Introduzione:
Zero Carbon Charge, una sucietà sudafricana, hè pronta à compie a prima stazione di ricarica per veiculi elettrici (EV) cumpletamente fora di a rete di u paese da ghjugnu 2024. Sta stazione di ricarica hà per scopu di furnisce un'infrastruttura di ricarica pulita è sustenibile per i pruprietarii di EV. À u cuntrariu di e stazioni di ricarica EV esistenti in Sudafrica, e stazioni di Zero Carbon Charge saranu alimentate interamente da sistemi solari è di batterie, separati da a rete elettrica naziunale.
Caratteristiche di e stazioni di ricarica di Zero Carbon Charge:
Ogni stazione di ricarica offrirà più cà solu strutture di ricarica per veiculi elettrici. Includeranu servizii cum'è una stalla agricula, un parcheghju, bagni è un ortu botanicu. Queste caratteristiche supplementari rendenu e stazioni adatte per e tappe di i non pruprietarii di veiculi elettrici chì cercanu di fà una pausa durante i so viaghji in vittura. I pruprietarii di veiculi elettrici ponu ancu gode di un pastu o di un caffè mentre aspettanu chì i so veiculi si carichinu.
Generazione d'energia è copia di salvezza:
E stazioni di ricarica saranu dotate di grandi impianti solari cù numerosi pannelli solari fotovoltaici è batterie à u fosfatu di litiu-ferru. Questa cunfigurazione permetterà à e stazioni di funziunà cù energia pulita generata da u sole. In situazioni induve l'energia solare o a batteria ùn hè micca dispunibile, e stazioni utilizeranu generatori alimentati da oliu vegetale idrotrattatu, un carburante chì emette significativamente menu carbone chè u diesel.
Vantaghji è affidabilità:
Basendu si nantu à fonti d'energia pulita è operendu indipindentamente da a rete elettrica naziunale, e stazioni di ricarica di Zero Carbon Charge offrenu parechji vantaghji. I cunduttori di veiculi elettrici ponu esse sicuri chì ùn scontranu micca interruzioni di ricarica per via di a perdita di carica, un avvenimentu cumunu in Sudafrica. Inoltre, l'usu di l'energia pulita hè in linea cù i sforzi di u paese per riduce l'emissioni di carbone è prumove u trasportu sustenibile.
Piani d'espansione è partenariati:
Zero Carbon Charge prevede di cumpletà 120 stazioni di ricarica da settembre 2025. L'impresa hà per scopu di avè una rete di stazioni situate nantu à e rotte populari trà e principali cità è paesi di u Sudafrica. Per assicurà i siti è i finanziamenti per u lanciu, Zero Carbon Charge collabora cù i partenarii, cumpresi i pruprietarii di terreni è di stalle agricule. Queste partenariate furnisceranu ancu opportunità di spartera di i rivenuti cù i pruprietarii di terreni è susteneranu l'iniziative di sviluppu socioeconomicu lucale.
Creazione di impieghi è espansione futura:
Si prevede chì ogni stazione genererà trà 100 è 200 impieghi, cuntribuendu à l'opportunità d'impiegu lucale. In a seconda fase di u so lanciu, Zero Carbon Charge prevede di custruisce una rete di stazioni di ricarica fora di a rete specificamente per i camion elettrici. Questa espansione dimostra l'impegnu di a cumpagnia à sustene l'elettrificazione di diversi tipi di veiculi è à prumove suluzioni di trasportu sustenibili.
Cunclusione:
E stazioni di ricarica fora di a rete di Zero Carbon Charge rapprisentanu un passu avanti significativu per l'infrastruttura EV di u Sudafrica. Furnendu strutture di ricarica pulite è affidabili, a cumpagnia hà u scopu di sustene l'adopzione di veiculi elettrici cuntribuendu à l'ubbiettivi di sustenibilità di u paese. Cù servizii supplementari è una attenzione à a generazione di energia fora di a rete, Zero Carbon Charge cerca di migliurà l'esperienza generale di ricarica EV sia per i pruprietarii di EV sia per i viaghjatori chì ùn sò micca EV.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 05-Feb-2024