture di ricarica, a creazione di centri di riciclaggio di batterie è a furnitura di incentivi per a mobilità elettrica basata nantu à l'energie rinnuvevuli sò ancu passi cruciali.

 

Per favurisce a crescita di a mobilità elettrica, a Nigeria deve dà priorità à u sviluppu di infrastrutture adeguate. Ciò include l'integrazione di opzioni di micro-mobilità in a cuncepzione stradale, cum'è e piste per scooter è i percorsi pedonali. Inoltre, a creazione di una rete solare per alimentà i trasporti, e stazioni di ricarica è i veiculi elettrici publichi pò sustene ulteriormente a transizione versu una mobilità sustenibile.

In generale, l'impegnu di a Nigeria per prumove a mobilità elettrica è riduce l'emissioni hè lodevole. L'ubbiettivi ambiziosi di u Pianu di Transizione Energetica, accumpagnati da iniziative di u guvernu è di u settore privatu, anu u putenziale di trasfurmà u settore di i trasporti in Nigeria è di cuntribuisce à u sviluppu urbanu sustenibile. Mentre e sfide persistenu, e parti interessate restanu ottimiste nantu à u futuru di a mobilità elettrica in Nigeria è u so impattu pusitivu nantu à l'ambiente.

Lesley

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale03@cngreenscience.com

0086 19158819659

www.cngreenscience.com


Data di publicazione: 5 di ghjennaghju di u 2024