A cooperazione energetica hè un spaziu impurtante di cooperazione trà a Cina è i paesi africani. In l'ultimi deci anni, sottu à l'iniziativa "Belt and Road", a cooperazione energetica Cina-Africa hà ottinutu risultati rimarchevuli. U dilemma di a carenza di energia in Africa hè statu efficacemente alleviatu è e so capacità di sviluppu indipendenti sò state significativamente migliurate. Nta l'ultimi anni, u nostru paese hà incuraghjitu in modu cuntinuu l'imprese cintrali à affruntà a so missione è e so rispunsabilità, hà travagliatu strettamente cù i guverni è e persone di i paesi di co-building, hà custruitu una serie di prughjetti d'alta qualità chì anu benefiziu l'area lucale, intrecciate mutualmente benefica è vince. -win ligami di cuuperazione, è dimustratu à u mondu carte da affari Chinese cum'è China Road, China Bridge, China Port, è China Town vividly interpretà a cumunità "Belt and Road" di u futuru spartutu.
Cum'è u gioiellu di u cuntinente africanu, l'Uganda hà abbundanti risorse di petroliu è di gas naturale. In u cuntestu di a custruzzione "Belt and Road", hè di grande significazione per approfondisce a cooperazione energetica Cina-Africa, sustene a custruzzione "Belt and Road" è u "esce" di l'equipaggiu di petroliu è gasu di u mo paese.
In l'annu passatu, a cooperazione cù l'urganisazioni internaziunali di l'energia hè stata più approfondita, è i sistemi di guida rotativa è di logging durante a perforazione di u mo paese sviluppati in modu indipendenti, l'equipaggiu di esplorazione di pruprietà intellettuale indipendente à grande scala è l'equipaggiu di perforazione di petroliu anu cuminciatu à entre in diversi campi in Africa. .
U "ponte" di u fornimentu energeticu di HQTS Hansmann Group
Di fronte à l'esigenza di "approfondisce a cooperazione energetica internaziunale è di piglià l'iniziu in a prumuzione di l'apertura di altu livellu è di dà un esempiu", u Gruppu HQTS Hansmann hè diventatu a cumpagnia ufficiale autorizata di l'Autorità Petroleum di l'Uganda (Autorità Petroleum di Uganda) cù a so tecnulugia avanzata di prova è certificazione. L'agenzia di serviziu di terzu chì pò emette PVoC per l'equipaggiu di petroliu hè una di e duie agenzie di ispezione, teste è certificazioni internaziunali designate. Aiutate à e cumpagnie chinesi di petroliu è di energia à entre rapidamente in u mercatu ugandese, scorta u sdoganamentu in u portu di destinazione, è diventate un bonu aiutu in a custruzzione cumuna di alta qualità di u "Belt and Road".
U 23 di ferraghju di u 2024, l'Autorità Petrolifera di l'Uganda PAU hà publicatu i documenti di l'offerta vincitore per i fornitori di servizii PVoC. Serà implementatu ufficialmente da u 1 di marzu, chì significa chì u pianu PVoC di l'Uganda Petroleum Standards Authority hè firmatu ufficialmente, chì significa chì tutte l'infurmazioni necessarii per l'implementazione di i trè grandi prughjetti in Uganda L'equipaggiu impurtatu è i materiali speciali necessitanu una implementazione obligatoria. di u schema di determinazione di cunfurmità pre-esportazione, vale à dì a certificazione PVoC, chì hè un certificatu di cunfurmità di u produttu, per dimustrà chì i prudutti d'esportazione di a cumpagnia rispettanu i reguli tecnichi pertinenti è i normi di l'Uganda prima di pudè esse sbulicati in u locu. Hè ancu marcatu chì a tecnulugia di prova di u mo paese è u livellu di serviziu in a cooperazione internaziunale in u campu di l'energia di u petroliu è di u gasu naturali anu righjuntu un novu livellu internaziunale.
