In un sviluppu rivoluzionariu, l'Americani anu acquistatu più di un milione di veiculi elettrici (VE) in u 2023, marcendu u più altu numeru di vendite di VE in un solu annu in a storia di u paese.
Sicondu un rapportu di Bloomberg New Energy Finance, più di 960 000 veiculi cumpletamente elettrichi sò stati venduti finu à uttrovi. Cù e vendite previste in i mesi successivi, u traguardu di u milione di unità hè statu righjuntu u mese scorsu.
Cox Automotive, un tracker prominente di e vendite di vitture in i Stati Uniti, hà curruburatu sta stima. L'aumentu di e vendite pò esse attribuitu principalmente à a crescente varietà di mudelli EV dispunibili nantu à u mercatu. À a seconda metà di u 2023, ci eranu 95 mudelli EV diversi dispunibili in i Stati Uniti, chì indicanu un aumentu di 40% in solu un annu.
Inoltre, l'Inflation Reduction Act, chì offre crediti d'imposta per l'acquisti di veiculi elettrici, hà ghjucatu un rolu significativu in l'aumentu di e vendite. I veiculi elettrici anu rapprisentatu circa l'8% di tutte e vendite di veiculi novi in i Stati Uniti durante a prima metà di u 2023, secondu u rapportu Bloomberg NEF.
Tuttavia, sta cifra hè sempre assai più bassa chè a Cina, induve i veiculi elettrici custituiscenu u 19% di tutte e vendite di veiculi. À u livellu mundiale, i veiculi elettrici rapprisentanu u 15% di e vendite di novi veiculi di passageri.
In a prima metà di u 2023, a Cina era in testa di e vendite mundiali di veiculi elettrici cù u 54%, seguitata da l'Europa cù u 26%. I Stati Uniti, cum'è u terzu mercatu mundiale di veiculi elettrici, anu rapprisentatu solu u 12%.
Malgradu l'aumentu di e vendite di veiculi elettrici, l'emissioni mundiali di carbone da i veiculi cuntinueghjanu à cresce. I dati di Bloomberg NEF indicanu chì l'America di u Nordu, cumpresi i Stati Uniti, cuntinueghjanu à pruduce u più altu vulume di emissioni di carbone da u trasportu stradale paragunatu à altre regioni mundiali maiò.
U rapportu Bloomberg NEF suggerisce chì ci vulerà finu à a fine di sta decina d'anni per chì i veiculi elettrichi abbianu un impattu significativu nantu à l'emissioni mundiali di carbone.
Corey Cantor, un associatu senior per i veiculi elettrichi in BNEF, hà messu in risaltu i prugressu fatti da cumpagnie cum'è Rivian, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Volvo è BMW in u mercatu americanu, fora di Tesla.
Ford hà riportatu vendite record di veiculi elettrici in nuvembre, cumprese vendite forti per u camion elettricu F-150 Lightning, un mudellu per u quale a pruduzzione era stata ridotta prima.
Cantor hà dichjaratu chì u mercatu in generale duveria vede una crescita di più di 50% annantu à l'annu precedente, chì hè una tendenza sana cunsiderendu l'alta basa di vendite di l'annu precedente.
Mentre ci sò stati rapporti di un ligeru rallentamentu di a dumanda di veiculi elettrici quest'annu, hè statu minimu, secondu Cantor. In fine, e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti eranu solu uni pochi centinaia di migliaia di unità inferiori à ciò chì era previstu.
Stephanie Valdez Streaty, a direttrice di l'analisi di l'industria in Cox Automotive, hà attribuitu e vendite ligeramente più basse à un cambiamentu da i primi aduttanti à cumpratori di vitture mainstream più prudenti.
Hà ancu messu in risaltu a necessità per i concessionarii d'auto di migliurà l'educazione di i clienti in quantu à i benefici è u valore di i veiculi elettrichi.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 6 di ghjennaghju di u 2024