• Cindy: + 86 19113241921

banner

nutizie

"Thailandia emerge cum'è hub regiunale per a fabricazione di veiculi elettrici"

a

A Tailanda si posiziona rapidamente cum'è un attore di punta in l'industria di i veiculi elettrici (EV), u Primu Ministru è u Ministru di e Finanze Srettha Thavisin esprimendu a fiducia in u putenziale di u paese cum'è un centru regiunale per a fabricazione di EV. Sustinutu da una robusta catena di fornitura, infrastruttura ben stabilita, è pulitiche di u guvernu di supportu, a Tailanda attrae i pruduttori mundiali è guidanu e so esportazioni à u mercatu internaziunale.

Sicondu u Cunsigliu di l'Investimenti di Tailanda (BOI), 16 fabricatori di veiculi elettrici di batterie (BEV) sò stati cuncessi privileghji d'investimentu, cù un investimentu cumminatu chì supera i 39,5 miliardi di THB. Trà questi pruduttori sò famosi produttori di l'automobili giapponesi chì passanu da i motori di combustione interna tradiziunali à i EV, è ancu i ghjucatori emergenti da l'Europa, a Cina è altri paesi. Queste cumpagnie sò in u prucessu di stabilisce e so strutture di fabricazione in Tailanda, cù l'operazioni chì cumincianu più tardi questu annu.

In più di i pruduttori di BEV, u BOI hà ancu furnitu privilegi d'investimentu à 17 produttori di batterie EV, 14 produttori di batterie d'alta densità è 18 fabricatori di cumpunenti EV. L'investimenti cumminati per questi settori sò rispettivamente à 11,7 miliardi THB, 12 miliardi THB è 5,97 miliardi THB. Stu sustegnu cumpletu dimustra l'impegnu di a Tailanda à sviluppà un ecosistema EV prusperu, chì cumprende tutti l'aspetti di a catena di supply.

Per rinfurzà l'infrastruttura EV, u BOI hà appruvatu privilegi d'investimentu per 11 cumpagnie per stabilisce stazioni di ricarica EV in tutta a Tailanda, cun un valore d'investimentu tutale chì supera i 5,1 miliardi di THB. Stu investimentu cuntribuisce à l'espansione di una rete di carica robusta in tuttu u paese, affruntendu una di e preoccupazioni chjave per l'adopzione EV è facilitendu a crescita di u mercatu EV.

U guvernu tailandese, in cullaburazione cù u BOI, travaglia attivamente per attruverà più pruduttori di EV per investisce in u paese, in particulare quelli di i Stati Uniti, l'Europa è a Corea di u Sud. U Primu Ministru Srettha Thavisin hà guidatu e delegazioni à scuntrà cù i principali fabricatori di u mondu, mostrendu u putenziale di a Tailanda cum'è hub regiunale di EV. I sforzi di u guvernu sò cuncentrati à mette in risaltu i vantaghji cumpetitivi di u paese, cumprese a so catena di furnimentu ben stabilita, l'infrastruttura è e pulitiche di supportu.

b

L'impegnu di a Tailanda in l'industria di l'EV si allinea cù i so scopi più larghi di trasportu sustenibile è tutela ambientale. U guvernu prumove ancu l'usu di fonti d'energia rinnuvevuli per alimentà u mercatu crescente di EV, guidandu ancu u prugressu di u paese versu un futuru più verde.

Cù i so investimenti strategichi è l'ambiente cummerciale favurevule, a Tailanda emerge cum'è un attore prominente in u paisaghju EV globale. L'ambizioni di u paese per diventà un centru di fabricazione regiunale per i EV sò sustinuti da i so punti di forza in a gestione di a catena di supply, u sviluppu di l'infrastruttura è u sustegnu di u guvernu. Mentre a Tailanda accelera u so viaghju versu l'elettrificazione, hè pronta à cuntribuisce significativamente à a transizione globale à u trasportu sustinibili.

Siccomu a Tailanda solidifica a so pusizioni in u mercatu EV, ùn hè micca solu per prufittà di l'opportunità ecunomiche assuciate à a fabricazione di EV, ma cuntribuisce ancu à riduce l'emissioni di carboniu è prumove un ambiente più pulitu. L'impegnu di a nazione per a mobilità sustenibile hè destinatu à propulsà a Tailanda in prima linea di a rivoluzione EV in a regione Asia-Pacificu è fora.

Lesley
Sichuan Green Science & Technology Ltd., Co.
sale03@cngreenscience.com
0086 19158819659
www.cngreenscience.com


Tempu di Postu: 31-Jan-2024