A trasfurmazione intelligente, a sicurità è l'efficienza sò u core tecnicu di u sviluppu verde
L'Uganda si trova in l'Africa orientale, nantu à l'equatori. Havi vegetazione lussureggiante è stagioni calde, è hè cunnisciuta cum'è a "Perla di l'Africa". In l'ultimi deci anni, u livellu istituziunale di a cooperazione energetica Cina-Africa hà migliuratu significativamente, è a custruzzione di a piattaforma hè diventata più matura. In dicembre 2015, u Summit di Johannesburg di u Forum per a Cooperazione Chine-Africa hà prupostu u "Planu di Cooperazione per u Sviluppu Verde". In settembre di u 2018, u Summit di Pechino di u Forum per a Cooperazione Cina-Africa hà prupostu l'"Azzione di Connettività di i Facilities" è hà enfatizatu a necessità di rinfurzà a cooperazione in u campu di l'energia. In u 2019, durante u secondu Forum Summit "Belt and Road", hè statu stabilitu u Partenariatu Energeticu "Belt and Road". In uttrovi 2021, a Cina è l'Unione Africana anu ufficialmente stabilitu a Piattaforma di Cooperazione di Partenariatu Energeticu Cina-UA. Cina accelerà l'attraccatura. U pianu di sviluppu di l'energia di l'Agenda 2063 di l'Unione Africana. In dicembre 2021, l'ottava Conferenza ministeriale di u Forum per a Cooperazione Cina-Africa hà publicatu a "Dichjarazione Cina-Africa nantu à a Cooperazione in Affruntà u Cambiamentu Climaticu". Cina hà prumessu di espansione ancu a scala di l'investimentu in energia rinnuvevule in Africa. Questi accordi di cooperazione strategica amichevuli anu permessu à u guvernu ugandese di vede chì a Cina, cum'è difensore di l'Iniziativa Belt and Road, hà sempre utilizatu l'azzioni per prumove u sviluppu di i paesi africani.
L'Autorità Petrolifera di l'Uganda (PAU) hè disposta à crede in e capacità di serviziu di prumuzione cummerciale di HQTS in u campu di l'equipaggiu petrochimicu è a so forza prufessiunale per aiutà i paesi cuntrattuali à ottimisà i prucessi di serviziu PVoC è prutegge i so mercati domestici in u cummerciu internaziunale. Di sicuru, HQTS Hansmann Group hà ancu participà attivamente à l'approfondimentu di l'estensione di e categurie d'impurtazione è d'esportazione di merchenzie in u mercatu africanu, custruendu un ponte solidu per prumove a cooperazione energetica Cina-Uzbekistan.
Tecnulugie innovative di punta per serve u futuru di l'energia
Di fronte à a situazione di u mercatu internaziunale cumplessu è sempre cambiante, e cumpagnie di servizii di giacimentu di petroliu chinesi anu bisognu di fucalizza nantu à sforzi interni è esterni è piglià parechje misure per ottene u sviluppu di alta qualità. In u futuru layout di u mercatu internaziunale di servizii petroliferi, HQTS Hansmann Group tenderà à u sviluppu innovativu di tecnulugia digitale è applicazioni di tecnulugia high-end; à u listessu tempu, hè impegnatu à furnisce suluzioni tecnichi avanzati à cumpagnie di i clienti di energia internaziunale per aiutà à cumpete in u mercatu internaziunale ferocemente cumpetitivu in u futuru. spiccà in u mercatu di l'equipaggiu energeticu.
Cum'è una urganizazione di terze parti d'ispezione, prova è certificazione, HQTS hà più di 2000 esperti multidimensionali di ispezione tecnica è valutazione, è ponu emette materiali di certificazione COC di terze parti per PVoC di l'equipaggiu di petroliu è gasu 24 ore à ghjornu. Puderà aiutà e cumpagnie di petroliu è di gas chinesi à furnisce servizii PVoC all-inclusive in Uganda in più di 40 paesi in u mondu.
Siccomu a dumanda di u mercatu di tecnulugii è suluzioni high-end cresce rapidamente, credemu fermamente chì u sviluppu digitale di u mercatu internaziunale di servizii petroliferi hè diventatu una tendenza irreversibile. Cridemu ancu fermamente chì "Una Cintura, Una Strada" hà da cuntinuà à fà cuntributi à custruisce una cumunità cù un futuru cumunu per a Cina è l'Ucraina è a Cina è l'Africa in a nova era. nova cuntribuzione. L'imprese di l'ingegneria di u petroliu di u mo paese ghjucanu un rolu impurtante in l'adattazione attiva à a tendenza di sviluppu di a globalizazione ecunomica è l'apertura à u mondu esternu.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu di Postu: 28-Mar-2024