In un sviluppu significativu per u mercatu di i veiculi elettrici (EV) di u Brasile, u giant energeticu brasilianu Raizen è u fabricatore d'automobili cinese BYD anu annunziatu un partenariatu strategicu per implementà una vasta rete di stazioni di ricarica 600 EV in tuttu u paese. Questa iniziativa hà per scopu di risponde à a crescente dumanda di infrastruttura di carica è accelerà l'adopzione di a mobilità elettrica in Brasile.
E stazioni di ricarica operaranu sottu a marca Shell Recharge è seranu posizionate strategicamente in ottu cità maiò, cumprese Sao Paulo, Rio de Janeiro è sei altre capitali statali. A stallazione di sti stazioni hè prevista per i prossimi trè anni, cun un enfasi in i zoni d'altu trafficu è e regioni metropolitane chjave. Questa rete cumpleta di infrastruttura di ricarica furnisce à i pruprietarii di EV opzioni di carica convenienti è accessibili, chì risponde à un requisitu criticu per l'adopzione generalizzata di veiculi elettrici.
Raizen, una joint venture trà Shell è u conglomeratu brasilianu Cosan, hà da ghjucà un rolu pivotale in guidà a crescita di u segmentu di stazioni di ricarica in Brasile. Cù un ambiziosu scopu di catturà u 25 per centu di a quota di mercatu, Raizen hà u scopu di sfruttà a so vasta sperienza in u settore energeticu per guidà u sviluppu è l'operazione di queste stazioni di ricarica. Cullaburendu cù BYD, un attore globale di punta in l'industria di i veiculi elettrici, Raizen pò prufittà di l'expertise di BYD in tecnulugia EV è soluzioni di carica.
Ricardo Mussa, u Chief Executive di Raizen, hà evidenziatu a transizione energetica unica di u Brasile è a basa forte chì u paese hà in i veiculi hibridi è etanoli. Hà enfatizatu chì u Brasile hè ben pusatu per l'adopzione di i veiculi elettrici per via di a so infrastruttura esistente è di a so cumpetenza in soluzioni di carburante alternativu. A cullaburazione cù BYD allinea cù l'impegnu di Raizen per a mobilità sostenibile è rinforza a so dedizione à guidà a transizione energetica in Brasile.
BYD, cunnisciuta per e so offerte innovative di EV, hà vistu una crescita impressiunanti in u mercatu brasilianu. In u 2023, a vendita di veiculi elettrici in Brasile hà sperimentatu una crescita di 91 per centu in paragunà à l'annu precedente, ghjunghjendu à circa 94 000 veiculi venduti. BYD hà ghjucatu un rolu significativu in questa crescita, cù e so vendite chì contavanu 18 000 vitture elettriche. Cullaburendu cù Raizen è espansione l'infrastruttura di ricarica, BYD hà u scopu di rinfurzà più a so presenza in u mercatu brasilianu è sustene a transizione à a mobilità elettrica.
A cullaburazione trà Raizen è BYD marca una tappa maiò in u sviluppu di l'infrastruttura di ricarica EV di u Brasile. Stabbiliscendu una rete sustanziale di stazioni di ricarica, a cullaburazione affronta una barriera cruciale per l'adopzione EV è furnisce una basa forte per a futura crescita di a mobilità elettrica in u paese. Siccomu a dumanda di veiculi elettrici cuntinueghja à cresce, stu sforzu cumunu cuntribuisce à riduce l'emissioni, à rinfurzà a sustenibilità energetica è à furmà un paisaghju di trasportu più verde in Brasile.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu di Postu: Feb-16-2024