Sicondu i rapporti da u Wall Street Journal è Reuters: u CEO di Tesla, Musk, hà licenziatu di colpu a maiò parte di l'impiegati rispunsevuli di l'affari di carica di i veiculi elettrici u marti, scuntendu l'industria di i veiculi elettrici.
Musk hà mandatu un email internu u luni sera chì dice chì a maiò parte di i membri di u prughjettu di a rete Supercharger di Tesla seranu licenziati, è u capu di prughjettu Tinucci lascià a cumpagnia. Tesla hà annunziatu prima chì licenziaria u 10% di i so impiegati. Sicondu a ghjente familiarizata cù a materia, Tesla hà licenziatu un gran numaru di licenziamenti, cumpresu u persunale di vendita è l'impiegati rispunsevuli di a custruzzione di strutture di carica. I licenziamenti anu cessatu a custruzione di più di una decina di stazioni Supercharger in tuttu u statu è cessatu e negoziazioni di carica in New York.
Musk hà publicatu nantu à e social media "
L'analisti anu dettu chì i licenziamenti di Musk anu mandatu un signalu chì Tesla passa per difficultà è hà prublemi di costi serii, per quale decisioni difficili devenu esse fatte. U prufittu di Tesla in u primu trimestre di questu annu hè cascatu à u so livellu più bassu da u 2021.
U strettu di Tesla di l'operazioni di carica pò ancu colpisce a vendita di veiculi elettrici in i Stati Uniti. I veiculi elettrichi in i Stati Uniti stanu affruntendu una crescita lenta di e vendite quist'annu è un prugressu lento in a creazione di rete di carica naziunale di l'autostrada. I cunsumatori esitanu à cumprà veiculi elettrici, in parte perchè a rete di carica in i Stati Uniti hè imperfetta è i cunduttori sò propensi à "ansietà di gamma". Tesla hà custruitu stazioni di carica chì sò più economici è più veloci di i so cuncurrenti, cusì hè statu u capu di l'industria.
Per i investitori individuali, u mercatu di pile di carica hè senza dubbitu u mercatu più caldu è più gratificante in u mumentu.
Susie
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
0086 19302815938
Tempu di post: May-06-2024