Starbucks, in partenariatu cù u fabricatore svedese Volvo, hà fattu un passu significativu in u mercatu di i veiculi elettrichi (VE) installendu stazioni di ricarica per vitture elettriche in 15 di e so sedi in cinque stati americani. Sta cullaburazione hà per scopu di risolve a mancanza d'infrastrutture di ricarica per i VE in America di u Nordu è di risponde à u crescente interessu per i veiculi elettrichi trà i cunsumatori.
Dettagli di partenariatu:
Starbucks è Volvo anu stallatu 50 stazioni di ricarica Volvo in i magazini Starbucks in Colorado, Utah, Idaho, Oregon è Washington. Queste stazioni sò capaci di ricaricà qualsiasi vittura elettrica cù un connettore CCS1 o CHAdeMO, assicurendu a comodità è l'accessibilità per i pruprietarii di veiculi elettrici.
Cuncentratu nantu à u corridore sottuservitu:
A decisione d'installà stazioni di ricarica longu a strada di mille chilometri chì cullega Denver è Seattle hè stata guidata da a natura pocu servita di stu corridore. Seattle è Denver sò tramindui mercati di veiculi elettrici in rapida crescita, ma a mancanza d'infrastrutture esistenti longu à sta strada hà presentatu una opportunità per Starbucks è Volvo di risponde à i bisogni di ricarica di i pruprietarii di veiculi elettrici chì viaghjanu trà ste cità.
Affrontà a lacuna in l'infrastruttura di carica:
L'impresa trà Starbucks è Volvo hè una risposta à l'insufficienza di l'infrastruttura di carica per i veiculi elettrici in America di u Nordu. Da quest'estate, i Stati Uniti avianu solu 32 000 caricatori rapidi DC dispunibili publicamente, significativamente menu paragunatu à i 2,3 milioni di vitture elettriche di u paese. Starbucks è Volvo anu cum'è scopu di cuntribuisce à chjude sta lacuna è facilità l'adopzione di i veiculi elettrici furnendu più opzioni di carica à i cunsumatori.
Tendenza di l'industria:
Starbucks ùn hè micca solu à ricunnosce l'impurtanza di espande l'infrastruttura di carica. Altre grandi catene alimentari è di vendita al dettaglio, cumprese Taco Bell, Whole Foods, 7-Eleven è Subway, anu digià aghjuntu o anu previstu di aghjunghje caricabatterie per veiculi elettrici fora di i so negozii. Questa tendenza crescente riflette a crescente dumanda di veiculi elettrici è a necessità di sustene a so espansione di u mercatu cù suluzioni di carica accessibili.
Compatibilità è Norme di l'Industria:
A maiò parte di i veiculi elettrichi micca Tesla in i Stati Uniti utilizanu connettori CCS1 per a carica, chì sò diventati u standard largamente aduttatu in America di u Nordu. Tuttavia, certi pruduttori di vitture asiatiche, cumprese Nissan, utilizanu connettori CHAdeMO. Tesla, invece, hà sviluppatu u so propiu connettore è portu di carica, cunnisciutu cum'è North American Charging Standard (NACS), chì hè aduttatu da parechji pruduttori d'automobili per i so prossimi mudelli EV.
Piani futuri è impegni:
Starbucks hà espressu a so intenzione di offre stazioni di ricarica per veiculi elettrici cumpatibili cù i connettori NACS, signalendu u so impegnu à sustene u mercatu di i veiculi elettrici in generale. A cumpagnia esplora ancu partenariati cù altri produttori d'automobili per allargà a so rete di stazioni di ricarica per veiculi elettrici, cuntribuendu ulteriormente à a crescita di l'infrastrutture per veiculi elettrici è di u trasportu sustenibile.
Cunclusione:
Starbucks, in cullaburazione cù Volvo, face passi significativi in l'espansione di l'infrastruttura di ricarica di i veiculi elettrici in cinque stati americani. Installendu stazioni di ricarica Volvo in i so magazini longu u corridore Denver-Seattle, Starbucks hà u scopu di risolve u deficit di l'infrastruttura di ricarica è di prumove l'adopzione di veiculi elettrici. Questa iniziativa s'allinea cù a tendenza di l'industria di e principali catene alimentari è di vendita al dettaglio chì investenu in infrastrutture di ricarica di i veiculi elettrici. Cù piani per offre stazioni di ricarica compatibili cù NACS è esplorà altre partenariati, Starbucks s'impegna à sustene u futuru di u trasportu sustenibile.
Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19158819659
Data di publicazione: 25 dicembre 2023