Greensense E vostre Soluzioni Partner di Ricarica Intelligente
  • Lesley: +86 19158819659

  • EMAIL: grsc@cngreenscience.com

caricatore ec

nutizie

Tesla espande a rete di ricarica à i veiculi elettrici Ford è GM, aprendu e porte à miliardi di entrate

asd

 

In un cambiamentu significativu di strategia, Tesla hà cunclusu partenariati cù i principali produttori d'automobili, cumpresi Ford è General Motors, per permette à i pruprietarii di i so veiculi elettrichi (VE) d'accede à a rete Supercharger di Tesla. Questa mossa marca una partenza da a precedente esclusività di Tesla in l'infrastruttura di ricarica è hà cum'è scopu di migliurà l'esperienza di pruprietà di VE per i clienti di sti produttori d'automobili.

U CEO di Ford, Jim Farley, hè andatu nant'à LinkedIn per annunzià a cullaburazione di ricarica, mettendu in risaltu chì l'usu di adattatori di ricarica rapida migliurà l'esperienza di pruprietà di veiculi elettrici per i cunduttori di veiculi elettrici Ford. Hà personalmente testatu a cumpatibilità è hà espressu a so satisfaczione per a funzionalità di i Superchargers di Tesla.

L'accordu cù General Motors, annunziatu in ghjugnu, furnisce à i clienti di GM l'accessu à più di 12 000 caricatori rapidi Tesla in i Stati Uniti è in Canada. A CEO di GM, Mary Barra, hà dichjaratu chì sta cullaburazione duveria risparmià à a cumpagnia finu à 400 milioni di dollari in investimenti previsti per a custruzzione di a so propria infrastruttura di carica EV.

Stu cambiamentu strategicu da u CEO di Tesla, Elon Musk, dimostra un ricunniscenza di u valore di l'apertura di a rete di ricarica à altri fabricatori d'automobili. Mentre Tesla hà investitu assai in u sviluppu di lochi di ricarica affidabili è in a creazione di a so propria rete, a cullaburazione cù altri fabricatori di veiculi elettrici presenta benefici finanziarii significativi.

Sam Fiorani, vicepresidente per e previsioni globali in AutoForecast Solutions, prevede chì l'attività di ricarica allargata di Tesla puderia generà entrate sustanziali, chì varianu da 6 miliardi di dollari à 12 miliardi di dollari à l'annu da u 2030. Questi guadagni finanziarii veneranu da diverse fonti, cumprese crediti ambientali è tariffe di sessione di ricarica.

Attualmente, Tesla gestisce circa un terzu di tutte e stazioni di ricarica in i Stati Uniti, ciò chì li dà una quota di mercatu significativa. Ancu s'è l'adopzione naziunale di veiculi elettrici à batteria rallenta è a dimensione di a flotta di veiculi elettrici hè più chjuca di ciò chì era previstu inizialmente, Tesla pò sempre aspittà entrate sustanziali da a so infrastruttura di ricarica.

Mentre l'apertura di a rete di ricarica pò purtà à certi clienti Tesla à passà à altre marche, AutoForecast Solutions suggerisce chì a fideltà è a desiderabilità di a marca Tesla assicureranu chì a maiò parte di i pruprietarii tornanu à Tesla senza fà paragoni estensivi. A forte reputazione è l'attrazione di Tesla cuntinueghjanu à attirà i clienti chì cercanu specificamente l'esperienza Tesla.

Inoltre, permette à altri fabricatori d'automobili d'utilizà a rete di ricarica di Tesla pò ancu sbloccare opportunità di finanziamentu federale per Tesla in u quadru di a Legge di Riduzione di l'Inflazione di u presidente Biden. Tesla hà dimustratu a so vuluntà di sfruttà e regulazioni guvernamentali per rinfurzà i so redditi è hà perseguitu parechje fonti di redditu in tutta a so esistenza.

Hè da nutà chì Tesla ùn hà micca furnitu dettagli specifichi riguardu à a ripartizione di i ricavi da l'usu di a so rete di ricarica da veiculi non Tesla. A cumpagnia riporta i ricavi di ricarica cum'è parte di i so "Ricavi totali di u segmentu automobilisticu è di servizii è altri".

Questa espansione di partenariati è l'apertura di a rete di ricarica di Tesla hà necessitatu testi d'interoperabilità approfonditi, integrazioni di hardware è software, è risoluzione di cunsiderazioni ghjuridiche. William Navarro Jameson, capu di i prugrammi di ricarica strategica di Tesla, hà ricunnisciutu a cumplessità implicata in rende pussibule sta cullaburazione è hà espressu satisfaczione per i progressi fatti.

Tesla hà prumuvutu attivamente l'apertura di a so rete di ricarica in America di u Nordu è hà fattu circulà un ligame per attirà più rivenditori à accoglie Superchargers in e so strutture. Questa mossa dimostra l'impegnu di Tesla à facilità a crescita è l'accessibilità di l'infrastruttura di ricarica di veiculi elettrici, beneficendu micca solu i pruprietarii di Tesla, ma ancu i cunduttori di altre marche di veiculi elettrici.

In cunclusione, a decisione di Tesla di collaborà cù i fabricatori d'automobili cum'è Ford è GM per permette l'accessu à a so rete Supercharger presenta opportunità finanziarie significative. Cù u putenziale di miliardi di dollari di entrate annuali da a so attività di ricarica allargata, i partenariati di Tesla è u so impegnu per a crescita di l'infrastruttura di ricarica EV cuntribuiscenu à un futuru più pulitu è ​​più accessibile per i veiculi elettrici.

Lesley

Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.

sale03@cngreenscience.com

0086 19158819659

www.cngreenscience.com


Data di publicazione: 09 di marzu di u 2024