In un sviluppu rivoluzionariu, l'Americani anu compru più di un milione di veiculi elettrici (EVs) in 2023, marchendu u più altu numeru di vendite di EV in un solu annu in a storia di u paese.
Sicondu un rapportu di Bloomberg New Energy Finance, più di 960 000 veiculi completamente elettrici sò stati venduti finu à uttrovi. Cù e vendite previste in i mesi successivi, a tappa di milioni di unità hè stata ottenuta u mese passatu.
Cox Automotive, un tracker prominente di e vendite di l'auto di i Stati Uniti, hà corroboratu sta stima. L'aumentu di e vendite pò esse attribuitu principalmente à a varietà crescente di mudelli EV dispunibili nantu à u mercatu. À a seconda mità di u 2023, ci era 95 mudelli EV diffirenti dispunibili in i Stati Uniti, chì indicanu un aumentu di 40% in solu un annu.
Inoltre, l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione, chì offre crediti fiscali per l'acquisti di EV, hà ghjucatu un rolu significativu in a crescita di e vendite. I veiculi elettrici rapprisentanu circa l'8% di tutte e vendite di veiculi novi in i Stati Uniti durante a prima mità di u 2023, secondu u rapportu Bloomberg NEF.
Tuttavia, sta figura hè sempre assai più bassa di a Cina, induve l'EVs custituiscenu u 19% di tutte e vendite di veiculi. In u mondu, i EVs cuntavanu u 15% di e vendite di novi veiculi di passageri.
In a prima mità di u 2023, a Cina hà tenutu u capu in a vendita globale di EV cù 54%, seguita da l'Europa cù 26%. I Stati Uniti, cum'è u terzu più grande mercatu di EV in u mondu, rapprisentanu solu 12%.
Malgradu l'aumentu di a vendita di EVs, l'emissioni di carbonu glubale da i veiculi continuanu à cresce. I dati di Bloomberg NEF indicanu chì l'America di u Nordu, cumpresi i Stati Uniti, cuntinueghja à pruduce u voluminu più altu di emissioni di carbonu da u trasportu stradale cumparatu cù l'altri rigioni mundiali maiò.
U rapportu Bloomberg NEF suggerisce chì ci vole à più tardi in questa dicada per i veiculi elettrici per avè un impattu significativu nantu à l'emissioni di carbonu globale.
Corey Cantor, un anzianu assuciatu per i veiculi elettrici in BNEF, hà evidenziatu u prugressu fattu da cumpagnie cum'è Rivian, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Volvo è BMW in u mercatu di i Stati Uniti, fora di Tesla.
Ford hà riportatu vendite record di EV in nuvembre, cumprese forti vendite per u camion elettricu F-150 Lightning, un mudellu per u quale a produzzione hè stata scalata prima.
Cantor hà dichjaratu chì u mercatu in generale hè previstu di vede più di 50% di crescita annu à l'annu, chì hè una tendenza sana cunziddi l'alta basa di vendite da l'annu precedente.
Mentre chì ci sò stati rapporti di un ligeru rallentamentu di a dumanda di EV questu annu, era minimu, secondu Cantor. In ultimamente, e vendite di EV in i Stati Uniti eranu solu uni pochi centinaie di milla unità più bassu di ciò chì era previstu.
Stephanie Valdez Streaty, u direttore di l'analisi di l'industria di Cox Automotive, hà attribuitu e vendite ligeramente più basse à un cambiamentu da i primi adutturi à i cumpratori di vitture mainstream più prudenti.
Ella hà ancu enfatizatu a necessità per i venditori di l'auto per migliurà l'educazione di i clienti in quantu à i benefici è u valore di i veiculi elettrici.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Tempu di post: 06-Jan-2024