BYD, un prominente fabricatore di vittura cinese, è Raízen, una sucietà energetica brasiliana di punta, anu unitu forze per rivoluzionari u paisaghju di carica di i veiculi elettrici (EV) in Brasile. U sforzu di cullaburazione hà per scopu di stabilisce una rete robusta di 600 stazioni di ricarica in ottu cità chjave in Brasile, rinfurzendu a transizione di a nazione versu soluzioni di trasportu sustenibili.
Sottu a marca Shell Recharge, sti punti di carica seranu implementati strategicamente in i prossimi trè anni in cità cum'è Rio de Janeiro, São Paulo è altri. Ricardo Mussa, CEO di Raízen, hà enfatizatu l'impurtanza di sta iniziativa, mettendu in risaltu a pusizione unica di u Brasile in a transizione energetica è u rolu pivotale chì queste stazioni di ricarica ghjucanu in a strategia di crescita di u paese.
L'ambiziosu scopu di Raízen hè di catturà una cota di mercatu di 25% in u settore di ricarica EV in crescita in Brasile. L'approcciu proattivu di a cumpagnia include l'acquistu di l'infrastruttura di carica da startups lucali, cum'è Tupinamba, attraversu a so filiale Raízen Power, solidificendu ancu a so pusizioni cum'è un attore chjave in u mercatu.
Alexandre Baldy, cunsiglieru speciale per BYD in Brasile, hà sottolineatu u timing strategicu di a cullaburazione, chì coincide cù l'espansione potenziale di BYD in a produzzione di veiculi in u paese. Stu investimentu significa l'impegnu di BYD à u Brasile cum'è un mercatu strategicu per a so strategia di crescita globale.
L'aumentu di e vendite di veiculi elettrici in Brasile, cun un notable aumentu di 91% da u 2022 à u 2023, mette in risaltu a dumanda crescente di soluzioni di trasportu sustenibili. BYD hè apparsu cum'è un attore significativu in stu mercatu, cuntendu quasi u 20% di e vendite di EV in u paese.
Al di là di a cullaburazione cù Raízen, i piani ambiziosi di BYD includenu investimenti significativi in infrastrutture è strutture di fabricazione lucali. A fabbrica di veiculi elettrici pruposta da a cumpagnia in Bahia, Brasile, rapprisenta una tappa in a so strategia di espansione glubale, solidificendu ancu a so presenza in a regione.
Inoltre, i partenariati si estendenu oltre BYD è Raízen, cù ABB è u Gruppu Graal chì guidanu u sviluppu di una vasta rete di ricarica EV in e cità maiò di u Brasile. Cù più di 40 caricatori veloci è semi-veloci installati, sta iniziativa si allinea cù l'ambiziosi scopi di u Brasile di ottene emissioni nette zero per u 2050.
I sforzi di cullaburazione di l'attori di l'industria, cumpresi i pruduttori di l'automobile, l'imprese energetiche è i fornitori di infrastrutture, sottolineanu l'impegnu di u Brasile per a mobilità sustenibile. Per mezu di partenarii strategichi è investimenti proattivi, u Brasile hè prestu à emerge cum'è un capu in a transizione globale versu a mobilità elettrica.
Mentre u Brasile cuntinueghja u so viaghju versu un futuru più verde, iniziative cum'è queste preparanu a strada per un ecosistema di trasportu più sustinibili è cunsciente à l'ambiente. L'elettrificazione di a mobilità rapprisenta micca solu un avanzamentu tecnologicu, ma ancu un cambiamentu di paradigma versu un futuru più pulitu è sustenibile per e generazioni à vene.
Cuntatta ci:
Per cunsultazioni persunalizati è dumande nantu à e nostre soluzioni di carica, cuntattate Lesley:
Email: sale03@cngreenscience.com
Telefono: 0086 19158819659 (Wechat è Whatsapp)
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
www.cngreenscience.com
Tempu di Post: 16-May-2024