• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

"Tesla espande a rete di carica à i EVs Ford è GM, aprendu porte à miliardi di entrate"

asd

 

In un cambiamentu significativu in a strategia, Tesla hà fattu partenarii cù i principali constructori di l'automobili, cumpresi Ford è General Motors, per permette à i pruprietarii di i so veiculi elettrici (EVs) l'accessu à a rete Supercharger di Tesla. Questa mossa marca una partenza da l'exclusività precedente di Tesla in l'infrastruttura di ricarica è hà da scopu di migliurà l'esperienza di pruprietà di l'EV per i clienti di questi produttori di auto.

U CEO di Ford, Jim Farley, hà pigliatu à LinkedIn per annunzià a cullaburazione di ricarica, mettendu in risaltu chì l'usu di adattatori di ricarica rapida aumenterà l'esperienza di pruprietà EV per i cunduttori di Ford EV. Hà pruvatu personalmente a cumpatibilità è spressione satisfaczione cù a funziunalità di i Superchargers di Tesla.

L'accordu cù General Motors, annunziatu in ghjugnu, furnisce à i clienti GM l'accessu à più di 12 000 caricatori veloci Tesla in i Stati Uniti è u Canada. U CEO di GM, Mary Barra, hà dichjaratu chì sta cullaburazione hè prevista per salvà a cumpagnia finu à $ 400 milioni in investimenti pianificati per custruisce a so propria infrastruttura di carica EV.

Stu cambiamentu strategicu da u CEO di Tesla, Elon Musk, dimustra un ricunniscenza di u valore in l'apertura di a rete di carica à l'altri automakers. Mentre Tesla hà investitu assai in u sviluppu di lochi di carica affidabili è stabilisce a so propria rete, a cullaburazione cù altri pruduttori di EV presenta benefici finanziari significativi.

Sam Fiorani, Vice President for Forecasting Global in AutoForecast Solutions, predice chì l'attività di carica di Tesla ampliata puderia generà un ingrossu sustanziale, chì varieghja da $ 6 miliardi à $ 12 miliardi annu per 2030. Questi guadagni finanziari venenu da diverse fonti, cumprese crediti ambientali è sessione di carica. tasse.

Attualmente, Tesla opera circa un terzu di tutte e stazioni di ricarica in i Stati Uniti, dendu una quota di mercatu significativa. Ancu s'è l'adopzione domestica di i veiculi elettrici di a batteria rallenta è a dimensione di a flotta EV hè più chjuca di l'iniziu anticipatu, Tesla pò sempre aspittà un ingrossu sustanziale da a so infrastruttura di carica.

Mentre l'apertura di a rete di carica pò purtà à alcuni clienti di Tesla chì cambianu à altre marche, AutoForecast Solutions suggerisce chì a lealtà è a desiderabilità di a marca di Tesla assicurerà chì a maiò parte di i pruprietarii tornanu in Tesla senza shopping estensivu di paragone. A forte reputazione è l'appellu di Tesla cuntinueghjanu à attirà i clienti chì cercanu specificamente l'esperienza Tesla.

Inoltre, permette à l'altri constructori di utilizà a rete di carica di Tesla pò ancu sbloccare opportunità di finanziamentu federale per Tesla in virtù di a Legge di Riduzzione di l'Inflazione di u presidente Biden. Tesla hà dimustratu a so vuluntà di sfruttà e regulazioni di u guvernu per rinfurzà i so ingressi è hà perseguitu parechji flussi di rivenuti in tutta a so esistenza.

Hè da nutà chì Tesla ùn hà micca furnitu dettagli specifichi in quantu à a ripartizione di i rivenuti da l'usu di i veiculi non Tesla di a so rete di carica. A cumpagnia informa i ricavi di carica cum'è parte di u so "Totale di l'automobilistica è servizii è altri rivenuti di segmentu".

Questa espansione di partenarii è l'apertura di a rete di carica di Tesla necessitava assai teste di interoperabilità, integrazioni di hardware è software, è risoluzione di considerazioni legali. William Navarro Jameson, u capu di i Programmi di Carica Strategica di Tesla, hà ricunnisciutu a cumplessità implicata per rende pussibule sta cullaburazione è hà manifestatu satisfaczione per u prugressu fattu.

Tesla hà attivamente prumuvutu l'apertura di a so rete di carica in l'America di u Nordu è hà circulatu un ligame per attruverà più rivenditori per accoglie Superchargers in e so strutture. Questa mossa dimustra l'impegnu di Tesla per facilità a crescita è l'accessibilità di l'infrastruttura di carica di i veiculi elettrici, benefiziu micca solu i pruprietarii di Tesla, ma ancu i cunduttori di altre marche EV.

In cunclusioni, a decisione di Tesla di cullaburazione cù l'automakers cum'è Ford è GM per permette l'accessu à a so reta Supercharger presenta opportunità finanziarie significative. Cù u putenziale di miliardi di dollari in entrate annuali da a so attività di carica ampliata, i partenariati di Tesla è u so impegnu à a crescita di l'infrastruttura di ricarica EV cuntribuiscenu à un futuru più pulitu è ​​​​accessibile per i veiculi elettrici.

Lesley

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale03@cngreenscience.com

0086 19158819659

www.cngreenscience.com


Tempu di Postu: Mar-09-2024